hahaha touche,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
net als met de kaneel...ik denk dat jullie voortaan van het onverwachte moeten uitgaan
Ik had 76,ben geen sporter en een roker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja klopt, ff in m'n agenda checken wanneer ik weer naar zo'n olympische spelen moet..
Nog een keer gemeten, iets exacter dmv stopwatch.. en was 67.. maar als ik mn hartslag meet gaat ie altijd sneller kloppen heb ik het idee
Lief dat ze haar droge broek aanbiedt aan Marielin.quote:
eensch, dan zijn ze teminste weer warm voordat fase III ingaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En daarom moet er even een warme douche aan te pas komen of dat ze even droog in een slaapzak mogen gaan zitten onderkoeling houd in dat je lichaamstemperatuur omlaag gaat dus dat moet weer gecompenseerd worden.
Warm drinken en droge kleding aan of die slaapzakken om hun heen laten doen voor een uurtje.
Overigens is het logisch dat de hartslag lager is, want ze zijn in rust en koud.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Alhoewel ze het nog wel even vol konden houden begrijp ik de beslissing.
De hartslagen per minuut waren niet echt langzaam maar ze moeten ergens een lijn trekken en geen risico's nemen.
Beker schaafijs, zoveel als ze hebben willen. ;-)quote:
whehe weet je huub...niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha touche,
maar na al die filmpjes gezien te hebben dachten we dat is kasie
aan de andere kant was het wel weer mooi, anti climax wise
Ik denk dat er heel wat mannen zijn die liever willen dat Eline haar natte broekje aan ze aanbiedtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat ze haar droge broek aanbiedt aan Marielin.
Ze zijn bezig met een wedstrijd en willen niet opgeven. Terechte beslissing om de gezondheid niet op het spel te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee.... zo'n vaart loopt het niet. Heb toevallig een programma gezien over extreme temperaturen en het volhouden. Nou geloof me, al het echt erg wordt, geef je wel op voordat je echt gevaar loopt.
Men had ook een arts erbij moeten hebben. Nu durven ze natuurlijk geen risico te nemen. Dat snap ik wel.
Ik zou zeggen, geef ze een ander duel aansluitend en beslis dan. Dit is zo'n polderbeslissing.
Daarom moest er een arts aanwezig zijn, of iemand die ze met regelmaat vragen stelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij onderkoeling. Ze waren weliswaar nog niet ernstig onderkoeld, maar zodra dat wél het geval is, is er voor een derde geen zekerheid als iemand niet mag spreken vanwege een opdracht. Degene die de proef ondergaat kan in die situatie niet echt rationeel nadenken.... Te groot risico om te nemen als producers.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat mannen zijn die liever willen dat Eline haar natte broekje aan ze aanbiedt
Ja, dat is typisch Eline, die is attent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat ze haar droge broek aanbiedt aan Marielin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |