Ik onthoudt mij eveneens van enig commentaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
Ik zal dit keer geen commentaar leveren op de TT.
Allrighty then.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allrighty then.
Wat een niet boeiende tt.
Wat een ruk tt.
Wat een tt die totaal niets met singles an sich te maken heeft.
Wat een tt die voor zoveel mensen waarschijnlijk niets betekend.
Wat een puber tt.
Wat een bagger tt.
oh ja, helemaal vergeten door dat playoff gedoe van dit weekend, dacht dat het niet samenvielquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik mijn bron niet goed uithouden.
Euhm een wedstrijd is altijd tussen twee clubs hequote:Op zondag 17 mei 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik mijn bron niet goed uithouden.
Volgens mij bij PSV-Ajax dit jaarquote:
Toen mijn FC Twente niet werd bevestigd dacht ik dat ik fout was.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euhm een wedstrijd is altijd tussen twee clubs he
FC Twente-Heerenveen dus
Ik kijk voor Heerenveennopuja voor het voetbal maar ik hoop dat Heerenveen wint.
Oh prima! Dank je.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wedstrijd om 18uur, voorbeschouwing e.d. vanaf 17uur op rtl7
ik dahct dat je wel begreep wat ik bedoelde toen ik reageerde met Heerenveenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen mijn FC Twente niet werd bevestigd dacht ik dat ik fout was.Ik vroeg niet voor welke club je (of Orfresco?) was maar wie er speelde.
Nee, want ik dacht alleen te weten dat FC Twente speelde, ik wist niet wie de tegenstander was en dacht dat je het misschien over een andere wedstrijd had.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dahct dat je wel begreep wat ik bedoelde toen ik reageerde met Heerenveen
Neuh, gewoon in een gezellige ierse pub een potje voetbal kijken ofzoquote:
Zou leuk zijn als het WK weer komt.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in een gezellige ierse pub een potje voetbal kijken ofzo.
Bijvoorbeeld, of dus de bekerfinalequote:
Champions League finale.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in een gezellige ierse pub een potje voetbal kijken ofzo.
Kan gebeuren, een misverstandquote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want ik dacht alleen te weten dat FC Twente speelde, ik wist niet wie de tegenstander was en dacht dat je het misschien over een andere wedstrijd had.
Ook leuk, maar die is op Woensdag, dat is minder. Maar opzich ook leukquote:
Vrouwquote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ik kijk alleen naar voetbal als het EK of WK gaande is.
Ik ging altijd mee naar basketbal.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
VoetbalAls klein meisje met paps mee naar de hoofdklassers in t weekend, samen voor de tv hangen en af en toe samen naar Heerenveen
Een schattig klein meisjequote:
Wanneer gaan jullie nou daten?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daarom vind je me toch ook zo tof?
Ik hoopte ook nog op wat inhoudquote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daarom vind je me toch ook zo tof?
ja, we waren toch bezig onze gevoelens te tonen?quote:
Ja precies. Maar ik heb nu alleen de mijne getoond.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, we waren toch bezig onze gevoelens te tonen?.
Oh jaquote:Op zondag 17 mei 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik heb nu alleen de mijne getoond.
Die laatste heb ik nooit begrepen wat het nu is. Lijkt zo vaag.quote:
Dat is een beetje de oldbies versie vanquote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nooit begrepen wat het nu is. Lijkt zo vaag.
En waar zijn de lieve emoticons?
Zou ik mijn lustobject meenemen naar Barcelona?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das al stuk beter. Zou haast denken dat het alleen maar lust is!
ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik mijn lustobject meenemen naar Barcelona?.
Nee, juist niet. Dat zegt namelijk veel te veel. Een lustobject neem je alleen mee naar bed.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik mijn lustobject meenemen naar Barcelona?.
jaloers op ze?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef S95Sedan het volgende:
En inmiddels al een date gepland?
Alsje opschiet mag je hier komen kijken hoor, bier is aanwezigquote:Op zondag 17 mei 2009 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Foppemet heerenveen sjaal om
tis hier dood vandaag
Sterker nog, dan zou er met mij weer eens wat gebeuren.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Immer, maar dat gebeurd er teminste weer eens wat hier.
dat red ik nooit, zo snel kan ik niet fietsen, en heb zelf ook nog bierquote:Op zondag 17 mei 2009 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsje opschiet mag je hier komen kijken hoor, bier is aanwezig.
Jij durft toch nietquote:Op zondag 17 mei 2009 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, dan zou er met mij weer eens wat gebeuren.Ik ben al weken eenzaam!
er rijden treinenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat red ik nooit, zo snel kan ik niet fietsen, en heb zelf ook nog bier
Heeft niets met durven te maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij durft toch niet
Denk ik help je een beetje
zit wat inquote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ben ik op tijd voor een eventuele verlengingkwartier bus, half uur trein, weer bus
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft niets met durven te maken.Dit keer niet.
Het is maar wat je wilt geloven.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Smoesjes
Schop onder je reet, dat is wat je nodig hebt
Ik moest even modden, dat heb je wel eensquote:
dat heb ik nooit hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest even modden, dat heb je wel eens.
Een aantal en nee kijk in de spiegel en vind een nieuwe datequote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zitten hier eigenlijk veel Utrechtenaren?
Tevens de vraag: is vlak na een dumpritueel tijdelijke manisch-depressiviteit normaal![]()
![]()
![]()
Edit: waarom ik juist de ontopic vraag nou juist sub weet ik ook niet![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Tevens de vraag: is vlak na een dumpritueel tijdelijke manisch-depressiviteit normaal![]()
![]()
![]()
Edit: waarom ik juist de ontopic-vraag nou sub weet ik ook niet![]()
Manisch-depressief is normaal.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
![]()
![]()
Gevalletje schizofrenie dusquote:Op zondag 17 mei 2009 17:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een aantal en nee kijk in de spiegel en vind een nieuwe date
Grappig, dat zijn bij benadering precies de fasen die ik de afgelopen uren (in die volgorde) heb doorlopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Manisch-depressief is normaal.Fase blij, fase boos, fase ik-wil-hem-terug-, fase ik-haat-hem en fase 'ik ga gewoon vervanging zoeken' zijn heel vaak voorkomend.
Heeft het zwaaien betrekking op de vraag over Utrecht?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Angels & demons was best een leuke film.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Grappig, dat zijn bij benadering precies de fasen die ik de afgelopen uren heb doorlopen.![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef HeatWave het volgende:
iets niet mogen van je vriendje? En dan iets als een smiley gebruiken?
Wees blij dat je er vanaf bent zeg....
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hahaha ja hij verbood het me niet... maar onze digitale communicatie liet nog wel eens te wensen over, mede door gebruik van smileys.. en dit was gewoon een beruchte
Ja, dat heeft betrekking op Utreg.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Heeft het zwaaien betrekking op de vraag over Utrecht?
Angels & demons zegt mij niet veel.
Voor mij blijft het de boer met kiespijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.
is echt de beste uitvinding sinds gesneden boord
.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hahaha ja hij verbood het me niet... maar onze digitale communicatie liet nog wel eens te wensen over, mede door gebruik van smileys.. en dit was gewoon een beruchte
Niet verkeerd opvatten, maar: coolquote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
[..]Ik spreek uit ervaring.
Sinds 3 weken single dus redelijk vers van de pers.
Er zijn veel meer mannen die problemen hebben met dequote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat het een film was snap ik, en die je nu opnoemt ken ik ook wel van naam...maar ik heb dat zooitje gewoon helemaal niet gezien. Dus kan me er niets bij voorstellen, wat je met die opmerking bedoelt, oid.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, dat heeft betrekking op Utreg.
Het Bernini mysterie dan. Dan Brown enzo? Tom Hanks? Film?
Dus het ligt aan het geslachtquote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er zijn veel meer mannen die problemen hebben met de-smiley. Zeker als je 'm vaak gebruikt.
Vat ik niet verkeerd op hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Niet verkeerd opvatten, maar: cool![]()
Dat je die fasen zo goed weet te benoemen, geeft mij weer het gevoel dat ik niet als enige vrouw zo reageer op dit soort dingen.... (vooral mbt 'vrouw', want het lijkt of het gangbare verloop is dat mannen er kapot van zijn en vrouwen gewoon zonder enig probleem doorleven... nu ben ik al in zat opzichten een man... maar in dit opzicht vind ik dat toch wel naar)
Oh, ok. Ik dacht even dat je in een grot woonde. Ik vond het een vermakelijke film om in de bios te zien in ieder geval, en dat wilde ik even in de groep gooien.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat het een film was snap ik, en die je nu opnoemt ken ik ook wel van naam...maar ik heb dat zooitje gewoon helemaal niet gezien. Dus kan me er niets bij voorstellen, wat je met die opmerking bedoelt, oid.
(nog iets grappigs: meneer was filmstudent)
(nou ja, is... maar goed)
Current´s SuperNews! is mijn soort humor. Zitten slimme dingen bij. Heb het pas een maandje geleden ontdekt.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
![]()
![]()
Ja, zij zelfs 2, wat een niveautjequote:
whehe, tussen willen en doen zit een wereld van verschil, en tussen willen en willen..quote:
Ik voel me anders nu helemaal niet meer zo bijzonder!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, tussen willen en doen zit een wereld van verschil, en tussen willen en willen..de 1 een stuk liever dan de ander
Ja, vandaar mjin :quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 gepaste reactie op (het niveau bedoel ik):
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me anders nu helemaal niet meer zo bijzonder!
Hmmmz, toch een slim meisje dusquote:
Hm...dat brengt natuurlijk een hoop verdachtheid naar zich toe.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
* El_Chica_Del_Fuego houdt even wijselijk haar mond
Als je die goed weet te doseren kom je er nog ver mee hoorquote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je die goed weet te doseren kom je er nog ver mee hoor.
Ik vind die niet cooler danquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...dat brengt natuurlijk een hoop verdachtheid naar zich toe.
Die is idd stoerder, maar dequote:
Ik gebruik die nooit maar ik ben natuurlijk ook niet arrogant ondanks dat ik daar alle reden voor heb.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is idd stoerder, maar deis echt zo lekker arrogant
.
Dat zie ik dus niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is idd stoerder, maar deis echt zo lekker arrogant
.
Zo moet het na zo'n arrogante opmerkingquote:Op zondag 17 mei 2009 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gebruik die nooit maar ik ben natuurlijk ook niet arrogant ondanks dat ik daar alle reden voor heb..
+1quote:Op zondag 17 mei 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie ik dus niet.
Ik vind hem stom
Maar ik vind hm ook stom.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo moet het na zo'n arrogante opmerking.
Perzikquote:
Please pick your answer:quote:
Ik bedoel als ze in zo'n bakje zitten, dan kan ik nietvoelen of ze rijp zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Please pick your answer:
- Die van de AH niet, moet je wel de goede uitzoeken.![]()
- Die rotpit is zooo vervelend!
- Dan is ie nog niet rijp!
beter 1-0 voor dan 1-0 achterquote:
Gruwelijk hè! Maar zijn Nederlands was volgens mij ook beter?quote:
Dat gaat een slachting worden vrees ikquote:
Welke rest. Die waren al weg.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
we jagen de rest ook weg hier geloof ik
iddquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
we jagen de rest ook weg hier geloof ik
Excuse me?quote:
Lul niet. Dat is hier nog nooit geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
idd![]()
Waar is de tijd van het ONTOPIC gelul ?
quote:
Of er overheen te lezen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Er was sowieso niemand maar, maar iedereen is toch vrij om tussen ons door te posten of niet?.
Wel hoorquote:
Je bedoelt die SC sessies die eigenlijk geen SC zijn maar toch SC is?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wel hoorvan de week nog 3 topics achter elkaar
Dan is een topicje offtopoic tussendoor ook niet echt een drama lijkt mequote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom eens met wat dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
It's FOK! magicquote:Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hoe kan 'de rest' (of wie dan ook) nou weg zijn, of als weg bestempeld worden, als het geen slowchat topic is?
Niet om te praten over je oh zo zware, eenzame, vrijgezelle bestaan, an alle problemen waar je daardoor tegen aanloopt?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's FOK! magic.
Waarom nemen mensen het hier toch vaak zo serieus op, ik kom hier gewoon voor de lol, niet met een of ander doel ofzo>
Ook wel ja, als het gesprek daarover gaat, maar waarom mag er op een rustige zondag niet wat gekeuveld worden tussendoor?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet om te praten over je oh zo zware, eenzame, vrijgezelle bestaan, an alle problemen waar je daardoor tegen aanloopt?
dat doe ik alquote:Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook wel elke vrouw die hier binnen loopt hitsig bespringen hoor.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's FOK! magic.
Waarom nemen mensen het hier toch vaak zo serieus op, ik kom hier gewoon voor de lol, niet met een of ander doel ofzo>
owww, zo. Nee maar er postte verder niemand, dus dan noem ik dat wegquote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Daar had ik het helemaal niet over. Ik heb het niet over of er on- of offtopic gepraat wordt ofzo. Maar in een chatroom kun je zeggen dat iemand ingelogd en aanwezig etc is, en tevens dat iemand weg is; en dat is simpelweg niet mogelijk op een forum. Daar had ik het over.
Eigenlijk vind ik het gekeuvel ook gezelliger.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook wel ja, als het gesprek daarover gaat, maar waarom mag er op een rustige zondag niet wat gekeuveld worden tussendoor?>
Ik wil ook wel elke vrouw die hier binnen loopt hitsig bespringen hoor.
Ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 19:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gekeuvel ook gezelliger.
Meer pubers.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er mag best een discussie zijn, maar dat kan je echt niet constant verwachten, en dan gaan fokkers gewoon met elkaar kleppen, het zijn net mensen
.
Ja jij mag dat natuurlijk best weg noemen, maar aangezien hier posten veel vrijblijvender en indirecter is dan chatten vind ik dat niet kloppen... iedereen kan toch elk moment weg zijn na een post.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
owww, zo. Nee maar er postte verder niemand, dus dan noem ik dat weg. En op FOK! kan je ook zien of iemand is ingelogged hoor
.
Nee, wel gespecificeerderquote:
Ja, hoi, wat?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bedoelt die SC sessies die eigenlijk geen SC zijn maar toch SC is?
Vandaar die 3 topics. Doe niet zo dom als het onderwerp je niet aan staat.
Sedan is er niet.
Discussie ≠ ruziequote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Meer pubers.
Ik snap sowieso al niet waarom mensen over internet ruzie gaan maken met onbekenden.Waar maak je je druk om?!
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja jij mag dat natuurlijk best weg noemen, maar aangezien hier posten veel vrijblijvender en indirecter is dan chatten vind ik dat niet kloppen... iedereen kan toch elk moment weg zijn na een post.
En ja, je kunt zien of iemand is ingelogd, maar dat zegt toch wel veel minder. Als mijn computer aanstaat ben ik ingelogd, en als ik al echt aan het fok!ken ben weet je nog niet op welk subforum ik rondhang.
eeeehmmm, hier heb jij weer een puntquote:
Sjees het is gewoon een vast clubje dat hier veel post vandaarquote:Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja jij mag dat natuurlijk best weg noemen, maar aangezien hier posten veel vrijblijvender en indirecter is dan chatten vind ik dat niet kloppen... iedereen kan toch elk moment weg zijn na een post.
En ja, je kunt zien of iemand is ingelogd, maar dat zegt toch wel veel minder. Als mijn computer aanstaat ben ik ingelogd, en als ik al echt aan het fok!ken ben weet je nog niet op welk subforum ik rondhang.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmm, hier heb jij weer een punt.
Ik ook, was ook een wereldfilmquote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Kijk, die film heb ik dan wel weer gezien, en vond ik erg goed!
Film vond ik nogal zwaar matig zeg maar. Ik wachtte elke keer op de scènes met Heath.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Cool, heb je dat ook voor usertjes die het allemaal een tikje te serieus opnemen en misschien beter naar een datingsite kunnen gaan, omdat ze iemand die het wel naar zijn zin heeft niet kunnen dulden omdat die er misschien wel eens met 1 van zijn stalkobjecten vandoor zou kunnen gaan?quote:
Weet je dat heel zeker HW?quote:
10 things I hate about you.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Film vond ik nogal zwaar matig zeg maar. Ik wachtte elke keer op de scènes met Heath.
Discussies zijn best leukquote:Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er mag best een discussie zijn, maar dat kan je echt niet constant verwachten, en dan gaan fokkers gewoon met elkaar kleppen, het zijn net mensen
.
Was die ookquote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik er op moet zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig hitsiger dan toen ik een puber was hoor
wat dacht je van niksquote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik er op moet zeggen.
Wie is hier nou serieusquote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool, heb je dat ook voor usertjes die het allemaal een tikje te serieus opnemen en misschien beter naar een datingsite kunnen gaan, omdat ze iemand die het wel naar zijn zin heeft niet kunnen dulden omdat die er misschien wel eens met 1 van zijn stalkobjecten vandoor zou kunnen gaan?
Gast, serieus wat de neuk is jouw probleem??
daarom worden vrouwen ook steeds leukerquote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig hitsiger dan toen ik een puber was hoor
Gelukkig, ben je ff stilquote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik er op moet zeggen.
Renate Dorrestein?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat in de trein een boek te lezen dat echt sexy heet.
Er liep een man langs, die zag de titel en kwam bij me zitten om een praatje te maken
Was het een lekkere vent?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er liep een man langs, die zag de titel en kwam bij me zitten om een praatje te maken
Dat had hij wrs ook gedaan als je dat boek niet hadquote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tof boek.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon dus niet verder lezen
Sedan. Je zeurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, back ontopic shall we, stelling ofzo, dit is tenslotte singles niet het boekenclubje, sport is ook een subforum voor, enz.
Als jij daar dan gewoon eens een keer mee begint, er is ruimte genoeg om het back on topic te trekken. Irriteer me altijd dood aan mensen die altijd afwachten.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, back ontopic shall we, stelling ofzo, dit is tenslotte singles niet het boekenclubje, sport is ook een subforum voor, enz.
hij was aardig, niet lekker, maar dat vind ik ook niet zo boeiendquote:
Hij dacht dat het over sex ging, dat kwam hij vragen iig.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat had hij wrs ook gedaan als je dat boek niet hadBoek was geen een simple excuus
Het gaat niet om het boek, het gaat er om dat er een single in de trein zit, en ze had aanspraak van een man. Dat is toch ontopic!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Ah tof doen welquote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Come on, dat komt toch vanzelf (af en toe) wel voorbij?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Sorryquote:
Doe ik nu tochquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij daar dan gewoon eens een keer mee begint, er is ruimte genoeg om het back on topic te trekken. Irriteer me altijd dood aan mensen die altijd afwachten.
Zeer goede bijdrage, may i say.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Come on, dat komt toch vanzelf (af en toe) wel voorbij?
Ik heb iets gezegd over de manisch-depressiviteit van verse singles, anders ga je daar even op in.
Das veel makkelijker.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij daar dan gewoon eens een keer mee begint, er is ruimte genoeg om het back on topic te trekken. Irriteer me altijd dood aan mensen die altijd afwachten.
nee, jij verwacht dat anderen ontopic gaan lullen, ik heb nog geen nuttige bijdrage van jou kunnen lezen in deze hele reeksquote:
Nee dat doe je niet, je zegt alleen dat we moeten ophouden maar je neemt zelf geen initiatief door een ontopic onderwerp of stelling aan te snijdenquote:
Ja hoor, broer was hier met zijn vriendin en haar kinderen. Erg gezellig maar wel drukquote:
Het ging echt wel over een boek!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om het boek, het gaat er om dat er een single in de trein zit, en ze had aanspraak van een man. Dat is toch ontopic!
Geen idee, moet je bij de dames zijn volgens bepaalde personen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah tof doen wel![]()
"Hoe ga je als single om met stalkers ?"
Foei!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah tof doen wel![]()
"Hoe ga je als single om met stalkers ?"
Das indd. wel gezellig, beetje familie over de vloer en nog nuttig geweest ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hoor, broer was hier met zijn vriendin en haar kinderen. Erg gezellig maar wel druk
En een beetje de zolder verbouwd
Jij dan?
Ik stalk niemand.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
Geen idee, moet je bij de dames zijn volgens bepaalde personen.
Lees je eroverheen en ga je verder oftopic lullenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, je zegt alleen dat we moeten ophouden maar je neemt zelf geen initiatief door een ontopic onderwerp of stelling aan te snijden
Dat stond er niet, er stond hoe jij om gaat met stalkers zoals mij.quote:
Idd, ben wel kapot nu van die kinderenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das indd. wel gezellig, beetje familie over de vloer en nog nuttig geweest ook.![]()
Rustig aan, stageopdrachten (dat is al maanden het centrale punt in mijn leven) maar wel lekker uitgeslapen en gister met familie uit eten.
Als ik offtopic ben vind je het altijd een probleem he?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Ik verwacht nog niet zoveel, maar vind het tot nu toe wel leuk jaquote:Op zondag 17 mei 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof boek.Leest lekker weg al had ik wel andere verwachtingen met iets. Maar dat zal ik niet verklappen.
Jij bent wel het minste waar ik me op het moment mee bezig houd. Dus nee.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik offtopic ben vind je het altijd een probleem he?
Kinderen kunnen indd. vrij vermoeiend zijn, ben blij dat ik er geen heb.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, ben wel kapot nu van die kinderen
wat voor stage doe je ? En uitslapen is
Krijg ik anders straf?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
post de link dan eens naar de ontopic bijdrage van jou...
Pfff, dat moet je echt kunnen hoor, respect. Lijkt mij zo verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kinderen kunnen indd. vrij vermoeiend zijn, ben blij dat ik er geen heb.![]()
Stage op een woning met licht verstandelijk beperkte jongeren. Nog 2 weekjes.and then I'm sooo out.
Ooooh, ik blok je gewoon als ik je zat ben.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat stond er niet, er stond hoe jij om gaat met stalkers zoals mij.
Geheel niet mee eens, als ik naar de kroeg ga is het voor gezelligheid, niet om niet thuis te slapenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
Stelling:
Singles zijn altijd op zoek naar neukertjes en/of relatie, terwijl niet singles ook voor de gezelligheid naar de kroeg kunnen gaan.
Ik ben ook blij dat er ik er (nog) geen heb!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kinderen kunnen indd. vrij vermoeiend zijn, ben blij dat ik er geen heb.![]()
Stage op een woning met licht verstandelijk beperkte jongeren. Nog 2 weekjes.and then I'm sooo out.
Ja, dat heb ik dus ook! alleen krijg ik af en toe het idee dat de meerderheid het er niet mee eens is.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geheel niet mee eens, als ik naar de kroeg ga is het voor gezelligheid, niet om niet thuis te slapen
Dankje.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, dat moet je echt kunnen hoor, respect. Lijkt mij zo verschrikkelijk moeilijk.
Ik ben niet single, hij wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om het boek, het gaat er om dat er een single in de trein zit, en ze had aanspraak van een man. Dat is toch ontopic!
Ow, okquote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet single, hij wel.
Hij vertelde me even dat hij niet zo van sex hield om de sex, maar dat hij wel voor veel dingen open stond
Nope, geen plannen. Ik heb geen tijd echt voor zulke dingen. Ik hou wel mijn ogen open natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat er ik er (nog) geen heb!
Ow, je loopt dus tegen het einde aan en je bent er wel blij mee. mooi zo! Nog leuke plannen voor komende week (singles gerelateerde plannen natuurlijk)
Mijn vriendinnen kunnen dat niet trouwens.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook! alleen krijg ik af en toe het idee dat de meerderheid het er niet mee eens is.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, dan schaaf ik mijn mening over jou miss. wat bij.
In welke relatie staan naar de kroeg gaan en op zoek zijn naar een relatie/neukertje dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
Stelling:
Singles zijn altijd op zoek naar neukertjes en/of relatie, terwijl niet singles ook voor de gezelligheid naar de kroeg kunnen gaan.
Toch knap hoor, ik heb al moeite met mensen die niet verstandelijk gehandicapt zijn, om ze iets uit te leggen dan. Daar heb ik gewoon het geduld niet voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Maar ik vind het persoonlijk wel meevallen. Vond sommige dingen wel heel lastig, gelukkig weinig gesodemieter meegemaakt (ik was toevallig steeds afwezig). 1 keer gehad dat ik wel beetje bang was toen een cliënt echt woedend werd op mijn collega. Die cliënt is ook beetje gevaarlijk dan.
Er is wel 1 cliënt waar ik niet goed mee om kan gaan, ik haat het als ik hem die avond begeleid (we doen altijd de cliënten verdelen onder de medewerkers voor die avond).
Klinkt een beetje alsof de kroeg (oid) de enige plek zou kunnen zijn waar je uberhaupt iemand kan versieren...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
Stelling:
Ok, Goed zo!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, geen plannen. Ik heb geen tijd echt voor zulke dingen. Ik hou wel mijn ogen open natuurlijk.Vind ergens wel jammer dat ik er donderdag niet bij kan zijn.
De kroeg is juist niet de plek vind ik, ik ga graag uit hoor, kom ook wel eens iemand tegen ofzo. Maar ik onmoet mensen vaak op feestjes, verjaardagen etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof de kroeg (oid) de enige plek zou kunnen zijn waar je uberhaupt iemand kan versieren...
Dus toch geen zinvolle invulling van jou gehad tot nog toe.. scheelt, hoef ik geen bril te kopenquote:
Ja, dat kwam echt door het boek, begon gelijk over sexquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, ok
Maar wel fijn om te weten in de trein van een wild vreemde
Het is wel een 'apart soort volk'. Soms heel vermoeiend.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch knap hoor, ik heb al moeite met mensen die niet verstandelijk gehandicapt zijn, om ze iets uit te leggen dan. Daar heb ik gewoon het geduld niet voor.
Maar je bent toch wel blij dat je er bijna klaar mee bent dus?.
Niet echt het werk waarbij een breakup helpt lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is wel een 'apart soort volk'. Soms heel vermoeiend.![]()
Ben indd. wel blij want soms zijn bepaalde gasten (er wonen er 7) zo claimend enzo. Maken van een mini probleempje soms een heel drama en daar moet je beetje geduld voor hebben. Heb ook een periode gehad dat ik het niet meer zag zitten maar dat is gelukkig over.
Soms kunnen ogen ook bedriegend zijn snuit terwijl je alles goed denkt te zienquote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus toch geen zinvolle invulling van jou gehad tot nog toe.. scheelt, hoef ik geen bril te kopen
Ik denk dat er weinig werk is waar een break up helpt. Maar ik heb wel altijd groots respect voor mensen die zulk werk doen. Ook voor bouwvakkers.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt het werk waarbij een breakup helpt lijkt me..
Oeh nee.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt het werk waarbij een breakup helpt lijkt me..
Dankje.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig werk is waar een break up helpt. Maar ik heb wel altijd groots respect voor mensen die zulk werk doen. En Venco kan mensen helpen, en met moeilijke mensen omgaan, als er iets moeilijk is, vind ik dat het wel.
Je kan het welquote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kroeg is juist niet de plek vind ik, ik ga graag uit hoor, kom ook wel eens iemand tegen ofzo. Maar ik onmoet mensen vaak op feestjes, verjaardagen etc.
is ookwel zo, maar een baan waar je het ook nog eens zwaar mee hebt is helemaal niet echt fijn, normaal ga je dan thuis uithuilen bij je partnerquote:Op zondag 17 mei 2009 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig werk is waar een break up helpt. Maar ik heb wel altijd groots respect voor mensen die zulk werk doen. Ook voor bouwvakkers.
Minder voor accountants ed., die hebben wat geleerd, maar kunnen eigenlijk helemaal niets. Bouwvakkers kunnen nog hun eigen huis bouwen. En Venco kan mensen helpen, en met moeilijke mensen omgaan, als er iets moeilijk is, vind ik dat het wel.
Dat is wel zo, soms kun je wel iemand missen wat dat betreft.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is ookwel zo, maar een baan waar je het ook nog eens zwaar mee hebt is helemaal niet echt fijn, normaal ga je dan thuis uithuilen bij je partner.
Ach ja, er zijn nobelere beroepen dan andere, maar ik vind het vooral belangrijk dat mensen werken. Accountants zijn ook nodig helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |