Wij willen meer infoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:02 schreef Rixne het volgende:
Uit verveling dan toch maar weer m'n fobo bijwerken
Ik snap dit nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Op zich wel leuk dat al die "doden" en verdwenen mensen terug komen bij PB, maar nu snap ik er helemaal niets meer van
ik ook niet...waarschijnlijk omdat we PB niet volgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet
Edit, oh nu wel...
tijd om te gaan slapen
Euhm ... moet ik toch even goed nadenken wat voor boeiende dingen ik doe ik het levenquote:
Minuutje is voorbijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef Rixne het volgende:
[..]
Euhm ... moet ik toch even goed nadenken wat voor boeiende dingen ik doe ik het levenOp het moment ben ik even een zwartkijker en lijkt dat boeiende vies tegen te vallen
geef me nog een minuutje
Hihi, ik vind mijn nieuwe bijnaam tof!quote:
en nu?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Leanne het volgende:
avond
ik heb lekker gegeten bij de italiaan![]()
wilde nog niet gaan slapen
hmmm pasta of pizza?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Leanne het volgende:
avond
Slapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Leanne het volgende:
avond
nu kom ik jullie lastig vallenquote:
pizzaquote:
Moe-ish, maar voldaan-ish. Nog even oreo's nommen, half filmpje kijken.. en dan slapie doen. Morgen weer een intensieve dag. (vandaag een bruiloft btw, wanna see my suit? )quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, ik vind mijn nieuwe bijnaam tof!![]()
Maar hoi! Hoe is het?
ik was vanmorgen om 05.00 al opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen?
Het is pas 11uur
Maar ok ik ben wel moe![]()
Net was je nog studentquote:
ik stond om 14.00 uur al op vandaagquote:
Ik vind oreo's soms lekker, maar dat draaien/dippen/gedoe dat werkt niet bij mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moe-ish, maar voldaan-ish. Nog even oreo's nommen, half filmpje kijken.. en dan slapie doen. Morgen weer een intensieve dag. (vandaag een bruiloft btw, wanna see my suit? )
draaidippen? wdf?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind oreo's soms lekker, maar dat draaien/dippen/gedoe dat werkt niet bij mij
Welke film kijk je/ga je kijken?
En ja, laat maar zien!
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, van de reclame?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
draaidippen? wdf?gwoon in je mond kieperen.. no biting... just a bit chewing.. then swallow
ploatje komt zo per postduif
Welke studie & waar je ongeveer woont mis ikquote:
man in pak altijd welkomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moe-ish, maar voldaan-ish. Nog even oreo's nommen, half filmpje kijken.. en dan slapie doen. Morgen weer een intensieve dag. (vandaag een bruiloft btw, wanna see my suit? )
* schaam schaam *quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pssst:
Voor de geinterseerde; mijn favoriete artiesten:
Foo Fighters
Artic Monkeys
The Hyves
Als het je favoriete artiesten zijn he? Spel dan wel de namen goed:
Artic Monkeys --> Arctic Monkeys
The Hyves --> The Hives
Ik kijk geen tv.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, van de reclame?
Okeeeé! Ik hoop dat de postduif nog laat in West-Brabant komt!
Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke studie & waar je ongeveer woont mis ik
Is dat zo? Als dat zo is, dan zie ik wel een PM verschijnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv.
Postduif komt zo.. moet het ff van mn foon halen en uppen enzo
mms zou makkelijker zijn
Een pidgeon mail.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Als dat zo is, dan zie ik wel een PM verschijnen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |