Hoezo? Ik ga zelf niet vreemd hoor. Hij doet er gewoon enorm gevoelloos over.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn best lachwekkend
Je hebt niet goed gelezen, ik vroeg wat je zou denken als zij je zou vertellen dat ZIJ is vreemd gegaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zou ik ontkennen... Kheb nu geen tijd maar ga nog wel op de andere reacties in. Komt er op neerdat ik een beetje heb lopen tongen. Meer niet. Verder zal ik dat vrouwtje niet snel meer zien. En wat ik al eerder zei: uit het oog uit het hart.
Nee hoor, tuurlijk is het niet goed, dat wist ik van mijn situatie ook wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee en je hebt ook een enorme hekel aan vreemdgangers
Zonder vriendin is het verdomd lastig vreemdgaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Luxuria het volgende:
Maar het ligt ook aan de manier waarop het gegaan is, hij doet bewust wat hij wil terwijl hij een vriendin heeft.
Liever met een hamster dan met z'n kindquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
straks gaat ie die nog proberen te versieren of een emotionele kortdurende band mee opbouwen
Een kind kan later altijd nog in therapie...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Liever met een hamster dan met z'n kind.
Nou ik kan haar nog wel zien, maar heeft gewoon geen zin. Ten eerste is ze een saaie doos, ten tweede is de behoefte er niet. Ik heb moeite met verleidingen, maar als die er niet zijn is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik had al eerder wat gelezen, vondt het niet netjes van je. Goed dat er uiteindelijk niets is gebeurt, wel jammer dat dat is omdat je haar niet meer kunt zien.
het randje opzoeken is messchien intressant, maar niet verstandig of aardig.
Weet ik niet. Zou liever willen dat ze het niet verteld had. Zou verdrietig zijn, maar zou het er niet om uitmaken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen, ik vroeg wat je zou denken als zij je zou vertellen dat ZIJ is vreemd gegaan.
Het is niet dat dit me wekelijks overkomt he... Dit is de eerste keer in 4 jaar. Dus we zien het wel weer verder na de volgende 4quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef heksehiel het volgende:
Probeer eens iets anders dan het opbouwen van een nieuwe relatie. Zoek je spanning/uitdaging in iets anders. Neem een kind ofzo
'De verwardheid zit in het gegeven dat ik om de zoveel tijd de neiging heb om een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen.'quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet dat dit me wekelijks overkomt he... Dit is de eerste keer in 4 jaar. Dus we zien het wel weer verder na de volgende 4?
Om de zoveel jaar is toch een patroon. Zoals ik al zei gaat het in dit geval om een meisje dat ik echt leuk vind. Dat is me in mn 29 jaar zo'n 5 keer overkomen. Geile vrouwen zie ik dagelijks maar echt kriebels gebeurt niet vaak. Alhoewel de kriebels nu ook ver te zoeken zijn. We hebben nu onschuldig mailcontact en zal haar over een maand of twee weer zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
'De verwardheid zit in het gegeven dat ik om de zoveel tijd de neiging heb om een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen.'
Nu zeg je dat je er nauwelijks last van hebt.. Terwijl je eerder zei dat het om een patroon ging..
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef JoeyT het volgende:
Nou ik kan haar nog wel zien, maar heeft gewoon geen zin. Ten eerste is ze een saaie doos, ten tweede is de behoefte er niet. Ik heb moeite met verleidingen, maar als die er niet zijn is er niets aan de hand.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef JoeyT het volgende:
Om de zoveel jaar is toch een patroon. Zoals ik al zei gaat het in dit geval om een meisje dat ik echt leuk vind. Dat is me in mn 29 jaar zo'n 5 keer overkomen. Geile vrouwen zie ik dagelijks maar echt kriebels gebeurt niet vaak. Alhoewel de kriebels nu ook ver te zoeken zijn. We hebben nu onschuldig mailcontact en zal haar over een maand of twee weer zien.
quote:'De verwardheid zit in het gegeven dat ik om de zoveel tijd de neiging heb om een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen.'
Nu zeg je dat je er nauwelijks last van hebt.. Terwijl je eerder zei dat het om een patroon ging..
Of je verstandelijk vermogen is te beperkt of je probeert dingen uit de context te halen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er zit iig geen patroon/consistentie in jouw uitspraken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef As_33 het volgende:
Maar Joey, ik ben toch nog benieuwd: zou je het niet fijn vinden om dat stukje van jezelf te kunnen delen met je vriendin, om er met haar over te kunnen praten? Je worstelt er duidelijk wel een beetje mee, en voor veel mensen is de partner de aangewezen persoon om mee te praten over die dingen waar je mee zit. Vind jij het niet vervelend dat jouw vriendin niet volledig het juiste beeld van jou heeft, dat er altijd een stukje van jezelf is dat je krampachtig moet blijven verbergen?
Vraag me toch echt af welke vrouw het in godsnaam zou trekken om jouw vriendin te zijn. Daar verwacht ik in de komende jaren ook nog wel topics van over dr geschifte ex, maar gezien het verwachte type vrouw, kan ik misschien beter eens op Viva-forum kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of je verstandelijk vermogen is te beperkt of je probeert dingen uit de context te halen.
Het is niet zo lastig. Ik was gek op haar en dat zal wel weer terugkeren als ik haar nu zou zien. Maar ik opende dit topic toen er nog vooruitzichten waren. Die zijn er nu niet. Het heeft geen zin om dit door te zetten want dan moet je stiekem afspraakjes maken. Schiet niet op dus.
Met saaie doos bedoelde ik dat ze liep te janken over dat vreemdgaan. Ze had t al moeilijk met dat zoenen laat staan als we het nu door zouden zetten. Zij trekt dat niet en ik heb geen zin in die krokodillentranen.
Ik zie haar weer op de 'reunie' en dan zien we wel. Dat halve werk hoeft iig niet meer...
Dus je krijgt de kriebels iedere 4 - 5 jaar? Een relatiedipje is vrij normaal hoor, en het lijkt me niet een patroon waardoor je dwangmatig steeds een relatie met een nieuw iemand moet opbouwen, voor de kick van het veroveren ofzoiets..quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om de zoveel jaar is toch een patroon. Zoals ik al zei gaat het in dit geval om een meisje dat ik echt leuk vind. Dat is me in mn 29 jaar zo'n 5 keer overkomen. Geile vrouwen zie ik dagelijks maar echt kriebels gebeurt niet vaak. Alhoewel de kriebels nu ook ver te zoeken zijn. We hebben nu onschuldig mailcontact en zal haar over een maand of twee weer zien.
Geschift nog welquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vraag me toch echt af welke vrouw het in godsnaam zou trekken om jouw vriendin te zijn. Daar verwacht ik in de komende jaren ook nog wel topics van over dr geschifte ex, maar gezien het verwachte type vrouw, kan ik misschien beter eens op Viva-forum kijken.
Had je de capaciteit maar om jezelf eens van een afstandje te zien...
Waarom hebben wij dan alleen die eer om je slechte kant te mogen zien?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geschift nog wel.
Ik ben best een relaxed vriendje al zeg ik het zelf. Ben geen ruziemaker, lief en gezellig
Alleen verleidingen van vrouwen weerstaan vind ik kut.
Maar ik denk niet dat ze ooit een kwaad woord over me zou zeggen, ookal vertelde ik haar dat ik vreemd was gegaan. Je moet wel beseffen dat ik hier alleen mn 'slechte' kant laat zien.
Dit is toch ook een hele aandachtstrip.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bijna een heel topic vol met 'praten over JoeyT', en zo te zien niets verder gekomen sinds de OP. Ik heb niet het idee dat Joey het écht nodig vindt om deze afweging te maken.
Zolang de situatie hem niet écht benadeelt, denk ik dat hij het wel best vindt, zoals het nu gaat. Zijn vriendin weet het immers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |