abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:05:10 #26
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69180272
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Oksel het volgende:
Ik heb deze docu op mijn Popcorn Hour staan:

The_occult_history_of_the_third_reich

Geen idee of het wat is..
http://en.wikipedia.org/w(...)y_of_the_Third_Reich
Volgens mij is die wel tof
Destijds gemist, moet nog zien.... Even eens kijken voor een downloadje ofzo, aangezien dit lastig op DVD te verkrijgen is (lastig of helemaal niet ) ?
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:05:34 #27
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69239999
Josef Mengele was inderdaad ziek in zijn hoofd,maar wat ik heb begrepen heeft zijn bizarre experimenten wel nieuwe dingen ontdekt.Maar andere zeggen dat zijn experimenten gewoon nutteloos waren?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  FOK!fossiel woensdag 27 mei 2009 @ 12:17:28 #28
8443 cptmarco
it's captain...
pi_69450720
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Josef Mengele
Toen de oorlog afgelopen was is Mengele gevlucht, hij is nooit meer gevonden. Telkens opnieuw kwamen er geruchten over waar hij zat en welke schuilnaam hij gebruikte. Uiteindelijk is hij op zijn schuiladres in Brazilië in 1979 gestorven. Als gevolg van een hartaanval tijdens het zwemmen. Vele jaren na zijn dood werd zijn identiteit vastgesteld door onderzoek aan de stoffelijke resten.
weten ze ook wat hij al die jaren gedaan heeft in Brazilë, heeft hij bijvoorbeeld nog gewerkt?
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:28:46 #29
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69451045
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Slappy het volgende:
Josef Mengele was inderdaad ziek in zijn hoofd,maar wat ik heb begrepen heeft zijn bizarre experimenten wel nieuwe dingen ontdekt.Maar andere zeggen dat zijn experimenten gewoon nutteloos waren?
Zijn experimenten met betrekking op onderkoeling redden heden ten dage nog steeds drenkelingen .
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_69466442
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)y_of_the_Third_Reich
Volgens mij is die wel tof
Destijds gemist, moet nog zien.... Even eens kijken voor een downloadje ofzo, aangezien dit lastig op DVD te verkrijgen is (lastig of helemaal niet ) ?
Heb hem een paar jaar geleden via Bol.com gekocht. Daar is ie inderdaad niet meer te krijgen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:28:51 #31
593 sjak
Juffie Bloem
pi_69466622
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef cptmarco het volgende:

[..]

weten ze ook wat hij al die jaren gedaan heeft in Brazilë, heeft hij bijvoorbeeld nog gewerkt?
Ken je de film "The boys from Brasil" ?
Lekker douchen!
  FOK!fossiel woensdag 27 mei 2009 @ 20:51:58 #32
8443 cptmarco
it's captain...
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:54:29 #33
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69478818
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:28 schreef waterkip het volgende:

[..]

Zijn experimenten met betrekking op onderkoeling redden heden ten dage nog steeds drenkelingen .
Maar het nut om de borsten van een net bevallen vrouw in Auschwitz af te binden om te zien hoelang een pas geboren kind zonder voeding kan is mij nog niet aan komen waaien
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:05:50 #34
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_69478864
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef Fonkmeistahh het volgende:
Mijn god wat lees ik veel onzin in deze draad.

Sommige van jullie moeten toch iets minder waarde hechten aan onzinnige propaganda. Maarja wat wil je ook met al die Hollywoodtroep zoals Hellboy, the Bunker etc. Kwalijker is de zaak wanneer geschiedkundigen op de proppen komen met onzinverhalen zoals dat lampenkappenverhaal, wat allang weerlegd is. Maar leg dat maar eens uit aan diegenen die het eenmaal in hun hoofd hebben zitten.

The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.
Het lampenkappenverhaal is, onderbouwd en al, ingebracht tijdens het proces van Neurenberg, tegen Ilse Koch.

http://www.auschwitz.dk/Women/Koch.htm

http://www.nizkor.org/fea(...)l/appendix-8-01.html

Het zal op sites als Stormfront ongetwijfeld 'weerlegd' zijn, zoals alles wat in WO2 weerlegd wordt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_69494009
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:28 schreef waterkip het volgende:

[..]

twijfels: hij heeft wel een massa data verzameld maar (naar men zegt en wat ik ook wel waarschijnlijk vind klinken) op zo'n rommelige manier dat er statistisch weinig mee gedaan kan worden en er dus.eigenlijk geen zinnige conclusies getrokken kunnen worden.
ALS de ruwe data openbaar gemaakt worden kan er heel misschien nog wat mee gedaan worden, maar de kans dat dat gebeurt is klein (evenals de wenselijkheid)
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:50:58 #36
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69496346
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef mr.happy het volgende:

[..]

twijfels: hij heeft wel een massa data verzameld maar (naar men zegt en wat ik ook wel waarschijnlijk vind klinken) op zo'n rommelige manier dat er statistisch weinig mee gedaan kan worden en er dus.eigenlijk geen zinnige conclusies getrokken kunnen worden.
ALS de ruwe data openbaar gemaakt worden kan er heel misschien nog wat mee gedaan worden, maar de kans dat dat gebeurt is klein (evenals de wenselijkheid)
Dacht gelezen te hebben dat veel aantekeningen door de amerikanen geconfisqueerd zijn ,kan het ook op Stormfront gelezen hebben dus wat is waar ?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_69529605
interessant is dat Ardennenoffensief in december 1944.

De Amerikaanse Generaal Patton dacht dat de oorlog alsnog verloren kon worden, omdat de Duitsers hiermee cruciale tijd wonnen (voor een atoombom of iets dergelijks).

Patton wist iets over Duitse geheimen en daarom is die vermoord (per ongeluk), volgens enkele geschiedsschrijvers.
pi_69719667
Was toch ook iets met een vliegende bol die de Duitsers aan het ontwikkelen waren?
pi_69958978
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:50 schreef waterkip het volgende:

[..]

Dacht gelezen te hebben dat veel aantekeningen door de amerikanen geconfisqueerd zijn ,kan het ook op Stormfront gelezen hebben dus wat is waar ?
ieuw, stormfront, maar goed...
het is heel wel mogelijk dat het door de Amerikanen meegenomen is, alleen al als materiaal voor rechtszaken maar ook omdat de Amerikanen helemaal niet vies waren van gratis kennis, maar de data zelf zijn wsl. nutteloos. Ik weet alleen van enkele experimenten, maar" hm, als ik nou de lever van een klein meisje verwijder en daarvoor de lever van een volwassen man inzet, wat zou er dan gebeuren" zonder te letten op zelfs maar bloedgroep compatibiliteit, dan hoef je geen einstein te zijn om te kunnen voorspellen dat dat misgaat. En wel meer dat soort onzin.... nutteloze data.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')