Op 8 juni krijgen we de sleutel en op 1 juli moeten we over zijn. Maar we hoeven weinig te doen in het nieuwe huis. Het is al naar onze smaak.quote:
jawel hoor. Vlaardingen ookquote:
Oh, da's heel lekker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op 8 juni krijgen we de sleutel en op 1 juli moeten we over zijn. Maar we hoeven weinig te doen in het nieuwe huis. Het is al naar onze smaak.
We zijn af en toe al wel in de buurt, maar dan is alles helemaal vol gepland om vervolgens weer deze kant op te komen, aangezien kind nu in de examens zit en ik zo'n tut moeder ben die dan thuis wil zijn. Hij is overigens al wel aangenomen op de artiestenopleiding in Rotterdam.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, da's heel lekker!Geef maar een belletje als je weet wanneer je er in de buurt gaat zijn.
Tjeempie, nu al examens?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We zijn af en toe al wel in de buurt, maar dan is alles helemaal vol gepland om vervolgens weer deze kant op te komen, aangezien kind nu in de examens zit en ik zo'n tut moeder ben die dan thuis wil zijn. Hij is overigens al wel aangenomen op de artiestenopleiding in Rotterdam.Hele prestatie na een batterijtje audities.
Behalve ik, anders was ik er laatst wel geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:41 schreef SingleCoil het volgende:
wij weten allemaal waar doffy woont
Dat zal best loslopen, die examens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, nu al examens?Tijd gaat hard....
Spannend idd
Hoe vindt Joel het zelf allemaal?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zal best loslopen, die examens.
Maar de nieuwe school is leuk. Daar wil ik hem wel loslaten. Net als in de oude Fame-serie. Zou willen dat ik op zo'n school had gezeten (dan was het vast helemaal goed gekomen met me)
Die kan niet wachten. Het is ook voor het eerst dat ik hem echt zijn best heb zien doen voor iets en er 100% voor heb zien gaan: o die opleiding komen. We hadden ook een tweede keus, SCW, maar dat was al gelijk een bummer. Dus hij wilde perse op deze school terechtkomen. Alleen waren er veel aanmeldingen voor weinig plekken.quote:
Dat laatste is zeker waar. Genoeg baantjes te doen, je zit bovendien vlak bij Rotterdam.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die kan niet wachten. Het is ook voor het eerst dat ik hem echt zijn best heb zien doen voor iets en er 100% voor heb zien gaan: o die opleiding komen. We hadden ook een tweede keus, SCW, maar dat was al gelijk een bummer. Dus hij wilde perse op deze school terechtkomen. Alleen waren er veel aanmeldingen voor weinig plekken.
Hij kijkt ook erg uit naar de verhuizing. Hij gaat er qua ruimte dan ook aardig op vooruit en we komen ook midden in het centrum te wonen. Dus ook veel bijbaantjesmogelijkheden voor hem.
Ik kan me herinneren dat je vroegah zoiets had als mirc, wordt dat tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef VonHinten het volgende:
Mocht de LFC sluiten is het trouwens nog een mogelijkheid om gewoon een LFC-fobo op te richten en dáár te slowchatten![]()
Toen ik terug kwam uit India waren er nog maar drie op de WFL IRC over (incluis moi). Momenteel moet ik opnieuw een IRC progje installeren wat nog niet gelukt is, dus hoe het nu daar is weet ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je vroegah zoiets had als mirc, wordt dat tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt?
hee, maar Mirc heeft geen leuke fok smileysquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je vroegah zoiets had als mirc, wordt dat tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt?
goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef VonHinten het volgende:
Mocht de LFC sluiten is het trouwens nog een mogelijkheid om gewoon een LFC-fobo op te richten en dáár te slowchatten![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Causa het volgende:
Laten we asjeblieft niet meer zoveel zeggen. Nog stuk of 130 en dan is alles over.![]()
Laten we rekken zo ver als mogelijk! Geen cold turkey asjeblieft! Geef ons tijd.
Nog een paar jaartjes LFC-mogelijkheid. Langzaam afbouwen. Misschien, heel misschien is dit wrede,onbegrijpelijke lot dan te dragen....
Mijn God sta me bij.... Danny... Help!!!Alstublieft.... heb genade
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef remlof het volgende:
Deze SC heeft heel weinig met WFL te maken en de mods hier willen hun forum op niveau houden. Daar sta ik helemaal achter.
Dit is echter ONZE SC, ons plekje, ons stekje en het is onzin om te beweren dat de LFC niets met WFL te maken heeft, want de meeste LFC-ers hebben affiniteit met WFL en álle WFL-meets van de laatste paar jaar zijn door mensen uit dít topic geregeld. WFL-meets waar de huidige mods nooit naartoe komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef remlof het volgende:
Stelletje dramaqueens. Er zijn nog stuk of honderd SC's waar jullie terecht kunnen
Een SC topic is niet noodzakelijk om affiniteit voor WFL te hebben, dat is ook zeker nooit de bedoeling geweest, noch hoeft er een sc topic te zijn voor het organiseren van meets, noch is het noodzakelijk om als mod de meets te bezoeken lijkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit is echter ONZE SC, ons plekje, ons stekje en het is onzin om te beweren dat de LFC niets met WFL te maken heeft, want de meeste LFC-ers hebben affiniteit met WFL en álle WFL-meets van de laatste paar jaar zijn door mensen uit dít topic geregeld. WFL-meets waar de huidige mods nooit naartoe komen.
Niet noodzakelijk, maar het is wel vrij lame als je je steeds op het laatste moment terugtrekt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een SC topic is niet noodzakelijk om affiniteit voor WFL te hebben,[quote]Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat de meeste mensen in de LFC affiniteit hebben met WFL en dat het dus bullshit is om te stellen dat de LFC niets met WFL te maken heeft.
[quote] dat is ook zeker nooit de bedoeling geweest, noch hoeft er een sc topic te zijn voor het organiseren van meets, noch is het noodzakelijk om als mod de meets te bezoeken lijkt me.
\quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef remlof het volgende:
Stelletje dramaqueens. Er zijn nog stuk of honderd SC's waar jullie terecht kunnen
Deze SC heeft heel weinig met WFL te maken en de mods hier willen hun forum op niveau houden. Daar sta ik helemaal achter.
Ho, nog onder de verkeerde ingelogdquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:06 schreef WFL-LFC het volgende:
Triggershot durfde alleen terug te komen aan het handje van remlof![]()
Juist ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:06 schreef WFL-LFC het volgende:
Triggershot durfde alleen terug te komen aan het handje van remlof![]()
ik wilde net "Hallo" postenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ho, nog onder de verkeerde ingelogd
Anyway, mocht alles doorgaan, hebben we de WFL-fobo nog achter de hand: http://fotoboek.fok.nl/WFL-LFC (momenteel kan er nog niet op gereageerd worden ivm fipojagers en ander gespuis.)
Nee, uit het bezoeken van de meets zou hooguit je betrokkenheid bij je forum kunnen blijken, maar dat is wat veel gevraagd, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een SC topic is niet noodzakelijk om affiniteit voor WFL te hebben, dat is ook zeker nooit de bedoeling geweest, noch hoeft er een sc topic te zijn voor het organiseren van meets, noch is het noodzakelijk om als mod de meets te bezoeken lijkt me.
Je laat remlof vertellen dat je dit forum 'op niveau' wilt houdenquote:
ik denk het niet, wij willen het hier graag slow-chattend bespreken en daar is de lfc voor. Meekijken is niet verplicht, dus voel je vrij ergens anders de sfeer te gaan verziekenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we het sluiten van de SC in één topic houden, eventueel wfl-Fb?
ququote:Op woensdag 20 mei 2009 13:14 schreef BFQRS68 het volgende:
* BFQRS68 is de kloon die gebruikt werd toen de slowchat in Truth dicht moest
Dat waren alle eerste letters van de nicknamesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |