abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71584703
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Komakie het volgende:
Btw Blue Tomato gaat weer eens zijn boekje te buiten.
Alle nieuwe boards van Burton zijn al te bestellen bij hun...
Die Jussi

dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:56:10 #277
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_71584746
Als je dan toch richting Duitsland gaat om in een koelkast te snowboarden, dan kan je net zo goed 20 minuutjes doorrijden en naar Neuss gaan. Veel betere baan dan Bottrop.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:58:11 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71586531
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:25 schreef GenesiZ het volgende:
Had ik leuk de wintersport geboekt voor aankomende Januari. Gezellig met 6 vrienden in een huis aan de piste, gaat heel het verhaal niet door

Maar wat wel doorgaat is dat ik vader wordt Mijn meisie is zwanger en is 14 feb uitgerekend, dus de wintersport heb ik moeten annuleren. In 2011 gaan we zeker wel weer. Lijkt me echt superkick, met zo'n kleine dreumes op vakantie!
Gefeliciteerd man

Btw, je weet dat hij met 1 jaar nog niet op de skietjes/boards kan he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:58:22 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71586534
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:49 schreef bbbb het volgende:

[..]

Die Jussi

[ afbeelding ]
Burton

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:22:21 #280
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_71588416
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:25 schreef GenesiZ het volgende:
Had ik leuk de wintersport geboekt voor aankomende Januari. Gezellig met 6 vrienden in een huis aan de piste, gaat heel het verhaal niet door

Maar wat wel doorgaat is dat ik vader wordt Mijn meisie is zwanger en is 14 feb uitgerekend, dus de wintersport heb ik moeten annuleren. In 2011 gaan we zeker wel weer. Lijkt me echt superkick, met zo'n kleine dreumes op vakantie!
Gefeliciteerd! Jammer van de vakantie...
Bij mij was het zo dat met de komst van mn zoontje er een tweede reden was om niet te gaan. Voor dat ventje is er namelijk nog weinig aan en mn vriend heeft er helemaal niets mee, dus ja...
Ik moet het steeds maar zelf regelen..

Whooe... da's inderdaad een mooi board, die Jussi....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:24:19 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71597274
Wat is er mooi aan
Ik vind hem niet zo...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:40:32 #282
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_71602677
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef Komakie het volgende:
Wat is er mooi aan
Ik vind hem niet zo...
Dude, er staat een ijsbeer op!! Al had ik misschien liever een wolf gehad.
hier spreekt een vrouw, hé?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:19:13 #283
71115 Rnej
I walk the line
pi_71603873
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm... je moet er wat moois van maken denk ik. Maar niet te lang meer mee wachten.

Als je nog steeds naar de Hot Zone wilt kun je zeggen dat ik je gestuurd heb ofzo... Maar ben je er al uit waar je heen wilt?
eind deze week gaan we wat brieven sturen.. hot zone is wel onze eerste keus denk :-)

Tof dat ik je als referentie mag gebruiken, weetniet of t helpt, maar gezien je al tig seizoenen bij The Hot zone hebt gedraaid zal het vast wel een klein beetje helpen :-D thanks
pi_71610132
Bedankt allen
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man

Btw, je weet dat hij met 1 jaar nog niet op de skietjes/boards kan he
Helaas niet nee Vanaf welke leeftijd mogen ze op ski/snowboardles?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:27:17 #285
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71610908
Vanaf een jaar of 4 geloof ik
Kleinste Burton boardjes zijn volgens mij 90cm heb ik wel eens in de winkel zien staan iig.
an urge to help mankind overcomes me
pi_71611315
Mooi, dan gaat hij/zij in 2014 op les
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_71612460
Mijn board is écht het allervetst!! Oh my Snowboard!! Eergister in Snowworld, en het ging zoo lekker! En natuurlijk was het een hal en geen echte berg, maar de bochtjes gingen zo veel soepelder, ik hoefde niet met m'n armen in de lucht te maaien om mezelf de goede kant op te laten gaan.. Echt joh.. zwijmel.. ik ben nog nooit zo hard gegaan, heeeeerrrlijk!!

Ik heb echt zo genoten van m'n eigen board, en dan vergeet ik nog dat m'n bindingen ook echt ass kicken! Echt alles wat ik met m'n lichaam beweeg wordt doorgegeven

Boooh, zin in de wintersport.. Damn!! Heel veel zin!!!
I will take the sun in my mouth
pi_71614766
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:46:33 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71617398
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dude, er staat een ijsbeer op!! Al had ik misschien liever een wolf gehad.
hier spreekt een vrouw, hé?
dudette! er staat een ijsbeer op....

Ik moet zeggen nu ik er wat vaker naar gekeken heb vind ik hem wel aardig. Vooral de onderkant vind ik wel ok. Een ijsbeer die met blokken speelt... De bovenkant vind ik een beetje onbegrijpelijk. Ze hadden het naar mijn mening beter kunnen omkeren maar ja... wie ben ik he
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:50:00 #290
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_71617487
het is echt een kinderplankje

dus veel meisjes vinden het ook leuk
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:50:27 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71617498
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef GenesiZ het volgende:
Bedankt allen
[..]

Helaas niet nee Vanaf welke leeftijd mogen ze op ski/snowboardles?
Skiën kan vanaf 3 of 4 jaar. Een beetje afhankelijk van hoe groot en hoe sterk ze zijn. Daarnaast moet een kind het wel willen. een kind van 3 is vaak nog weinig met andere kinderen echt bezig geweest (zit bijvoorbeeld nog niet op school) en dus kan het zijn dat het nog niet echt kan aarden tussen andere kinderen of volwassenen.
Als het wel lukt kan het prima. Als het niet goed gaat kun je beter een jaartje wachten. Of hem naar de kindergarten brengen
Belangrijk is vooral dat je het niet tegen zijn zin op les doet. Dat vergeet hij nooit meer en dan kan het jaren duren voordat hij weer een keer wil....

Snowboarden kan vanaf een jaar of 8. Ook een beetje afhankelijk van de lichamelijke ontwikkeling van een kind. Als hij eerst heeft geskied werkt dat natuurlijk wel mee, maar vooral het evenwichtsorgaan moet goed ontwikkeld zijn aangezien je dat veel meer gebruikt dan met skiën. Vandaar ook dat kids eerder met skiën beginnen dan met snowboarden
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:55:41 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71617632
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 08:05 schreef warrel het volgende:
Hihi

Lang niet slecht

1 tip. Neem nog een keer les. Je zit nu op een niveau dat je dezelfde techniek zult houden en alleen maar wat zekerder wordt. Dus ga je harder maar je techniek kan nog wel wat verbeteringen gebruiken. Als je nu nog een paar lessen neeemt, ga je met sprongen vooruit en haal je veel meer uit je vakantie. Op dit moment is bijvoorbeeld vooral rechtuit gaan en van een berg af komen de uitdaging. Als je nog een keertje les neemt kun je ook gaan carven en fakie rijden en wat truukjes doen en dan wordt snowboarden pas echt leuk.
Doe het alsjeblieft, alsjeblieft alsjeblieeeeeeeffftttt...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:57:11 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71617671
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

eind deze week gaan we wat brieven sturen.. hot zone is wel onze eerste keus denk :-)

Tof dat ik je als referentie mag gebruiken, weetniet of t helpt, maar gezien je al tig seizoenen bij The Hot zone hebt gedraaid zal het vast wel een klein beetje helpen :-D thanks
Dude, als je daar gaat werken moeten we echt een keer gaan poederknallen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:31:23 #294
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_71618666
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

dudette! er staat een ijsbeer op....

Ik moet zeggen nu ik er wat vaker naar gekeken heb vind ik hem wel aardig. Vooral de onderkant vind ik wel ok. Een ijsbeer die met blokken speelt... De bovenkant vind ik een beetje onbegrijpelijk. Ze hadden het naar mijn mening beter kunnen omkeren maar ja... wie ben ik he
Ja, ik ben soms weird....
En ik dacht precies hetzelfde... waarom is het niet andersom? IJsbeer boven en golven onder.

GenesisZ, ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat kinderen vanaf zes jaar op snowboardles mogen. Had geloof ik te maken met het evenwicht van die koters. Skiles is inderdaad met vier jaar oud.

Met dat niveau qua snowboarden zit ik, denk ik, net onder dat van warrel. Zeker nu ik het lang niet heb gedaan...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:43:45 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71619028
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja, ik ben soms weird....
En ik dacht precies hetzelfde... waarom is het niet andersom? IJsbeer boven en golven onder.

GenesisZ, ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat kinderen vanaf zes jaar op snowboardles mogen. Had geloof ik te maken met het evenwicht van die koters. Skiles is inderdaad met vier jaar oud.

Met dat niveau qua snowboarden zit ik, denk ik, net onder dat van warrel. Zeker nu ik het lang niet heb gedaan...
Beter nog een paar jaar wachten. 8 is echt een betere leeftijd en het kan zelfs zo zijn dat het nog iets later beter is. Maar dat is een beetje afhankelijk van hoe sportief het kind is en meestal ook of het al geskied heeft maar 6 jaar werkt echt bijna nooit...
pi_71628265
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lang niet slecht

1 tip. Neem nog een keer les. Je zit nu op een niveau dat je dezelfde techniek zult houden en alleen maar wat zekerder wordt. Dus ga je harder maar je techniek kan nog wel wat verbeteringen gebruiken. Als je nu nog een paar lessen neeemt, ga je met sprongen vooruit en haal je veel meer uit je vakantie. Op dit moment is bijvoorbeeld vooral rechtuit gaan en van een berg af komen de uitdaging. Als je nog een keertje les neemt kun je ook gaan carven en fakie rijden en wat truukjes doen en dan wordt snowboarden pas echt leuk.
Doe het alsjeblieft, alsjeblieft alsjeblieeeeeeeffftttt...
Natuuuuurlijk! Gister was het vooral het debuut op het bord, en ik besef me heel goed dat mijn houding nog niet zo goed is. En ik vind het lessen superleuk op wintersport, want in bijzijn van een leraar durf ik veel meer uit mezelf te halen, en daag je jezelf ook veel meer uit. Ik ben niet van plan om op dit niveau te blijven, maar het feit dat ik het heb bereikt, en vooral dat het me zo veel makkelijker afgaat op mijn eigen board.. Ik vond het snowboarden al supervet, maar nu echt nog veeel meer! Ik kijk nu al uit naar een wintersport waarin het frustratieniveau in ieder geval een stuk lager ligt omdat nu m'n materiaal goed is. YEAH YEAH YEAH!!!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:51:39 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71650673
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:43 schreef warrel het volgende:

[..]

Natuuuuurlijk! Gister was het vooral het debuut op het bord, en ik besef me heel goed dat mijn houding nog niet zo goed is. En ik vind het lessen superleuk op wintersport, want in bijzijn van een leraar durf ik veel meer uit mezelf te halen, en daag je jezelf ook veel meer uit. Ik ben niet van plan om op dit niveau te blijven, maar het feit dat ik het heb bereikt, en vooral dat het me zo veel makkelijker afgaat op mijn eigen board.. Ik vond het snowboarden al supervet, maar nu echt nog veeel meer! Ik kijk nu al uit naar een wintersport waarin het frustratieniveau in ieder geval een stuk lager ligt omdat nu m'n materiaal goed is. YEAH YEAH YEAH!!!

Iemand die het snapt

Belangrijk is vooral om je bovenlichaam wat rechter op te houden, de bocht wat meer in te sturen met je schouder en als je laatste je armen wat meer naast je lichaam te houden om ontspannen te blijven
Even ontlastingen (hoog of laag) daargelaten. Dat komt later wel
Als je dat goed krijgt en dan een beetje chill naar beneden komt ben je al zoveel verder en zoveel aanpassingen zijn dat niet eens.

Anyway, ik ben altijd blij als iemand lessen leuk vind en niet denkt "ik heb 3 dagen les gehad, ik kan het super goed en ga zo hard mogelijk".
pi_71652703
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Iemand die het snapt

Belangrijk is vooral om je bovenlichaam wat rechter op te houden, de bocht wat meer in te sturen met je schouder en als je laatste je armen wat meer naast je lichaam te houden om ontspannen te blijven
Even ontlastingen (hoog of laag) daargelaten. Dat komt later wel
Als je dat goed krijgt en dan een beetje chill naar beneden komt ben je al zoveel verder en zoveel aanpassingen zijn dat niet eens.

Anyway, ik ben altijd blij als iemand lessen leuk vind en niet denkt "ik heb 3 dagen les gehad, ik kan het super goed en ga zo hard mogelijk".
Maar jij bent toch ook snowboardleraar? Hehe

Uiteindelijk wil ik dat het boarden er bij mij ook mooi en relaxt uit gaat zien, en daar heb ik lessen graag voor over.
En ik ga de volgende keer letten op het sturen met m'n schouders!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:29:23 #299
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_71653269
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef Komakie het volgende:

[..]
"ik heb 3 dagen les gehad, ik kan het super goed en ga zo hard mogelijk".
De catergorie wat erger is dan zulke personen zijn degenen die zo denken zonder dat ze les gehad hebben en denken dat ze helemaal het mannetje zijn
pi_71657351
Je pikt ze der ook altijd zo uit in de rij voor de liften.
Tweede week van de kerstvakantie ga ik met vrienden weekie weg + oud & nieuw vieren, 3de jaar op een rij dat ik in de sneeuw oud & nieuw vier maar dit keer met allemaal vrienden.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')