wie ben jij nu weerquote:Op zondag 17 mei 2009 11:29 schreef poepeneesje het volgende:
Jij praat heul niet met meisjes. Dus dat is sowieso al verzonnen.
Gelijk heeft zequote:Op zondag 17 mei 2009 11:24 schreef postmortum het volgende:
ik had dus gisteren een discussie met een meisje en zij beweerde dat ze vegetarisch was , maar ze at wel kip zei ze aangezien dat een vogel was en geen echt dier![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar je eet een ongeboren kuikentje
[ afbeelding ]
Ik denk dat zolang het niet van de bio-industrie komt.quote:
Volgens mij eten die helemaal niets wat ook maar in de verste verte te maken heeft met dieren.quote:
Nee, maar het gaat hier om iemand die beweerd vegetariėr te zijn.quote:
Want als je geen vegetariėr bent, moet je 24 uur per dag vlees eten.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef Remake het volgende:
Van die 9 tot 5 vegetariers, die in de kantine allemaal gezonde groente dingen kopen maar eenmaal thuis toch ff een pepperoni pizza bestellen.
Ja ze bestaan
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Want als je geen vegetariėr bent, moet je 24 uur per dag vlees eten.
Sorry hier mag ik niet op ingaanquote:Op zondag 17 mei 2009 11:27 schreef L.no het volgende:
Je moet geen discussies maken met iq loze meisjes.
Je begrijpt dat er op een pizza pepperoni vlees zit?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Want als je geen vegetariėr bent, moet je 24 uur per dag vlees eten.
Hoax. Dat is in z'on filmpje op internet dat z'on meisje dat zegt. En degene die haar dat vroeg was een Amerikaan en dat was ook niet gisteren.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:24 schreef postmortum het volgende:
ik had dus gisteren een discussie met een meisje en zij beweerde dat ze vegetarisch was , maar ze at wel kip zei ze aangezien dat een vogel was en geen echt dier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |