Moet ook niet te lang duren, it's killing!quote:Op zondag 17 mei 2009 09:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe top ik deze aktie ook vind, het is niet spannend om naar te kijken.
Misschien denken ze dat wij het spannende tv vinden. Het klagen is een item geworden, ook op het forum.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:30 schreef Hobby het volgende:
[..]
laten ze haar er nu 1 geven en voor ieder andere gedram 12 uur niets meer ,ze moeten er wat van zeggen ,hier wordt je dol van ............................
Helaas, ze hebben daar nu nog lucifers liggen .quote:Op zondag 17 mei 2009 09:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat haar bij de volgende gasaanval maar een paar sigaretten vinden maar geen vuur
Ik had dit in de beginperiode wel willen zien als afwisseling.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet ook niet te lang duren, it's killing!
Shit, ik had haar wanhopig naar een aansteker willen zien zoekenquote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas, ze hebben daar nu nog lucifers liggen .
Dat is 8 uur in een stapelbedje ook niet, nu had deze streamer nog ietwat afleiding op z'n werkquote:Op zondag 17 mei 2009 09:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat is waar, maar het duurde toch maar tot pak em beet 01.00 uur streamtijd.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is 8 uur in een stapelbedje ook niet, nu had deze streamer nog ietwat afleiding op z'n werk
Zeker, Peter, Renate en de rest hebben het veel te makkelijk gehad. Je kunt rustig naar Fase III en weer terug naar I, volgens het defcon-principequote:Op zondag 17 mei 2009 09:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had dit in de beginperiode wel willen zien als afwisseling.
Mee eens, tot hoe laat duurt dit?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Marilien EN jeroen zijn gisteren bikkels geweest, om dan te zeggen dat marilien de grootste overleversspirit heeft............... misschien als ze geen verslaving zou hebben die haar parten speelt.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
Gisteren niet veel kunnen kijken, maar begrijp ik goed dat Marielin ALWEER een enorme bikkel is geweest bij een zware battle? En dat ze eigenlijk de grootste overleversspirit heeft?
Heb wel de allo' allo' klucht van vannacht meegekregen trouwens. hilarisch. Ik had me als ik in die bunker had gezeten helemaal ziek gelachen om die herr flick imitatie met dat koddige hondje
jeroen heeft nog geen zware opdracht gehad. Marielin had er al meerderen achter haar kiezen he, of had je dat gemist? Dat ze zeurt om peuken doet geen hol af aan het feit dat ze elke zware beproeving gewoon glansrijk heeft doorstaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:47 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Marilien EN jeroen zijn gisteren bikkels geweest, om dan te zeggen dat marilien de grootste overleversspirit heeft...............
fuck ns.nl, kom naar thebunkeronline.tvquote:Op zondag 17 mei 2009 09:50 schreef Kaat38 het volgende:
Weten we dat ook weer: tussen Den Bosch en Boxtel rijden bussen ipv treinen ivm werkzaamheden....
Okay op due fiets.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:48 schreef Danny het volgende:
[..]
jeroen heeft nog geen zware opdracht gehad. Marielin had er al meerderen achter haar kiezen he, of had je dat gemist? Dat ze zeurt om peuken doet geen hol af aan het feit dat ze elke zware beproeving gewoon glansrijk heeft doorstaan.
Je een hele dag volvreten is inderdaad een zware beproeving, ik doe het niet naquote:Op zondag 17 mei 2009 09:48 schreef Danny het volgende:
[..]
jeroen heeft nog geen zware opdracht gehad. Marielin had er al meerderen achter haar kiezen he, of had je dat gemist? Dat ze zeurt om peuken doet geen hol af aan het feit dat ze elke zware beproeving gewoon glansrijk heeft doorstaan.
Gezellig idee, stream op station hangen en vet reclame maken haha!quote:
Klopt. Ze heeft maar 381 keer om peuken gezeurd. Ze gaat vooruit.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
Gisteren niet veel kunnen kijken, maar begrijp ik goed dat Marielin ALWEER een enorme bikkel is geweest bij een zware battle? En dat ze eigenlijk de grootste overleversspirit heeft?
Van Marilien begrijp ik het, van dat gezeur hier op forum niet..herhaling op herhaling.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Ze heeft maar 381 keer om peuken gezeurd. Ze gaat vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |