Nee, dat zeker niet. Het is meer een drill-show geworden van Bart in een veel te grote jas van de dumpstore. Soldaatje spelen en dan vooral de bulkbak uithangen die genoegen heeft anderen af te blaffen. En om het nog indrukwekkender te maken een hond mee te nemen. Dit kun je niet echt leuk noemen en is meer een prive-hobby van de redactie.quote:
Lig niet in bed hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pas op hoor ! Als je in slaap ligt te kakken, dan heb je straks je hele bed vol p**p ........
Grappenmakerquote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Het is meer een drill-show geworden van Bart in een veel te grote jas van de dumpstore. Soldaatje spelen en dan vooral de bulkbak uithangen die genoegen heeft anderen af te blaffen. En om het nog indrukwekkender te maken een hond mee te nemen. Dit kun je niet echt leuk noemen en is meer een prive-hobby van de redactie.
Een PC stoel met veiligheids gordels ???? Zo'n kakstoel waar je op vastgebonden wordtquote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Lig niet in bed hoorzit veilg in pc stoel en indien nodig trek ik mijn veiligheids gordels wel aan
![]()
3 gasaanvallen, 3 blikjes eten die ze moesten zoeken tijdens die aanvallen... allemaal op.... na 2 uurtjes hebben Pim en Jeroen de wacht overgenomen van de damesquote:Op zondag 17 mei 2009 04:59 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand me kort bijpraten over afgelopen paar uurtjes, de streamverslagen reiken nog niet zo ver
Nee, dit is echt geen grapje. Ik meen het heel oprecht, zo komt het echt bij me over. Geen grap.quote:
Nou uhhhhhh der was geloof ik een gas aanval en moesten ze eten zoeken geloof ik en dat moesten ze warm maken uhhhhhhhhh en dat was wel lekker geloof ikquote:Op zondag 17 mei 2009 04:59 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand me kort bijpraten over afgelopen paar uurtjes, de streamverslagen reiken nog niet zo ver
No tanks zo eentje binden ze jeroen maar in vast.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een PC stoel met veiligheids gordels ???? Zo'n kakstoel waar je op vastgebonden wordt
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:59 schreef swarmahoer het volgende:
All you need to seequote:
Veiligheidsmaatregel omdat Jeroen niet echt betrouwbaar isquote:Op zondag 17 mei 2009 05:10 schreef akveor het volgende:
Ik mag toch hopen dat niet steeds de heren bij de heren en de dames bij de dames blijven....
Dat klinkt al heel andersquote:Op zondag 17 mei 2009 05:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
zo komt het echt bij me over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |