Die Jussiquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Komakie het volgende:
Btw Blue Tomato gaat weer eens zijn boekje te buiten.
Alle nieuwe boards van Burton zijn al te bestellen bij hun...
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:25 schreef GenesiZ het volgende:
Had ik leuk de wintersport geboekt voor aankomende Januari. Gezellig met 6 vrienden in een huis aan de piste, gaat heel het verhaal niet door
Maar wat wel doorgaat is dat ik vader wordtMijn meisie is zwanger en is 14 feb uitgerekend, dus de wintersport heb ik moeten annuleren. In 2011 gaan we zeker wel weer. Lijkt me echt superkick, met zo'n kleine dreumes op vakantie!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:25 schreef GenesiZ het volgende:
Had ik leuk de wintersport geboekt voor aankomende Januari. Gezellig met 6 vrienden in een huis aan de piste, gaat heel het verhaal niet door
Maar wat wel doorgaat is dat ik vader wordtMijn meisie is zwanger en is 14 feb uitgerekend, dus de wintersport heb ik moeten annuleren. In 2011 gaan we zeker wel weer. Lijkt me echt superkick, met zo'n kleine dreumes op vakantie!
Dude, er staat een ijsbeer op!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef Komakie het volgende:
Wat is er mooi aan
Ik vind hem niet zo...
eind deze week gaan we wat brieven sturen.. hot zone is wel onze eerste keus denk :-)quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm... je moet er wat moois van maken denk ik. Maar niet te lang meer mee wachten.
Als je nog steeds naar de Hot Zone wilt kun je zeggen dat ik je gestuurd heb ofzo... Maar ben je er al uit waar je heen wilt?
Helaas niet neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man
Btw, je weet dat hij met 1 jaar nog niet op de skietjes/boards kan he
dudette! er staat een ijsbeer op....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dude, er staat een ijsbeer op!!Al had ik misschien liever een wolf gehad.
hier spreekt een vrouw, hé?
Skiën kan vanaf 3 of 4 jaar. Een beetje afhankelijk van hoe groot en hoe sterk ze zijn. Daarnaast moet een kind het wel willen. een kind van 3 is vaak nog weinig met andere kinderen echt bezig geweest (zit bijvoorbeeld nog niet op school) en dus kan het zijn dat het nog niet echt kan aarden tussen andere kinderen of volwassenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef GenesiZ het volgende:
Bedankt allen
[..]
Helaas niet neeVanaf welke leeftijd mogen ze op ski/snowboardles?
Lang niet slechtquote:
Dude, als je daar gaat werken moeten we echt een keer gaan poederknallenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
eind deze week gaan we wat brieven sturen.. hot zone is wel onze eerste keus denk :-)
Tof dat ik je als referentie mag gebruiken, weetniet of t helpt, maar gezien je al tig seizoenen bij The Hot zone hebt gedraaid zal het vast wel een klein beetje helpen :-D thanks
Ja, ik ben soms weird....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
dudette! er staat een ijsbeer op....
Ik moet zeggen nu ik er wat vaker naar gekeken heb vind ik hem wel aardig. Vooral de onderkant vind ik wel ok. Een ijsbeer die met blokken speelt...De bovenkant vind ik een beetje onbegrijpelijk. Ze hadden het naar mijn mening beter kunnen omkeren maar ja... wie ben ik he
Beter nog een paar jaar wachten. 8 is echt een betere leeftijd en het kan zelfs zo zijn dat het nog iets later beter is. Maar dat is een beetje afhankelijk van hoe sportief het kind is en meestal ook of het al geskied heeft maar 6 jaar werkt echt bijna nooit...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, ik ben soms weird....
En ik dacht precies hetzelfde... waarom is het niet andersom? IJsbeer boven en golven onder.
GenesisZ, ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat kinderen vanaf zes jaar op snowboardles mogen. Had geloof ik te maken met het evenwicht van die koters. Skiles is inderdaad met vier jaar oud.
Met dat niveau qua snowboarden zit ik, denk ik, net onder dat van warrel. Zeker nu ik het lang niet heb gedaan...
Natuuuuurlijk! Gister was het vooral het debuut op het bord, en ik besef me heel goed dat mijn houding nog niet zo goed is. En ik vind het lessen superleuk op wintersport, want in bijzijn van een leraar durf ik veel meer uit mezelf te halen, en daag je jezelf ook veel meer uit. Ik ben niet van plan om op dit niveau te blijven, maar het feit dat ik het heb bereikt, en vooral dat het me zo veel makkelijker afgaat op mijn eigen board.. Ik vond het snowboarden al supervet, maar nu echt nog veeel meer! Ik kijk nu al uit naar een wintersport waarin het frustratieniveau in ieder geval een stuk lager ligt omdat nu m'n materiaal goed is. YEAH YEAH YEAH!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lang niet slecht
1 tip. Neem nog een keer les. Je zit nu op een niveau dat je dezelfde techniek zult houden en alleen maar wat zekerder wordt. Dus ga je harder maar je techniek kan nog wel wat verbeteringen gebruiken. Als je nu nog een paar lessen neeemt, ga je met sprongen vooruit en haal je veel meer uit je vakantie. Op dit moment is bijvoorbeeld vooral rechtuit gaan en van een berg af komen de uitdaging. Als je nog een keertje les neemt kun je ook gaan carven en fakie rijden en wat truukjes doen en dan wordt snowboarden pas echt leuk.
Doe het alsjeblieft, alsjeblieft alsjeblieeeeeeeffftttt...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:43 schreef warrel het volgende:
[..]
Natuuuuurlijk! Gister was het vooral het debuut op het bord, en ik besef me heel goed dat mijn houding nog niet zo goed is. En ik vind het lessen superleuk op wintersport, want in bijzijn van een leraar durf ik veel meer uit mezelf te halen, en daag je jezelf ook veel meer uit. Ik ben niet van plan om op dit niveau te blijven, maar het feit dat ik het heb bereikt, en vooral dat het me zo veel makkelijker afgaat op mijn eigen board.. Ik vond het snowboarden al supervet, maar nu echt nog veeel meer! Ik kijk nu al uit naar een wintersport waarin het frustratieniveau in ieder geval een stuk lager ligt omdat nu m'n materiaal goed is. YEAH YEAH YEAH!!!![]()
![]()
![]()
Maar jij bent toch ook snowboardleraar? Hehequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iemand die het snapt
Belangrijk is vooral om je bovenlichaam wat rechter op te houden, de bocht wat meer in te sturen met je schouder en als je laatste je armen wat meer naast je lichaam te houden om ontspannen te blijven
Even ontlastingen (hoog of laag) daargelaten. Dat komt later wel
Als je dat goed krijgt en dan een beetje chill naar beneden komt ben je al zoveel verder en zoveel aanpassingen zijn dat niet eens.
Anyway, ik ben altijd blij als iemand lessen leuk vind en niet denkt "ik heb 3 dagen les gehad, ik kan het super goed en ga zo hard mogelijk".
De catergorie wat erger is dan zulke personen zijn degenen die zo denken zonder dat ze les gehad hebben en denken dat ze helemaal het mannetje zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
"ik heb 3 dagen les gehad, ik kan het super goed en ga zo hard mogelijk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |