Wij willen meer infoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:02 schreef Rixne het volgende:
Uit verveling dan toch maar weer m'n fobo bijwerken
Ik snap dit nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Op zich wel leuk dat al die "doden" en verdwenen mensen terug komen bij PB, maar nu snap ik er helemaal niets meer van
ik ook niet...waarschijnlijk omdat we PB niet volgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet
Edit, oh nu wel...
tijd om te gaan slapen
Euhm ... moet ik toch even goed nadenken wat voor boeiende dingen ik doe ik het levenquote:
Minuutje is voorbijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef Rixne het volgende:
[..]
Euhm ... moet ik toch even goed nadenken wat voor boeiende dingen ik doe ik het levenOp het moment ben ik even een zwartkijker en lijkt dat boeiende vies tegen te vallen
geef me nog een minuutje
Hihi, ik vind mijn nieuwe bijnaam tof!quote:
en nu?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Leanne het volgende:
avond
ik heb lekker gegeten bij de italiaan![]()
wilde nog niet gaan slapen
hmmm pasta of pizza?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Leanne het volgende:
avond
Slapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Leanne het volgende:
avond
nu kom ik jullie lastig vallenquote:
pizzaquote:
Moe-ish, maar voldaan-ish. Nog even oreo's nommen, half filmpje kijken.. en dan slapie doen. Morgen weer een intensieve dag. (vandaag een bruiloft btw, wanna see my suit? )quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, ik vind mijn nieuwe bijnaam tof!![]()
Maar hoi! Hoe is het?
ik was vanmorgen om 05.00 al opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen?
Het is pas 11uur
Maar ok ik ben wel moe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |