Wat moet je hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:01 schreef qltel het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas vind. De liedjes die de afgelopen maanden via rapidshare te downloaden waren maar al over de limiet heen zijn, zijn die wellicht nog ergens anders te downloaden?
Volgens mij mis ik de de Spaanse Zon, Dag Vriendjes Instrumentaal & thema koddig. Dat waren tenminste de rapidshare-bestanden die ik zo snel kon vinden. Ik heb wel net de 2 torrents gedownload, maar deze staan er nog niet 1, volgens mij.quote:
Deze wordt binnekort nagemaakt door Like2Upload , zijn laatste werk is het Kofferbaknummer, een perfecte cover heb ik gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:31 schreef The_Miracle het volgende:
Hallo allemaal,
heeft iemand van jullie misschien het Thema Amerika van Klaris?? (de originele versie dus)
Hier ben ik namelijk al eeuwen naar op zoek!
Ja die cover is vet, ik hoop dat we nog snel nieuwe muziek hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Deze wordt binnekort nagemaakt door Like2Upload , zijn laatste werk is het Kofferbaknummer, een perfecte cover heb ik gehoord![]()
Die komt binnekort op Youtube. Nu is hij geloof ik bezig met Toem Toem Toem Tie Tie Tie.
Thema Amerika komt uiteraard ook aan de beurt, daar hebben we ook al fragmenten van gestuurd en die dus aangevraagd.
Ik heb de makers van het progamma gesproken en heb de tracklist van die aflevering.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:27 schreef timvanc1987 het volgende:
Heel mooi wat er al weer gevonden is inmiddels!
Volgens mij zit er in deze http://player.omroep.nl/?aflID=7901524 aflevering van Op z'n Spaans op 22 minuut 17 een muziekje wat in de aflevering Op zoek in Spanje werd gebruikt.
Een beetje netwerken bij mensen die dat soort muziek hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef Mr_DG het volgende:
Weet iemand waar ik het walkman-muziekje van Bassie kan vinden??
Wow, die gast heeft echt heel veel achtergrondmuziekquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:27 schreef The_Miracle het volgende:
Kofferbaktheme staat inmiddels op youtube:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |