Blijft een sppr mooi nummertje, die van smor is niet lelijk maar word naar 300 keer zo saai.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Rellim het volgende:
Vangelis - Antarctic Echoes
van het album antarctica
Haha , die band heb ik ook, ja dat kan kloppen maar wel een sample je er van dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Unreal88 het volgende:
Ik kijk nu de videoband Bassie en Adriaan "Hallo vriendjes en vriendinnetjes"
Op het filmpje Bassie doet boodschappen maar vergeet vanalles:
- hoor je als achtergrondmuziekje i believe in yesterday in een trompetversie.
Wel seeden!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:58 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Oude Versie ( Jean Michel Jarre - Magnetic Fields Part 1 )
Nieuwe Versie ( Bert Smorenburg - Thema Achtervolging )
Beide staan trouwens volledig in deze torrent
Ik wil hem ook wel op cd. ik heb de nummers van iemand gekregen. Ik weet niet hoe dat bestellen bij bassie werkt. Ik zou hem nog eerder via MP kopen is veel sneller ook. Ik heb btw wel die zeldzame lp stereo muziek voor filmers in mij bezit. Nu moet ik er nog maar een paar en heb ik alle nummer op lp/cd.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:23 schreef Jules4Barca het volgende:
klopt.. maar ik vind Thema Vrolijk gewoon een beetje suf klinken onder die oude beelden.. hebben jullie trouwens ook de CD met achtergrondmuziek? Ik heb vorige week een machtiging naar Vlaardingen gestuurd maar nog geen cd
Ben ik met je eens.. maar omdat het gewoon onder iedere film staat klinkt het gelijk minder omdat je het al zovaak gehoord hebt. Hij heeft goede muziek, maar wat meer variatie mag van mij wel.. variaties op al die thema's zijn volgensmij best mogelijk..quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Frey het volgende:
De muziek van Smorenburg is eigenlijk zo slecht niet. Ik luister graag naar de achtergrondmuziek CD en er zitten echt wel enkele mooie nummers tussen. Maar ga dan eens kijken naar welke nummers er vervangen moesten worden. Dat was gewoon een onmogelijke opgave.
De muziek van onder andere Vangelis, Jarre, Clannad, Peru en Klaris was gewoon geniaal en paste zo goed bij de series. Ik denk dat als de Smorenburgmuziek in een eventuele nieuwe serie was gebruikt, dat het dan wel een succes had kunnen worden.
hahaha blijft geniaal ja;).quote:
Ik heb Plaageestboevenbaas een keer alle muziekjes van de plaaggeest online laten zetten, deze muziekjes zullen wel spesciaal voor bea gemaakt zijn. Waarschijnlijk door Martin Gale ( Rinus van galen) maar die kunnen we het al zon 20 jaar niet meer vragen. (Misschien een keer familie van hem benaderen) Of het komt voor op een zeldzame rechten vrije plaat ( vraag het koelkast maar die heeft er nog meer dan ik) Ik heb alleen een aantal van omega en stereo muziek voor filmers heb ik ook. Of Frans Peters (Frans De Hoo)opzoeken ergens dat we hem kunnen benaderen die heeft zelf ook veel platen gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:40 schreef Jules4Barca het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke liedjes dit zijn en waar ik deze kan vinden?
Ze staan op de volgende link: http://drop.io/plaaggeest
Een muziekje tijdens het schoonmaken van Bassie in de Plaaggeest
en een achtergrondmuziekje bij De Huilende Professor.. bestand 2
zal wat duidelijker klinken.
hmm, ok jammer dat deze platen niet bekend zijn. Had al zo'n vermoeden, aangezien het de eerste film was en ze dan waarschijnlijk eerst met rechtenvrije muziek wilden werken.. het is wel geniale muziek overigens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Ik heb Plaageestboevenbaas een keer alle muziekjes van de plaaggeest online laten zetten, deze muziekjes zullen wel spesciaal voor bea gemaakt zijn. Waarschijnlijk door Martin Gale ( Rinus van galen) maar die kunnen we het al zon 20 jaar niet meer vragen. (Misschien een keer familie van hem benaderen) Of het komt voor op een zeldzame rechten vrije plaat ( vraag het koelkast maar die heeft er nog meer dan ik) Ik heb alleen een aantal van omega en stereo muziek voor filmers heb ik ook. Of Frans Peters (Frans De Hoo)opzoeken ergens dat we hem kunnen benaderen die heeft zelf ook veel platen gemaakt.
Ja dat weet ik, De muziek van de kroon en achtervolging zijn zeker goed. Ik hoop dat we de muziekjes van de plaageest nog vinden maar ik vrees dat ze speciaal door Gale gemaakt zijn voor bea.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:34 schreef Jules4Barca het volgende:
Update: Ik heb net de CD met de Originele Achtermuziek binnengekregen. Duurt dus ongeveer anderhalve week na het verzenden van de machtiging.. maar zit een mooi certificaat bij met originele handtekening van Aad;) en gewoon vet om die muziekjes te hebben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |