abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69092670
Op zich maakt het mij verder niet uit of iemand de behoefte heeft aan seks met een ander terwijl hij/zij al een relatie heeft en ik vind dat het ook moet kunnen dat je ook verliefd kunt zijn op een ander tijdens je huidige relatie. Wat ik echter niet vind kunnen is wanneer deze dingen stiekem gebeuren. Ik vind dit zo ontzettend oneerlijk tegenover de vriendin van JoeyT.
pi_69092679
Goed bezig TS.

Maar om even heel eerlijk te zijn: Je bent een single for life. Dat moet je denk ik maar even onder ogen durven te zien. Een van de symptomen hiervan is iets wat je zelf al aandraagt: Het om de zoveel tijd de neiging hebben je relatie te kappen of met een ander verder te gaan.

Gewoon lekker doen wat je wil, en je niet vast laten roesten in een relatie.

Laat het wel ff weten als je het uitmaakt met je huidige vriendin, en vertel haar ook duidelijk dat je al langer vreemdgaat. Als je dan hier ff haar hyves/msn zet (PM mag ook) kan ik weer een projectje beginnen.

Single for life.
What has been seen cannot be unseen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:51:02 #33
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69092795
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb dus 4 jaar een relatie. Heel leuk meisje, ben gek op haar. In het verleden ben ik regelmatig vreemdgegaan, maar de laatste tijd niet.
Heb ik ook met mijn vriendin hoor - ik ben gek op haar en ze is heel leuk, vandaar dat ik regelmatig vreemdga
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:51:55 #34
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_69092815
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef Re het volgende:
mja even apart van het vreemdgaan wat gewoon een zwaktebod is natuurlijk, waarom wil je uberhaupt in een relatie zitten, wat zijn de belangrijkste factoren daarvoor? Ben je niet gewoon tegen jezelf aan het liegen?
Hoe bedoel je liegen tegen mezelf. Het is niet zo dat ik zomaar met iemand een relatie wil hebben. Ik, maar bv nu is het de vierde keer in mn leven dat ik verliefd ben. Halsoverkop. Ik wil een relatie om wat nieuws te leren. Om haar eigenschappen mij eigen te maken. om haar spontaanheid de mijne te maken, om haar knapheid de mijne te maken.

Ik weet niet of dit te zweverig is, maar ik bedoel het letterlijk. Ik wil het leren van haar. Ik wil in haar. En niet op een seksuele manier (naja dat ook).
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:52:59 #36
88139 JoeyT
pi_69092839
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef teamlead het volgende:
ts en dat sletje zijn voor elkaar gemaakt . Ga ervoor en kijk wie van jullie 2 het eerst buiten de deur gaat neuken
Dat is voor mij dan ook zeker een argument om het wel te doen. Ze heeft veel overeenkomsten met mij.
pi_69092840
Een tegenovergestelde bindingsangst? Maar ja, zielig voor je vriendin. Denk je daar ook aan? Maak het uit met haar, waar je ook voor kiest om met die ander te doen. Je bent al te ver gegaan om nog iets goeds met je huidige relatie te kunnen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:53:05 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69092843
je laat het toe... dus ik snap die verwardheid niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:53:58 #39
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69092856
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is voor mij dan ook zeker een argument om het wel te doen. Ze heeft veel overeenkomsten met mij.
dan hoop ik voor je dat ze ook vreemd zal gaan
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:55:38 #40
88139 JoeyT
pi_69092888
quote:
Ik heb het nog niet helemaal gelezen maar vind het erg interessant.

Ik kon de beschrijving niet vinden, maar het gaat mij dus om de emotionele band die je met iemand krijgt. Niet om de seks.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:56:36 #41
88139 JoeyT
pi_69092908
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

dan hoop ik voor je dat ze ook vreemd zal gaan
Tsja ik zou daar wel mee kunnen leven. Zo lang ik het niet weet.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:59:58 #42
88139 JoeyT
pi_69092974
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:53 schreef Re het volgende:
je laat het toe... dus ik snap die verwardheid niet
Wat moet ik ermee? Dat verwart me.
pi_69093242
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik kon de beschrijving niet vinden, maar het gaat mij dus om de emotionele band die je met iemand krijgt. Niet om de seks.
Als het jou allemaal daadwerkelijk om een emotionele band zou gaan, zou je geen van allen kwetsen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2009 19:09:52 ]
pi_69093370
KANSLOOS!!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:14:45 #45
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69093399
quote:
Beetje een vaag verhaal als ik het zo terug lees. Mn vraag is eigenlijk of iemand het herkent of er iets zinnigs over kan zeggen. En ja ik weet dat vreemdgaan fout is, dus dat hoeft niet benadrukt te worden. De verwardheid zit in het gegeven dat ik om de zoveel tijd de neiging heb om een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen.
Oh niks verwards aan hoor. Je bent gewoon geestelijk te jong voor een relatie

Mijn advies aan jou:
Vertel je vriendin alles eerlijk, laat je vervolgens het lazarus schelden door haar en stiekem gehoond worden door de omgeving die er dan natuurlijk ook van hoort. Daarna is het zaak zoveel mogelijk jezelf weer in de hand te krijgen. Zoek een hobby, vermijdt meisjes, zowel op straat als op het internet. Ga het liefst in een donkere stoffige ruimte zitten met je teddybeer om te overdenken WAAROM vreemdgaan dan fout is.

Als je echt wist dat het fout was zou je het niet doen, er wel 3x over nadenken en het er al zeker niet zo luchtig over hebben.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_69093553
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef IQM het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon geen goed relatiemateriaal en moet je er niet aan beginnen. Dan heb jij maar pech. Beter dan telkens weer vreemdgaan.
Dit dus. (hai! )

Of niet aan je lusten toegeven, just walk away.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_69093622
quote:

Yeah, right. De frustratie van het enkel kunnen zoenen druipt eraf.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:24:08 #48
88139 JoeyT
pi_69093661
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef Elfy het volgende:

[..]

Oh niks verwards aan hoor. Je bent gewoon geestelijk te jong voor een relatie

Mijn advies aan jou:
Vertel je vriendin alles eerlijk, laat je vervolgens het lazarus schelden door haar en stiekem gehoond worden door de omgeving die er dan natuurlijk ook van hoort.
Waarom zou ik dat doen. Ik zie geen enkel voordeel daarvan?
quote:
Daarna is het zaak zoveel mogelijk jezelf weer in de hand te krijgen. Zoek een hobby, vermijdt meisjes, zowel op straat als op het internet. Ga het liefst in een donkere stoffige ruimte zitten met je teddybeer om te overdenken WAAROM vreemdgaan dan fout is.
Ik voel niet dat het fout is. Wel spannend. Ik begrijp wel dat dit niet eeuwig door kan gaan. Dat verwart me. Bovendien ben ik verliefd en weet ik niet hoe het omgekeerd is. Dat verwart mij ook.
quote:
Als je echt wist dat het fout was zou je het niet doen, er wel 3x over nadenken en het er al zeker niet zo luchtig over hebben.
Ik ben jou niet. We denken gewoon anders.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:25:25 #49
88139 JoeyT
pi_69093697
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Yeah, right. De frustratie van het enkel kunnen zoenen druipt eraf.
Dan lees je toch verkeerd. Tuurlijk zou ik graag met haar neuken. Lijkt me heerlijk. Maar neuken kan met iedereen. Ik wil haar voelen, raken en dat ze mij raakt.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:26:08 #50
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69093721
nog geneukt ofnie?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:32:15 #51
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69093892
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe bedoel je liegen tegen mezelf. Het is niet zo dat ik zomaar met iemand een relatie wil hebben. Ik, maar bv nu is het de vierde keer in mn leven dat ik verliefd ben. Halsoverkop. Ik wil een relatie om wat nieuws te leren. Om haar eigenschappen mij eigen te maken. om haar spontaanheid de mijne te maken, om haar knapheid de mijne te maken.

Ik weet niet of dit te zweverig is, maar ik bedoel het letterlijk. Ik wil het leren van haar. Ik wil in haar. En niet op een seksuele manier (naja dat ook).
Je probeert jezelf alleen omhoog te halen door je zwaktes als sterk voor te stellen. Maar zo werkt het niet. Je wilt alle positieve dingen met een ander delen zeg je. Niet alleen delen, maar ook jezelf aan laten vullen door die andere bron. Je wilt boven jezelf uitstijgen lijkt het wel.

Begin dan bij jezelf.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. In de post hiervoor wil je nog allerlei positieve dingen overnemen, maar je reden om voor haar te gaan is juist dat ze dezelfde 'valkuilen' bezit. Heel erg tegenstrijdig. Je bent gewoon verkeerd bezig.
quote:

[..]

Een emotionele band komt van 2 kanten. Als jij niet in je relatie investeert, maar sterker nog: die vervuilt en verpest , dan gaat die band er niet op vooruit nee. Dat nieuwe meisje heb je ook geen band mee. Mensen gebruiken het woord band te veel. Je voelt verbondenheid met haar, omdat je haar voorstelt als diegene die veel op je lijkt en je dus daarom meer kan bieden. Een ideaal.
Dan ben je met haar en zie je dat dat ideaal wel veel te idealistisch was en is die verbondenheid dus samen met het ideaal verdwenen.
pi_69094053
Beetje foute situatie eigenlijk...
Jij maakt "moves" op haar terwijl je zelf een relatie hebt en zij ook een relatie heeft.

gaat helemaal goedkomen voel ik zo...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:42:47 #53
88139 JoeyT
pi_69094204
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:32 schreef Elfy het volgende:

[..]

Je probeert jezelf alleen omhoog te halen door je zwaktes als sterk voor te stellen. Maar zo werkt het niet. Je wilt alle positieve dingen met een ander delen zeg je. Niet alleen delen, maar ook jezelf aan laten vullen door die andere bron. Je wilt boven jezelf uitstijgen lijkt het wel.

Begin dan bij jezelf.
Het is idd boven jezelf uitstijgen. En op een gegeven moment is het niet meer een hoger niveau, maar je normale niveau geworden.

En ja begin bij jezel;f. Maar ik zie niet goed in wat de meerwaarde is van haar met rust laten.
quote:
[..]

Je spreekt jezelf tegen. In de post hiervoor wil je nog allerlei positieve dingen overnemen, maar je reden om voor haar te gaan is juist dat ze dezelfde 'valkuilen' bezit. Heel erg tegenstrijdig. Je bent gewoon verkeerd bezig.
Dat zij dezelfde valkuil op dit gebied bezit wil niet zeggen dat alles zoals mij is. Zoals haar spontaanheid. Die is vele male groter. We hebben het ook met elkaar erover gehad. Ik vertelde haar dat ik van haar kan leren, zij vertelde mij dat ze van mij kan leren.
quote:
[..]

Een emotionele band komt van 2 kanten. Als jij niet in je relatie investeert, maar sterker nog: die vervuilt en verpest , dan gaat die band er niet op vooruit nee. Dat nieuwe meisje heb je ook geen band mee. Mensen gebruiken het woord band te veel. Je voelt verbondenheid met haar, omdat je haar voorstelt als diegene die veel op je lijkt en je dus daarom meer kan bieden. Een ideaal.
Dan ben je met haar en zie je dat dat ideaal wel veel te idealistisch was en is die verbondenheid dus samen met het ideaal verdwenen.
Nee want de band met mijn huidige vriendin is ook heel sterk en diue gaat ook niet weg. Nogmaals zij heeft er niets mee te maken. Het beeld van het nieuwe meisje kan te idealistisch zijn, maar misschien ook niet. Kan je maar op 1 manier achter komen...
pi_69094253
Het is al iets dat je in ieder geval zelf door hebt dat er een patroon in je gedrag zit. Maar om een antwoord te krijgen op het hoe en waarom van dit gedrag van jou, moet je echt niet hier in een topic op Fok zijn maar eerder bij een psycholoog. Als je dit gedrag echt wilt veranderen, zou je eens een tijdje in therapie kunnen gaan om erachter te komen waarom je zo destructief met relaties omgaat.
pi_69094290
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef JoeyT het volgende:
Dus iemand waarmee jij een emotionele band hebt, doe jij bewust pijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2009 19:48:43 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:48:18 #56
88139 JoeyT
pi_69094338
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Dus iemand waarmee jij een emotionele band hebt doe jij bewust pijn. Okay.
Dat is dus het verschil van inzicht. In mijn ogen doe ik haar niet pijn. Ze weet van niets .
pi_69094341
Als je echt gek op iemand bent ga je niet vreemd .
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:48:53 #58
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69094361
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef JoeyT het volgende:

Ik voel niet dat het fout is. Wel spannend..
[..]
De bekende spanning van het onbekende
quote:
Ik begrijp wel dat dit niet eeuwig door kan gaan. Dat verwart me. Bovendien ben ik verliefd en weet ik niet hoe het omgekeerd is. Dat verwart mij ook
Je begrijpt dat het niet eeuwig door kan gaan. Dus je gaat er nu al vanuit dat je verliefdheid over gaat. Lijkt meer op lust dan verliefdheid, dont you think? Tegelijk ben je wel bang om het toonbeeld te worden van de sneue single met zn hondje.
quote:
Ik begrijp dat je mij niet bent, dan had je niet zon kuttopic geopend en het normaal gevonden.
pi_69094373
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is dus het verschil van inzicht. In mijn ogen doe ik haar niet pijn. Ze weet van niets .
Is dat niet egoïstisch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2009 20:01:41 ]
pi_69094465
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is wel dé oplossing natuurlijk, wat niet weet wat niet deert. Nu wil ik niet zeggen dat ik meest sympathieke man ter wereld ben, maar dit is toch wel heel erg hufterig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')