owww dus ik ben niet de enige die t hoordequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
Hier zijn al topics over hoor!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Apfelsaft het volgende:
Topic nr 23425
Beste heer,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft er zin om een mailtje te sturen naar info@oetker.nl over deze kwestie
ik vindt het best een vervelende kwestie en ik denk toch dat er kamervragen gesteld moeten worden!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
Allemaal van die zeikers die mekkeren over het feit dat er al vaker een topic over is geopend
Dat betekent dat deze kwestie leeft in de maatschappij, en er iets aan gedaan moet worden
Feit is dat hun nieuwe marketingcampagne werkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
Allemaal van die zeikers die mekkeren over het feit dat er al vaker een topic over is geopend
Dat betekent dat deze kwestie leeft in de maatschappij, en er iets aan gedaan moet worden
juistemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Feit is dat hun nieuwe marketingcampagne werkt.
Helemaal niet. Mensen die nooit dat spul vreten merken het verschil niet, dus voor hen is het een gewone reclame. Voor het koopgedrag van de mensen die wel Dr. Oetker in de kast hebben staan maakt het ook niet uit, aangezien ze er echt niet meer of minder door gaan kopen. Als Tic Tac vanaf morgen opeens Tik Tak heet 'erger' je je er misschien aan, maar je koopgedrag veranderd er verder niet door. Niet alle aandacht hoeft per se te leiden tot een verhoging van de omzet. Denk aan 'Even apeldoorn bellen' van Centraal Beheer Achmea. Bijna niemand wist waar die spotjes eigenlijk van waren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Feit is dat hun nieuwe marketingcampagne werkt.
Naamsbekendheid kan ook een doel van een campagne zijn. Dat lukt ze iig wel :pquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mensen die nooit dat spul vreten merken het verschil niet, dus voor hen is het een gewone reclame. Voor het koopgedrag van de mensen die wel Dr. Oetker in de kast hebben staan maakt het ook niet uit, aangezien ze er echt niet meer of minder door gaan kopen. Als Tic Tac vanaf morgen opeens Tik Tak heet 'erger' je je er misschien aan, maar je koopgedrag veranderd er verder niet door. Niet alle aandacht hoeft per se te leiden tot een verhoging van de omzet. Denk aan 'Even apeldoorn bellen' van Centraal Beheer Achmea. Bijna niemand wist waar die spotjes eigenlijk van waren.
Ja lijkt me ook wel, ik zou denk ik heel hard huilen van het lachen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand uit mijn voetbalteam had vandaag een T-shirt aan met Dr Oetlul erop. Echt grappig was dat.
Slechte zaak. Iedereen vindt oorlog en SS-ers stiekem tof.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanwege dat de oprichter Dr Oetker een SS-er was en van die naam willen ze af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |