quote:16 mei om 17u17: Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.
quote:16 mei om 15u29: Rond 16u00 krijgen de olifanten hun avondmaal: hooi,groenten en fruit en wat takken om te knabbelen.
quote:16 mei om 14u22: Je zal merken dat Phyo Phyo regelmatig haar achterpoten kruist. Dit doet ze omdat ze last heeft van de nakende geboorte.
[quote:]quote:16 mei om 09u23: Phyo verliest momenteel zeer veel slijm.
quote:16 mei om 07u06: Phyo laat uitzonderlijk het grootste gedeelte van haar ontbijt links liggen. Af en toe eet ze wel wat maar zeker niet zoals gewoonlijk.
quote:15 mei om 01u22: De vermoeidheid is groot. Liggen is echter niet comfortabel, dus zoekt ze steun met haar slurf op het traliewerk.
quote:15 mei om 00u14: Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
quote:15 mei om 23u42: Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt
quote:16 mei om 4u11. Phyo Phyo is heel onrustig en heeft duidelijk moeite met produceren van mest en urine.
Weet je hoe lang 4 uur is als je ogen echt dicht vallen?quote:Op zondag 17 mei 2009 04:41 schreef hecoson het volgende:
mijn vermoeden is dat het niet lang meer gaat duren ik zeg max 4 uur
Ik hoop het voor haar.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:41 schreef hecoson het volgende:
mijn vermoeden is dat het niet lang meer gaat duren ik zeg max 4 uur
Ik wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je hoe lang 4 uur is als je ogen echt dicht vallen?
Ssst... dit blijft tussen jou en mij.quote:
Ik heb net nog 2 bakken op... helpt niet echt meerquote:
Hoeveel heb je er al meegemaakt dan?quote:
TV enzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:47 schreef PrintScreen het volgende:
Hoeveel heb je er al meegemaakt dan?
Ere wie ere toekomt.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ssst... dit blijft tussen jou en mij.
Dat voelt best k*t toch?quote:
Natuur he? Vruchtwater, bloed, poep, pies, nageboorte, navelstreng.. hoort er allemaal bij.quote:
quote:
Luciferstokjes of wachten op wat toeschouwers adrenaline wanneer de bevalling echt doorzet.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb net nog 2 bakken op... helpt niet echt meer
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Luciferstokjes of wachten op wat toeschouwers adrenaline wanneer de bevalling echt doorzet.
Of toch maar naar bed toegaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
quote:sorry mensen
dit is schandelijk
slaapdeprivatie is een vorm van marteling
dit dier wordt reeds uren wakker gehouden terwijl het nog niet echt arbeid heeft
in wat voor conditie gaat dit dier uiteindelijk moeten bevallen
gaat hier toch enkel om meer entree's te hebben voor de dierentuin!
straks wordt het weer zoals die dolfijnen die moesten bevallen in een bassin dat nog te klein was voor een zeehond, en dus ook telkens dood gingen
Reactie van BIEBIE | zondag, 17 mei 2009 - 03:33
Join the club..quote:
Ik zou rond 3 uur al aftaaien.quote:
Toch maar een poging wagen.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Join the club..![]()
Ik heb precies hetzelfde
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef yavanna het volgende:
Wat een vreemde reactie's zijn er weer bij op de blog.
[..]
"dit dier wordt reeds uren wakker gehouden"
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Jammer als je het zou missen na zo'n tijd kijken, maar als je omvalt omstuiterd v.d slaap is naar bed gaan niet de slechtse optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Goeiemorgen Sanne!quote:Op zondag 17 mei 2009 05:13 schreef Sanne het volgende:
Goedemorgen.
Ik werd even wakker en sprong op met het idee "De Olifant" !!!
Maar nog niets dus? Arme Phyo Phyo.
Nee nog nie.. zal nog wel even voort duren..quote:Op zondag 17 mei 2009 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Hè getsie, nog steeds geen kindje. Arme olimama
Ik dacht al, wat hoor ik steeds.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Alsof de verzorgers daar met toeters en trommels rondlopen.![]()
quote:Tip voor wie nog niet geslapen heeft: doe het nu even. Het gaat nog uren duren.
Reactie van Verzorger | zondag, 17 mei 2009 - 05:43
Mijn diensten duren tot 7 uurquote:Op zondag 17 mei 2009 05:35 schreef MissHobje het volgende:
Nee nog nie.. zal nog wel even voort duren..
(heb je nacht gehad?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |