Ehh.. ze maken een fout en dan komen ze er door een wonder achter en dan proberen ze het te herstellen bij de klant?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef Andyy het volgende:
FP bestel ik niet meer bij
ooit eens 2 koptelefoons gekregen ipv 1, betalingsverzoek van ze gekregen, genegeerd en niks meer van gehoord
dankjequote:
ze hadden mij aangeboden om 'm te kopen met korting van 1 dollarquote:Op zondag 17 mei 2009 21:12 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Ehh.. ze maken een fout en dan komen ze er door een wonder achter en dan proberen ze het te herstellen bij de klant?
En ze dachten serieus dat je ging betalen?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
ze hadden mij aangeboden om 'm te kopen met korting van 1 dollar
Ik heb zo'n 8 gig kaartje voor mijn psp via DX. Werkt prima. Alleen de voorkant (plastic) is kapot gegaan, maar zolang ik hem in mijn psp laat zitten werkt hij nog goedquote:Op zondag 17 mei 2009 20:55 schreef Stinosss het volgende:
Ik zou er niet teveel van verwachten. Mijn ervaringen met geheugenkaarten van DX en FP zijn niet erg goed...
Heb hier nu weer 2 SD-kaarten van FP die niet werken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef d4nny21 het volgende:
ik lees hier veel over u boat horloges maar kan ze zelf niet op de site vinden wie heeft er link voor me
alvast bedankt
Succes!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef d4nny21 het volgende:
ik lees hier veel over u boat horloges maar kan ze zelf niet op de site vinden wie heeft er link voor me
alvast bedankt
TerugVindPakketjes worden niet op prijs gesteldquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
TerugVindPakketjes worden niet op prijs gesteld
Daf? En het andere merk is iets uit een communistisch land?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks met skoda.Beide auto's hier worden niet meer gemaakt en 1 merk is al 40 jaar failliet dus die sleutelhanger gaat niet meer komen.
andere kwaliteit ?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Wtf.. jack zegt dat hij die u-boat apparaten voor 75 dollar kan regelen. Nu zie ik die advertentie op taobao (met dezelfde plaatjes). Kom ik via de calculator op ongeveer 48 dollar uit :/ (ga uit van 300 gram) (ook al doe ik 1 kilo, dan zou de prijs nog 58 dollar zijn )
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-503ea40625b048b1a68b63715214c74c.jhtml?cm_cat=50005700&pm1=2
de laatste is als ik het goed opgevoerd ,dus die zal eerder stuk gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef Vanquish_ het volgende:
Weer een newbie hier![]()
Wat is het verschil tussen een True 50mW laserpointer en een 'normale' 50mW laserpointer? Ik gok dat het aantal mW bij de laatste nog wel eens kan verschillen van 50 ofzo?
Bij een niet true, kan het ook zomaar 20 of 30mW zijn als je pech hebt.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef Vanquish_ het volgende:
Weer een newbie hier![]()
Wat is het verschil tussen een True 50mW laserpointer en een 'normale' 50mW laserpointer? Ik gok dat het aantal mW bij de laatste nog wel eens kan verschillen van 50 ofzo?
Lijkt me vaag.. Precies de zelfde catalogus plaatjes. Denk dat jack weet dat er veel vraag is en dat hij dikke winst wil maken?quote:
mij ook ik zat ook maar wat te bedenkenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lijkt me vaag.. Precies de zelfde catalogus plaatjes. Denk dat jack weet dat er veel vraag is en dat hij dikke winst wil maken?
Ok, dank.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij een niet true, kan het ook zomaar 20 of 30mW zijn als je pech hebt.
Als je het niet weet kun je beter niks zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef gers het volgende:
[..]
de laatste is als ik het goed opgevoerd ,dus die zal eerder stuk gaan
Want het is niet waar? Volgens mij klopt 't hoor maar weer het ook niet zeker.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Als je het niet weet kun je beter niks zeggen.
Bij de 'opgevoerde' staat er doorgaans potmodded bij. Bij niet-True lasers is het gewoon een piekvermogen van -in dit geval- 50mw en bij de True lasers een continu vermogen van 50mw.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:42 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Want het is niet waar? Volgens mij klopt 't hoor maar weer het ook niet zeker.
Wat jij zegt klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Bij de 'opgevoerde' staat er doorgaans potmodded bij. Bij niet-True lasers is het gewoon een piekvermogen van -in dit geval- 50mw en bij de True lasers een continu vermogen van 50mw.
Maar misschien is Stino het hier niet mee eensch...
Inderdaad opgevoerde zijn de Pot-Modded.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Bij de 'opgevoerde' staat er doorgaans potmodded bij. Bij niet-True lasers is het gewoon een piekvermogen van -in dit geval- 50mw en bij de True lasers een continu vermogen van 50mw.
Maar misschien is Stino het hier niet mee eensch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |