U wint een gratis trap in de ballen.quote:
Het voegt allebei 0,0 toe aan mijn leven in ieder geval. Maar hey, er zijn ook mensen die niet van gruwelijk geile seks en bier houden, dus wie ben ik om over andermans geneugten te oordelen?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet wat erger is, anime en diens aanhangers of de kutuser pur sang boor-rat.
Dankert Duivenstront?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Het voegt allebei 0,0 toe aan mijn leven in ieder geval. Maar hey, er zijn ook mensen die niet van gruwelijk geile seks en bier houden, dus wie ben ik om over andermans geneugten te oordelen?
Dankert Duivenstrontquote:Op zondag 17 mei 2009 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
Ik neig toch sterk naar Ludo zijn standpunt.
Ow ennuh remlof.... je weet wel beter.
Die hoorde ik vanavond.quote:
quote:
quote:
Uitleg? Die ken ik er ook niet achter. Ik ving het op in de kroeg en vond het lollers.quote:
Daarom kon ik op Google niets vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 03:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uitleg? Die ken ik er ook niet achter. Ik ving het op in de kroeg en vond het lollers.
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
0 hits op Google overigens voor Dankert Duivenstront.
Dat heeft Google snel geïndexeerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:20 schreef vigier het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dankert+duivenstront&meta=&aq=f&oq=
Resultaten 1 - 2 van 2 voor dankert duivenstront. (0,21 seconden)
Lid worden?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, maar goed topic hoor vogeltjesdans.
kan je mij even een update geven over het huidige ledenbestand? Zijn er nog evt. leden die twijfelen die ik misschien over de streep kan trekken?quote:
Dat verandert meteen zodra we hem geassimileerd hebben.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef Malafidez het volgende:
waarom? ik vind het maar een enorme droplul
Ey!quote:
Wat voegt het toe aan mijn leven?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef Siniti het volgende:
En waarom zou ik lid willen van de Boor-rat fanclub? Wat is er zo bijzonder aan Boor-rat?
oja, sorry, was ik even vergeten. HET SPIJT MIJquote:Op zondag 17 mei 2009 18:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey!Het gaat hier wel om jouw fanclub he! Na al die moeite die ik voor je heb gedaan.
dan moet je wel Boor-rat FTW in je sig. zetten, of in je tekstje onder je naam. kut, hoe heet dat ook al weer. ..quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef Siniti het volgende:
En waarom zou ik lid willen van de Boor-rat fanclub? Wat is er zo bijzonder aan Boor-rat?
Eeuwige roem, totale wereldheerschappij en een trap in je ballen.quote:
Ik ben nog niet overtuigd. Hoe is de Boor-rat fanclub van plan deze eeuwige roem, totale wereldheerschappij en een trap in mijn ballen te behalen? Dit gaat natuurlijk niet zo makkelijk, tot er concrete goede plannen op tafel liggen zal ik dan ook niet van plan zijn lid te worden van de Boor-rat fanclub.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Eeuwige roem, totale wereldheerschappij en een trap in je ballen.
Dit dusquote:Op zondag 17 mei 2009 19:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd. Hoe is de Boor-rat fanclub van plan deze eeuwige roem, totale wereldheerschappij en een trap in mijn ballen te behalen? Dit gaat natuurlijk niet zo makkelijk, tot er concrete goede plannen op tafel liggen zal ik dan ook niet van plan zijn lid te worden van de Boor-rat fanclub.
godverdommedetyfus het is ook niet waar eh! Oke, ik ga bezig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Boor-rat is mij nog een paint-versie van mijn usericon schuldig
Dat is allemaal te hoog gegrepen voor jullie, bovendien ga ik mijn uiterst geheime plannen niet vrijgeven aan al het plebs hier op Fok! Alleen leden met hoge rank zullen deze te horen krijgen.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Boor-rat is mij nog een paint-versie van mijn usericon schuldig
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb me vooral uitgeleefd met de verschillende kleurencombinaties en de opkrulling van de mond. Beter laat dan nooit, eh?
zet zelf maar in het desbetreffende topic, waar het hoort.
Dan zal ik ook niet de behoefte hebben lid te worden van jouw armieterige fanclubjequote:Op zondag 17 mei 2009 22:20 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
Dat is allemaal te hoog gegrepen voor jullie, bovendien ga ik mijn uiterst geheime plannen niet vrijgeven aan al het plebs hier op Fok! Alleen leden met hoge rank zullen deze te horen krijgen.
Het is allemaal de schuld van Dankert zeg ik je, murp!quote:
Nee, remlof himself heeft deze heropendquote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Dankert zeg ik je, murp!
maar remlof was volgens mij dronken toenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, remlof himself heeft deze heropend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |