balen manquote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik had serieus meer verwacht van Relapse
Ja echt he, iedereen weet immers dat alleen metal kwalitatief hoogstaand is!!!quote:
haphapquote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja echt he, iedereen weet immers dat alleen metal kwalitatief hoogstaand is!!!
Flikker toch op als je niks te melden hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja echt he, iedereen weet immers dat alleen metal kwalitatief hoogstaand is!!!
Kneus. Ben jij er nou nog niet achter dat het een feit is dat Metal boven Rap staat?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Zijn er ook wel eens topics waarin je niet de metalfaalhaas uithangt?
Kom maar eens met een argumentquote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kneus. Ben jij er nou nog niet achter dat het een feit is dat Metal boven Rap staat?
Over feiten hoef ik geen argumenten te geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Kom maar eens met een argument. Maar dat is waarschijnlijk wel teveel gevraagd.
Metalquote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kneus. Ben jij er nou nog niet achter dat het een feit is dat Metal boven Rap staat?
Ja, dat dacht ik al.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Over feiten hoef ik geen argumenten te geven.
Ja, dat is hetquote:Op zondag 17 mei 2009 17:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent en blijft zoeen stomme mongool hè.
Lisa Annquote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
Reageer eens op mijn vraag jullie! Ik heb nieuw fapmateriaal nodig.
Google zegt van wel, dus het zal wel zo zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
Omg echt? Daar heb ik al genoeg materiaal van.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik vond het net ook op wikipedia idd. Zij speelde ook in die video "Who's nailin' Palin" dus is opzich wel logisch.
Wat moet je dat niet op je 10000 euro kostende speakerset afspelen dan????quote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef sinadO het volgende:
En completos! Nu nog de hoofdtelefoon vinden...
Dan zou ik het kabeltje moeten vinden om de laptop op de hifi aan te kunnen sluiten en dat is een onmogelijke opgave. Daarnaast speelt mijn cd speler geen gebrande meuk dus dat is ook al geen optie. Dan maar ff hoofdtelefoontje via de laptop, als het bevalt ga ik hem morgen toch kopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat moet je dat niet op je 10000 euro kostende speakerset afspelen dan????
Hey jij hier?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:50 schreef Ritmo het volgende:
Mr. Cooper en alle andere metal-slaven: kanker gewoon lekker op naar een metal-forum ofzo.
Is KRS-One blank?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef kalinho het volgende:
Album bewijst andermaal...de beste hiphop wordt toch door een blanke gemaaktZowel internationaal als nationaal
Edit: Ik haal het maar even weg voordat ik gebanned word.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:50 schreef Ritmo het volgende:
Mr. Cooper en alle andere metal-slaven: kanker gewoon lekker op naar een metal-forum ofzo.
sinadO heeft een kut cd spelert!!!111einsquote:Op zondag 17 mei 2009 22:48 schreef sinadO het volgende:
Daarnaast speelt mijn cd speler geen gebrande meuk dus dat is ook al geen optie.
Arme jijquote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik had serieus meer verwacht van Relapse
Cheech and Chongquote:
Gayfagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
Metal![]()
Maar dan met argumenten: 1: rappen is niets meer dan een beetje lullen terwijl iemand een langzame beat aanzet. Iedere ghetto-mongool kan het
Terwijl metal toch zeker talent vereist. Goede metal dan
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
Metal![]()
Maar dan met argumenten: 1: rappen is niets meer dan een beetje lullen terwijl iemand een langzame beat aanzet. Iedere ghetto-mongool kan het
Jij hebt je erin verdiept, dat hoor ik nu al.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef Biels het volgende:
[..]. Een greepje leren en tegen snaren slaan. Dat is niet meer talent dan rappen.
goede metal bestaat niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
Metal![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
Klassiek![]()
Metal
Rap![]()
RnB![]()
Rock
Pop
Hardstyle![]()
Hardcore
Polka![]()
Jazz
Hiphop![]()
Zo ben ik. Uitermate ruimdenkend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij hebt je erin verdiept, dat hoor ik nu al.
Dan zijn het toch niet de eerste 2 albums.. pauper, ken je feiten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:05 schreef Verbatim. het volgende:
17-eminem-beautiful_(produced_by_eminem) wel goed
05-eminem-bagpipes_from_baghdad_(produced_by_dr._dre_and_trevor_lawrence_jr.) is wel grappig.
Vind eerste 2 albums van eminem zijn beste shit. (ik bedoel niet die 1996 album)
PS. Hiphop is baas
dat zegt hij toch ook niet. Hij zet gewoon 2 tracks, van dit album, die hij wel goed vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:40 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Dan zijn het toch niet de eerste 2 albums.. pauper, ken je feiten.
Maarja.. eminem is de shit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |