Ik onthoudt mij eveneens van enig commentaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
Ik zal dit keer geen commentaar leveren op de TT.
Allrighty then.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allrighty then.
Wat een niet boeiende tt.
Wat een ruk tt.
Wat een tt die totaal niets met singles an sich te maken heeft.
Wat een tt die voor zoveel mensen waarschijnlijk niets betekend.
Wat een puber tt.
Wat een bagger tt.
oh ja, helemaal vergeten door dat playoff gedoe van dit weekend, dacht dat het niet samenvielquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik mijn bron niet goed uithouden.
Euhm een wedstrijd is altijd tussen twee clubs hequote:Op zondag 17 mei 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik mijn bron niet goed uithouden.
Volgens mij bij PSV-Ajax dit jaarquote:
Toen mijn FC Twente niet werd bevestigd dacht ik dat ik fout was.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euhm een wedstrijd is altijd tussen twee clubs he
FC Twente-Heerenveen dus
Ik kijk voor Heerenveennopuja voor het voetbal maar ik hoop dat Heerenveen wint.
Oh prima! Dank je.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wedstrijd om 18uur, voorbeschouwing e.d. vanaf 17uur op rtl7
ik dahct dat je wel begreep wat ik bedoelde toen ik reageerde met Heerenveenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen mijn FC Twente niet werd bevestigd dacht ik dat ik fout was.Ik vroeg niet voor welke club je (of Orfresco?) was maar wie er speelde.
Nee, want ik dacht alleen te weten dat FC Twente speelde, ik wist niet wie de tegenstander was en dacht dat je het misschien over een andere wedstrijd had.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dahct dat je wel begreep wat ik bedoelde toen ik reageerde met Heerenveen
Neuh, gewoon in een gezellige ierse pub een potje voetbal kijken ofzoquote:
Zou leuk zijn als het WK weer komt.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in een gezellige ierse pub een potje voetbal kijken ofzo.
Bijvoorbeeld, of dus de bekerfinalequote:
Champions League finale.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in een gezellige ierse pub een potje voetbal kijken ofzo.
Kan gebeuren, een misverstandquote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want ik dacht alleen te weten dat FC Twente speelde, ik wist niet wie de tegenstander was en dacht dat je het misschien over een andere wedstrijd had.
Ook leuk, maar die is op Woensdag, dat is minder. Maar opzich ook leukquote:
Vrouwquote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ik kijk alleen naar voetbal als het EK of WK gaande is.
Ik ging altijd mee naar basketbal.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
VoetbalAls klein meisje met paps mee naar de hoofdklassers in t weekend, samen voor de tv hangen en af en toe samen naar Heerenveen
Een schattig klein meisjequote:
Wanneer gaan jullie nou daten?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daarom vind je me toch ook zo tof?
Ik hoopte ook nog op wat inhoudquote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daarom vind je me toch ook zo tof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |