Ik heb zo'n vermoeden, komen nogal veel van die lefgozertjes in de Zebra Lounge. Wij noemen 'm hier in huis 'club voor mensen die niet in de Jimmy Woo binnen kunnen komen'.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:14 schreef LordNemephis het volgende:
Spannend zeg. Weer combi teveel drank op en een te groot ego en ook nog een blaffer op zak?
Nee, had ik ook niet verwacht... Anyway, de Jimmy Woo loopt nu leeg en iedereen wordt richting Leidseplein gestuurd. Sommige mensen worden daar kennelijk boos van want het klonk net weer even alsof er gevochten werd. Maar de politie laat niemand door.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:23 schreef twiFight het volgende:
niet echt een stormlooptopic zo om 4 uur 's nachts
Ik had 't kunnen weten, ik verwar je met een andere user.quote:
Verrassend...quote:Op zondag 17 mei 2009 04:03 schreef HiZ het volgende:
De politie heeft de straat afgezet en houdt 4 zwarte jonge mannen onder bedwang tegen de muur van Cinecenter.
quote:(Novum) - Bij een schietpartij in Amsterdam is zaterdagnacht een man zwaargewond geraakt. Dat gebeurde volgens de politie na een ruzie tussen meerdere mannen voor de ingang van een horecagelegenheid.
Bij de ruzie op de Korte Leidsedwarsstraat in het centrum van Amsterdam werden rond 04.00 uur meerdere schoten gelost. Het 24-jarige slachtoffer is overgebracht naar een ziekenhuis. Op de plaats van het voorval is een vuurwapen gevonden. De schutter en mogelijke andere betrokkenen zijn nog voortvluchtig.
Goh, maar 8,5 uur nadat het gebeurdequote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Perrin het volgende:
Man zwaargewond na schietpartij in Amsterdam
[..]
Ik heb er vijf gehoord.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Jude88 het volgende:
Zo ziek ik liep net die straat in bam 4 schoten ofzo 50 meter van me vandaan toen rende we die kant op (niet zo slim maja) toen nog een schot en toen zagen we die gast op de grond liggen. Politie alle steegjes in achter de dader aan wss. Echt geschift als je het van zo dichtbij meemaakt man..
Nou, en dat willen we natuurlijk allemaalquote:Op zondag 17 mei 2009 04:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden, komen nogal veel van die lefgozertjes in de Zebra Lounge. Wij noemen 'm hier in huis 'club voor mensen die niet in de Jimmy Woo binnen kunnen komen'.
Verschil is waarschijnlijk dat ik het niet over vroeger heb, en dat ik er nog geen 30 meter vandaan woon. Dus elk weekeinde uitgebreid kan bekijken wat er in en uit gaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:01 schreef Fortune_Cookie het volgende: ... vroeger .. ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt.
Dus je hebt geen alibi?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:37 schreef Ole het volgende:
Woon in de Lange Leidse, ter hoogt van de Zebra. Kwam rond 4 uur thuis..
Niet eens iets gehoord
Nee, mijn eerste post was pas om 4.06 vannacht!quote:
Was dat Hiz niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:22 schreef Ole het volgende:
Mijn achterbuurjongen werd nog geinterviewd op at5 trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |