ik stond om 14.00 uur al op vandaagquote:
Ik vind oreo's soms lekker, maar dat draaien/dippen/gedoe dat werkt niet bij mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moe-ish, maar voldaan-ish. Nog even oreo's nommen, half filmpje kijken.. en dan slapie doen. Morgen weer een intensieve dag. (vandaag een bruiloft btw, wanna see my suit? )
draaidippen? wdf?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind oreo's soms lekker, maar dat draaien/dippen/gedoe dat werkt niet bij mij
Welke film kijk je/ga je kijken?
En ja, laat maar zien!
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, van de reclame?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
draaidippen? wdf?gwoon in je mond kieperen.. no biting... just a bit chewing.. then swallow
ploatje komt zo per postduif
Welke studie & waar je ongeveer woont mis ikquote:
man in pak altijd welkomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moe-ish, maar voldaan-ish. Nog even oreo's nommen, half filmpje kijken.. en dan slapie doen. Morgen weer een intensieve dag. (vandaag een bruiloft btw, wanna see my suit? )
* schaam schaam *quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pssst:
Voor de geinterseerde; mijn favoriete artiesten:
Foo Fighters
Artic Monkeys
The Hyves
Als het je favoriete artiesten zijn he? Spel dan wel de namen goed:
Artic Monkeys --> Arctic Monkeys
The Hyves --> The Hives
Ik kijk geen tv.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, van de reclame?
Okeeeé! Ik hoop dat de postduif nog laat in West-Brabant komt!
Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke studie & waar je ongeveer woont mis ik
Is dat zo? Als dat zo is, dan zie ik wel een PM verschijnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv.
Postduif komt zo.. moet het ff van mn foon halen en uppen enzo
mms zou makkelijker zijn
Een pidgeon mail.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Als dat zo is, dan zie ik wel een PM verschijnen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |