Goed idee... doe maar 4x kwartier en dan polletje wie best deed. Krijgt wat te eten.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou ze wel eens allemaal 10 minuten als drill instructeur willen zien. Kijken of ze elkaar afbekken.
Marielinquote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Snap ik ja, maar ze moeten even doorbikkelen/bunkeren en het zijn nog maar een paar dagen dus gaaaaaaaan zeg ik dan!
Wie mag er van jou winnen?
En dat zeg jij hypocriet mens...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu mens ben je ook. Ik ga toch maar gebruik maken van de foes-functie.
En nogmaals, dit is commentaar op streams, niet op users.![]()
ik vind je stiekem best meevallen zo online hoor. ssst.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
ook al moet je me niet, 15 kg afvallen is een top prestatie!!
Jullie 2 zijn echt geschikt voor elkaar vind ik eerlijk gezegd. Fijn dat je uit de ontkenningsfase bent.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind je stiekem best meevallen zo online hoor. ssst.
hoe bedoel je subjectief.. ik bekijk het objectief. zij mag van mij winnen punt.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Da was de enige die aardig was voor je bedoel je
Eline doet het op een sneaky manier, let maar eens op, elke keer geeft ze Marilien toch sneren die Marilien heus wel door heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb in 3 weken Eline nog geen één negatief woord over Marielin horen zeggen. En er zijn genoeg mogelijkheden om over een ander te roddelen. Marielin heeft in 1e week vooral wel paar keer hardop vraagtekens gezet bij Eline, niets specifieks want ze kenden elkaar nog amper, maar ze was er niet zo happy mee dat zij het mooie meisje was.
Ik denk dat de zicht en reukwaarnemingen dan Danny weer anders doen laten denken hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 16:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jullie 2 zijn echt geschikt voor elkaar vind ik eerlijk gezegd. Fijn dat je uit de ontkenningsfase bent.
spooky, als jij nu je frustraties die je hebt eens met jezelf oplost i.p.v. de projectie naar de buitenwereld dan komen we al een heel eind.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat de zicht en reukwaarnemingen dan Danny weer anders doen laten denken hoor
Ik heb nog geen sneer gehoord van Eline in de richting van Marielin, omgekeerd ook niet trouwens.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eline doet het op een sneaky manier, let maar eens op, elke keer geeft ze Marilien toch sneren die Marilien heus wel door heeft.
Vergeet niet 2 meisjes dag en nacht bij elkaar en wetende dat je wel aardig tegen elkaar moet doen omdat je in een groep zit, Marilien heeft de *pech* dat Pim en Jeroen meer naar de kant van Eline trekken en Marilien beseft dat, denk ook dat Marlien, als ze echt mocht laten zien hoe ze over Eline denkt we raar staan te kijken. En Eline vind ik echt niet het mooie meisje, en jammer dat Marilien dat zo ziet, mooi zijn zit van binnen, oh nu lijkt het de kant van de e.o op te gaan.
Ik let al 3 weken op en ik zie het niet. Enige vrouw die soms sneren gaf en beetje achterbaks was, was Amber.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eline doet het op een sneaky manier, let maar eens op, elke keer geeft ze Marilien toch sneren die Marilien heus wel door heeft.
Zojuist. Marielin: Volgens mij ziet iedereen er vet slecht uit. Behalve Eline.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hb nog geen sneer gehoord van Eline in de richting van Marielin, omgekeerd ook niet trouwens.
zoiets?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou ze wel eens allemaal 10 minuten als drill instructeur willen zien. Kijken of ze elkaar afbekken.
Die was de enige die duidelijk was ja. Ik moet zeggen dat ik het ergens wel eens ben met Toverheks.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik let al 3 weken op en ik zie het niet. Enige vrouw die soms sneren gaf en beetje achterbaks was, was Amber.
Misschien wel, en ook natuurlijk ik ben ook een meisje en heb al veel meer levenservaring (ben ook moeder van 2 meiden he van die leeftijd) maar vind het ook wel leuk om mensen te bekijken uit een ander oogpunt. En dat kunnen we toch met zijn alle als we zulke meiden volgen 24 uur op de streamsquote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij veel verder door dan die meiden daar ik in dat hok. Paar verschillende karaktertjes bij elkaar in een heel ongewone situatie. Die plannen niet zo ver vooruit maar leven met de minuut, "wat gaat er zo meteen weer gebeuren".
Aha, dus Marielin wél !!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zojuist. Marielin: Volgens mij ziet iedereen er vet slecht uit. Behalve Eline.
Had jij dat 4 weken geleden gedaan, dan had je jezelf een grote dienst bewezenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
spooky, als jij nu je frustraties die je hebt eens met jezelf oplost i.p.v. de projectie naar de buitenwereld dan komen we al een heel eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |