http://en.wikipedia.org/w(...)y_of_the_Third_Reichquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Oksel het volgende:
Ik heb deze docu op mijn Popcorn Hour staan:
The_occult_history_of_the_third_reich
Geen idee of het wat is..
weten ze ook wat hij al die jaren gedaan heeft in Brazilë, heeft hij bijvoorbeeld nog gewerkt?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Josef Mengele
Toen de oorlog afgelopen was is Mengele gevlucht, hij is nooit meer gevonden. Telkens opnieuw kwamen er geruchten over waar hij zat en welke schuilnaam hij gebruikte. Uiteindelijk is hij op zijn schuiladres in Brazilië in 1979 gestorven. Als gevolg van een hartaanval tijdens het zwemmen. Vele jaren na zijn dood werd zijn identiteit vastgesteld door onderzoek aan de stoffelijke resten.
Zijn experimenten met betrekking op onderkoeling redden heden ten dage nog steeds drenkelingen .quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Slappy het volgende:
Josef Mengele was inderdaad ziek in zijn hoofd,maar wat ik heb begrepen heeft zijn bizarre experimenten wel nieuwe dingen ontdekt.Maar andere zeggen dat zijn experimenten gewoon nutteloos waren?
Heb hem een paar jaar geleden via Bol.com gekocht. Daar is ie inderdaad niet meer te krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)y_of_the_Third_Reich
Volgens mij is die wel tof
Destijds gemist, moet nog zien.... Even eens kijken voor een downloadje ofzo, aangezien dit lastig op DVD te verkrijgen is (lastig of helemaal niet) ?
Ken je de film "The boys from Brasil" ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef cptmarco het volgende:
[..]
weten ze ook wat hij al die jaren gedaan heeft in Brazilë, heeft hij bijvoorbeeld nog gewerkt?
Maar het nut om de borsten van een net bevallen vrouw in Auschwitz af te binden om te zien hoelang een pas geboren kind zonder voeding kan is mij nog niet aan komen waaienquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:28 schreef waterkip het volgende:
[..]
Zijn experimenten met betrekking op onderkoeling redden heden ten dage nog steeds drenkelingen .
Het lampenkappenverhaal is, onderbouwd en al, ingebracht tijdens het proces van Neurenberg, tegen Ilse Koch.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef Fonkmeistahh het volgende:
Mijn god wat lees ik veel onzin in deze draad.![]()
Sommige van jullie moeten toch iets minder waarde hechten aan onzinnige propaganda. Maarja wat wil je ook met al die Hollywoodtroep zoals Hellboy, the Bunker etc. Kwalijker is de zaak wanneer geschiedkundigen op de proppen komen met onzinverhalen zoals dat lampenkappenverhaal, wat allang weerlegd is. Maar leg dat maar eens uit aan diegenen die het eenmaal in hun hoofd hebben zitten.
The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.
twijfels: hij heeft wel een massa data verzameld maar (naar men zegt en wat ik ook wel waarschijnlijk vind klinken) op zo'n rommelige manier dat er statistisch weinig mee gedaan kan worden en er dus.eigenlijk geen zinnige conclusies getrokken kunnen worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:28 schreef waterkip het volgende:
[..]
Zijn experimenten met betrekking op onderkoeling redden heden ten dage nog steeds drenkelingen .
Dacht gelezen te hebben dat veel aantekeningen door de amerikanen geconfisqueerd zijn ,kan het ook op Stormfront gelezen hebben dus wat is waar ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef mr.happy het volgende:
[..]
twijfels: hij heeft wel een massa data verzameld maar (naar men zegt en wat ik ook wel waarschijnlijk vind klinken) op zo'n rommelige manier dat er statistisch weinig mee gedaan kan worden en er dus.eigenlijk geen zinnige conclusies getrokken kunnen worden.
ALS de ruwe data openbaar gemaakt worden kan er heel misschien nog wat mee gedaan worden, maar de kans dat dat gebeurt is klein (evenals de wenselijkheid)
ieuw, stormfront, maar goed...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:50 schreef waterkip het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat veel aantekeningen door de amerikanen geconfisqueerd zijn ,kan het ook op Stormfront gelezen hebben dus wat is waar ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |