Nou, maar daarom begon ik een gesprek met mezelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh soms gaat het hier zo snel dat ik wel eens een post mis ja
Heb jij jezelf ook op msn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, maar daarom begon ik een gesprek met mezelf
Als ik druk aan het msnen ben, en ToF erbij doe, dan mis ik nog wel eens iets perongeluk jaquote:
Dat begrijp ik, maar dat staat los van de 'snel'heid van dit topicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als ik druk aan het msnen ben, en ToF erbij doe, dan mis ik nog wel eens iets perongeluk ja
....Ik heb er gewoon overheen gelezen ok?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat staat los van de 'snel'heid van dit topic
Die is geeeekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Fems het volgende:
Oeh, ik lijk wel gek
Maar ik duik mijn bed in!
Welterusten mensen!
Dat is al de derde keer dat je het zegt.. gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
....Ik heb er gewoon overheen gelezen ok?![]()
Toffe gesprekken altijd of niet?quote:
Het lijkt hier wel een verhoor verdommequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is al de derde keer dat je het zegt.. gaat het wel goed met je?
Zal ik de lamp ook nog even op je richten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het lijkt hier wel een verhoor verdomme
Is Christiaan weer bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik de lamp ook nog even op je richten?
Jaja doe je stiekem alleen maar om mij beter in de ogen te kijken !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik de lamp ook nog even op je richten?
Ik weet niet precies wat ie doet nu, maar ik vind het wel grappigquote:
heb je mooie ogen dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja doe je stiekem alleen maar om mij beter in de ogen te kijken !
Was sagen sie herr? NEIN! Ich wolle das nicht toen ja!quote:
dat zegt niks over de mooiheid hequote:
Ja ik weet niet of ze mooi zijn hehe, dan noem ik maar de kleurquote:
dat begreep ik jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ze mooi zijn hehe, dan noem ik maar de kleur
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Was sagen sie herr? NEIN! Ich wolle das nicht toen ja!
Nee mijn Duits is net zo goed als mijn Frans, ronduit kut
Christiaan is stevig gebouwd, maar niet dik. Gewoon een kerel van 23!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Marko, jij moet mij omschrijven.
Ben ik Dik/vet/stevig ?
En dan niet, ja ja ja
Jij zou hem wel doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Christiaan is stevig gebouwd, maar niet dik. Gewoon een kerel van 23!
Verder iets langer dan gemiddeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |