wie ben jij nu weerquote:Op zondag 17 mei 2009 11:29 schreef poepeneesje het volgende:
Jij praat heul niet met meisjes. Dus dat is sowieso al verzonnen.
Gelijk heeft zequote:Op zondag 17 mei 2009 11:24 schreef postmortum het volgende:
ik had dus gisteren een discussie met een meisje en zij beweerde dat ze vegetarisch was , maar ze at wel kip zei ze aangezien dat een vogel was en geen echt dier![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar je eet een ongeboren kuikentje
[ afbeelding ]
Ik denk dat zolang het niet van de bio-industrie komt.quote:
Volgens mij eten die helemaal niets wat ook maar in de verste verte te maken heeft met dieren.quote:
Nee, maar het gaat hier om iemand die beweerd vegetariėr te zijn.quote:
Want als je geen vegetariėr bent, moet je 24 uur per dag vlees eten.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef Remake het volgende:
Van die 9 tot 5 vegetariers, die in de kantine allemaal gezonde groente dingen kopen maar eenmaal thuis toch ff een pepperoni pizza bestellen.
Ja ze bestaan
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Want als je geen vegetariėr bent, moet je 24 uur per dag vlees eten.
Sorry hier mag ik niet op ingaanquote:Op zondag 17 mei 2009 11:27 schreef L.no het volgende:
Je moet geen discussies maken met iq loze meisjes.
Je begrijpt dat er op een pizza pepperoni vlees zit?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Want als je geen vegetariėr bent, moet je 24 uur per dag vlees eten.
Hoax. Dat is in z'on filmpje op internet dat z'on meisje dat zegt. En degene die haar dat vroeg was een Amerikaan en dat was ook niet gisteren.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:24 schreef postmortum het volgende:
ik had dus gisteren een discussie met een meisje en zij beweerde dat ze vegetarisch was , maar ze at wel kip zei ze aangezien dat een vogel was en geen echt dier![]()
een ei is geen vlees maar een veganist is ook geen vegetariėrquote:
OI als je wat navertelt, doe het dan goedquote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef Salvad0R het volgende:
Er is een indiaas woord voor vegetariėr.... het komt neer op Lazy Hunter.
idd.... Hoewel ik het voor vissen nog enigszins een beetje kan begrijpen....quote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef Pitom het volgende:
'Vegetariėrs' die vogels en vissen eten hebben er niks van begrepen.
Vissen zijn toch ook dieren. Waarom noemen ze het weefsel van een vis eigenlijk vis en niet gewoon (vissen)vlees?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
idd.... Hoewel ik het voor vissen nog enigszins een beetje kan begrijpen....
Omdat ze een lage aaibaarheidsfactor hebben?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
idd.... Hoewel ik het voor vissen nog enigszins een beetje kan begrijpen....
Veganisten hebben dan ook de koolstof kringloop NIET begrepen! Wij hebben allemaal heel wat atomen in ons die ooit in een dino zaten. Of in Hitler. Of in wie-dan-ook uit de geschiedenis.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef _LotT het volgende:
[..]
een ei is geen vlees maar een veganist is ook geen vegetariėr
veganisten eten geen eieren, drinken geen melk, dragen geen leer, ...
Vegetariers dragen vaak het excuus aan dat koeien zoveel ruimte kosten, en je met alleen planteneters meer mensen kan voeden. Persoonlijk zie ik liever minder dan nog meer mensen op aarde rondlopen...quote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
De reden dat ik dat zeg is omdat voor veel vegetariers bioindustrie de reden is om geen vlees te eten. Nu worden vissen niet een een klein hokje gekweekt en vetgemest om te dienen als voedsel....
Sorry... maar dan weet ik niet met wat voor een soort mensen jij omgaatquote:Op zondag 17 mei 2009 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vegetariers dragen vaak het excuus aan dat koeien zoveel ruimte kosten, en je met alleen planteneters meer mensen kan voeden. Persoonlijk zie ik liever minder dan nog meer mensen op aarde rondlopen...
No shit sherlock, maar als iemand in de avond graag vlees eet, betekent dat nog niet dat die persoon dat ook in de middag moet doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er op een pizza pepperoni vlees zit?
Waarom ben je dan vegetariėr als je toch vlees eet?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar als iemand in de avond graag vlees eet, betekent dat nog niet dat die persoon dat ook in de middag moet doen.
Sommige mensen hechten te veel waarden aan dat soort woorden. Misschien proberen ze indruk te maken op hun vriendjes. Om eerlijk te zijn boeit het me niet zo wat andere eten, zolang ze het mij maar niet aandringen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom ben je dan vegetariėr als je toch vlees eet?
Daar ging het helemaal niet om.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar als iemand in de avond graag vlees eet, betekent dat nog niet dat die persoon dat ook in de middag moet doen.
Ja of omdat vlees eten en grotere belasting voor de natuur is dan planten. Maarja, waarom ze dan wel vis eten snap ik niet, want die overbevissing is ook niet bepaald goed.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
De reden dat ik dat zeg is omdat voor veel vegetariers bioindustrie de reden is om geen vlees te eten. Nu worden vissen niet een een klein hokje gekweekt en vetgemest om te dienen als voedsel....
Eieren in de winkel zijn niet bevruch.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar je eet een ongeboren kuikentje
[ afbeelding ]
Ik snap je punt heus wel iemand beweert vegetariėr te zijn, maar is het stiekem niet, maar om je daar nu druk om te maken.quote:
Ja maar die overbevissing gebeurt ook alleen maar omdat het kan. Uiteindelijk komt maar een heel klein deel van de gevangen vis op je bord terecht. Het schijnt zelfs zo te zijn dat een varken meer vis eet dan een haai. Dan kun je wel raden hoe laat het is.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of omdat vlees eten en grotere belasting voor de natuur is dan planten. Maarja, waarom ze dan wel vis eten snap ik niet, want die overbevissing is ook niet bepaald goed.
zoals ik al zei heb ik die beredenatie nog nooit gehoord. Maar iedere vegetarier heeft dan zijn eigen reden.... Verder is trouwens te veel vis in de zee dan ook weer niet goed enzoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of omdat vlees eten en grotere belasting voor de natuur is dan planten. Maarja, waarom ze dan wel vis eten snap ik niet, want die overbevissing is ook niet bepaald goed.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Klopt. Kippen eten alleen graan en zijn dus vegetarisch. Koeien eten alleen gras, dus die zijn ook vegetarisch.
Leeuwen zijn niet vegetarisch, maar die eet ik niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |