jaaaaaaahquote:Op zondag 17 mei 2009 00:11 schreef FuTilE het volgende:
Draai nog maar wat Merzbow, guaranteed to *scare the shit out of 'em*
Hij/ zij had zijn/ haar staart op een bepaald moment ook omlaag, beetje onderdanig.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:12 schreef petrified_druid het volgende:
ben ik de enige die die hond echt grappig vond? moest er een beetje leger achtig uitzien ofzo volgens mij maar dat beestje zat daar heel blij met zijn/haar staart te waggelen
Met hond die niet bleef zittenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Poezewoes het volgende:
Vond Bart maar een onbeholpen kampcomandant zo iemand van een amateur toneelvereniging!
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
Jottum.. de Dolle Dwaze Bunker Daagjes...
[ afbeelding ]
Kwam duidelijk niet bij Martin Gaus vandaan die hondquote:
Antshiehen und snel und fergess die bezemtsiel nicht.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Even voor de geintreseerde onder ons, Noorwegen met dat leuke liedje en dat lekkere ding heeft het songfestival gewonnen....
Leuk Fase3, ben benieuwd
Dont mention the Warquote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor ik Huub nu een toespraak houden op de achtergrond?
Maar hij doet het toch ff en dat is juist leuk, hij kan ook een briefje de Bunker inpleuren met de opdrachten, ook voor hem is het leuk om dit te doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Poezewoes het volgende:
Vond Bart maar een onbeholpen kampcomandant zo iemand van een amateur toneelvereniging!
En ik had alleen mijn geluid aan staan en even geen beeld, dus wist niet dat er een hond was en hoorde Bart maar brullen "Zit!, zit, zit".quote:
Mijn lol was van korte duurquote:
zolang ze zich nog druk maken om dergelijke zaken valt het allemaal wel mee, we zullen zien of ze zich daar morgenochtend nog zo druk om maken. Of morgenavondquote:Op zondag 17 mei 2009 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Eline is bezig met haar kisten en probeert van alles met haar broekspijpen om "te kijken wat het leukste staat hihi".
Je moet dat ook als camp zien, natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Poezewoes het volgende:
Staat die op het menu komende week?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]Bunkerhond "Kai"
![]()
stoer.....
mechelse herder trouwens
WWWWhhhaaaaaaaaa, wat kan ik ouwehoeren he, en ja ook heel erg slap, maar ik heb het gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Antshiehen und snel und fergess die bezemtsiel nicht.Gratuliere ,nog 1 post
niet echt nee hehequote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij/ zij had zijn/ haar staart op een bepaald moment ook omlaag, beetje onderdanig.![]()
Niet echt afschrikwekkend.
Sommige Fokkers beginnen behoorlijk irritant te worden... hoop voor ze dat Danny genoeg heeft ingeslagen voor z'n Fokfeest....quote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef 5thencounter het volgende:
Wat hoor ik toch steeds???
SigaretteSigaretteSigaretteSigaretteSigaretteSigarette...![]()
dat komt nog .... hoop ik ... stelletje slakken ...quote:Op zondag 17 mei 2009 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik had alleen mijn geluid aan staan en even geen beeld, dus wist niet dat er een hond was en hoorde Bart maar brullen "Zit!, zit, zit".
Ik dacht dat hij het tegen de overlevers had
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef Rainesz het volgende:
Al zouden Jeroen en Marilien de boel na martelingen iig niet verraden
Ook van een medewerker?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]Bunkerhond "Kai"
![]()
stoer.....
mechelse herder trouwens
whahahahahahaha....ikke ookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik had alleen mijn geluid aan staan en even geen beeld, dus wist niet dat er een hond was en hoorde Bart maar brullen "Zit!, zit, zit".
Ik dacht dat hij het tegen de overlevers had
en dit gaat 48 uur duren, dus ze krijgen het de komende 2 dagen zwaar als ze alleen op de luchtplaats mogen blijven (en af en toe naar binnen mogen om naar eten te scharrelen)quote:Op zondag 17 mei 2009 00:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
zolang ze zich nog druk maken om dergelijke zaken valt het allemaal wel mee, we zullen zien of ze zich daar morgenochtend nog zo druk om maken. Of morgenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |