liever grijs dan kaal!quote:
Wil ik ook!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:58 schreef mike_hunt het volgende:
nah, zo grijs ben ik niet...ik heb maar een paar grijze haren aan de zijkant...maar gelukkig heb ik nog mij volle bos haren![]()
Ik verf het al jaren een stukje blonder dan mijn eigen haar kleur. Mijn eigen haarkleur is lelijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liever donkerblond daan grijs en/of kaal
ik scheer het toch regelmatig kaal. (military kapsel) Dus mocht ik inhammen krijgen dan blijf ik kaal.quote:
waarom ben je nog in hotel?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:00 schreef Nuno_G het volgende:
ik ben niet kaal en niet grijs dus post hier niet meer
Kan die TT veranderd worden, ik verveel me en wil blijven posten
Dan zoek je maar wat te neukenquote:Op zondag 17 mei 2009 03:00 schreef Nuno_G het volgende:
Zaterdag opaquote:Op zondag 17 mei 2009 03:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom ben je nog in hotel?![]()
Tis Friday, moet je niet de hort op?
Ja ik dus niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:00 schreef Desmonkey het volgende:
Sommigen mensen kunnen helemaal kaal op hun hoofd wel hebben
Liever pikzwart dan donkerblond, grijs, wit, ...en kaalquote:Op zondag 17 mei 2009 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liever donkerblond daan grijs en/of kaal
Volgens mij had ie jou op het oog... Dus feet up high on a olievatquote:
moet eignelijk vragen of ik hier wel mag posten want ik word niet kaalquote:Op zondag 17 mei 2009 03:00 schreef Nuno_G het volgende:
Laat hem maar lekker verder dromenquote:Op zondag 17 mei 2009 03:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij had ie jou op het oog... Dus feet up high on a olievat
bedoel ik... u cuntquote:
ja ik ben nog steeds in het hotel en het is zondag en ik moet morgen er goed uitzien want ik moet naar een polo game dus ik ga niet uitquote:Op zondag 17 mei 2009 03:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom ben je nog in hotel?![]()
Tis Friday, moet je niet de hort op?
ja, had ook zwart gewild.. maar ben donker marrónquote:Op zondag 17 mei 2009 03:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Liever pikzwart dan donkerblond, grijs, wit, ...en kaal
ben je avaiablequote:
met vet oogt dat toch wel als zwart denk ik of niet zo?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had ook zwart gewild.. maar ben donker marrón
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |