SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
mwaa.. als je niet goed zoekt bedoel jequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:18 schreef Ladidadida het volgende:
Als zoeken niet lukt, kom je in Singles terecht..
Nee, als je wel zoekt maar het wil niet lukken om welke reden dan ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:20 schreef BereNDD het volgende:
[..]
mwaa.. als je niet goed zoekt bedoel je
omdat uit het raam kijken niet echt zoeken is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, als je wel zoekt maar het wil niet lukken om welke reden dan ook
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef BereNDD het volgende:
Volgens mij wordt er bijna elke dag een nieuw topic geopend omdat ie vol is..
Misschien moeten jullie maar eens wat minder posten en meer zoekenSorry lieverd.. maar het zijn er zeker 4 per dag of zo. Waarom denk je dat er geen nummering is voor die reeks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ook als je al gevonden hebt hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:18 schreef Ladidadida het volgende:
Als zoeken niet lukt, kom je in Singles terecht..
En in een autistisch bubbeltje leven ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef BereNDD het volgende:
[..]
omdat uit het raam kijken niet echt zoeken is?
sorry voor mijn blindheidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry lieverd.. maar het zijn er zeker 4 per dag of zo. Waarom denk je dat er geen nummering is voor die reeks?
O...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En in een autistisch bubbeltje leven ook niet
Omdat er gewoon heeeeeeeel veeeeel singles zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry lieverd.. maar het zijn er zeker 4 per dag of zo. Waarom denk je dat er geen nummering is voor die reeks?
Verbazingwekkend op een forum als FOK!, niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef Rixne het volgende:
[..]
Omdat er gewoon heeeeeeeel veeeeel singles zijn
Mij verbazen doe ik hier inderdaad de hele dagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verbazingwekkend op een forum als FOK!, niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |