One Piece.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anime is wel leuk, al zijn die fans echt spuugirritant.
Naruto:
Bleach:
One Piece/Dragon Ball=
Dit dus. Japan heeft echt een zieke verkankerde stadscultuur en blijkbaar zijn er mensen die ook zo willen zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso die hele Japanhype de laatste jaren. Waar dat ineens vandaan gekomen is..
Japan hé.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso die hele Japanhype de laatste jaren. Waar dat ineens vandaan gekomen is..
Ze zijn toch pas op de helft?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:40 schreef Sigmund666 het volgende:
One Piece is nu ook een beetje aan het inkakken trouwens. Betekent waarschijnlijk dat de serie volgend jaar is afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
Hentai is ook zoiets.niet iedereen gebruikt de nieuwe layoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
Hentai is ook zoiets.Wel grappig dat zelfs haar vagina kan praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Zijn ballen praten ook geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel grappig dat zelfs haar vagina kan praten.
ja, dit topic gaat dus overandere over mensen zoals jij hequote:
Ik kijk het gewoon en ik doe er niets mee zoals andere mensen die vanalles kopen, mensen lastig vallen en dat taaltje wat ik nu spreek in real life zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef zquing het volgende:
[..]
ja, dit topic gaat dus overandere over mensen zoals jij he
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mensen die bewust woorden verengelsen of Japaniseren zouden in een héle kleine kist op een rubberen bootje naar de Paaseilanden gedeporteerd moeten worden.
Ga anders effe je Sailor Moon cosplay vriendjes lastig vallen met je Japans of zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef L.no het volgende:
[..]
!
Best wel triest dat je al na een woordje al ergert.
Oh, nu weet je niets te zeggen en dan geef je kortzichtige opmerkingen die voor geen meter kloppen? Goed zo, wees er trots op!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ga anders effe je Sailor Moon cosplay vriendjes lastig vallen met je Japans of zo.Nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |