oooooooh, je wilde je vriendin nog even aan mij voorstellen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Altijd toch?
Geniet er van straks zou ik zeggen. Hmz. Waar blijft mijn vriendin nou...
Nou ja, afwassen maar dan.
batst ie een ander?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooooooh, je wilde je vriendin nog even aan mij voorstellen?whihi, tof!
have fun! en de rest ook! en JoeyT, als je dan toch een ander batst, doe het dan veilig, niet dat je je vriendin straks met een soa opzadelt
Wat heb je gedaan met je vleugeltje?quote:
Waarom weet niemand het verschil tussen een slet en een hoer? een hoer vraagt er geld voor een slet doet het gratis!quote:
Oh niet zo hoor, op een andere manier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ken de trucs.. Op zich is het heel simpel. IE onder een andere naam opstarten met de rechtermuisknop, en dan standaard de geschiedenis wissen. Of zelfs helemaal niet op laten slaan.
Mijn ex was nogal overcontolerend..
Cue....CUE DAARquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:![]()
Even de tijd doden tot de regen een beetje over is.
psst.. we wachten tot vanavond, dan heeft ze veel gedronken en kan je doen met haar wat je wil :quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cue....CUE DAAR, help met vastbinden!
![]()
Oh ja! Goed ideequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
psst.. we wachten tot vanavond, dan heeft ze veel gedronken en kan je doen met haar wat je wil :
Zie je wel dat jij ook erg bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
psst.. we wachten tot vanavond, dan heeft ze veel gedronken en kan je doen met haar wat je wil :
quote:
Niet!quote:
Moet ik nu elke keer als ik hier binnenkom bang zijn dat ik word vastgebonden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cue....CUE DAAR, help met vastbinden!
![]()
Hoe roep ik dat nou weer over me af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar! jij roept het gewoon over je af...
Wel.quote:
op de een of de andere manier... Ik weet het natuurlijk ook niet exact, ik heb deze studie niet gedaan, dus precies zal ik het ook niet weten.. maar jij roept gewoon hitsigheid bij het mannelijk geslacht op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe roep ik dat nou weer over me af.
Geslacht: Vrouw...dehquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je bent een vrouw.. nieuw.. snuit kent je nog niet. simpelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou.. dan welquote:
Ow, je verwacht dus dat ik een oerlelijke kutkop heb en dat als ik die op mijn FoBo plaats hij meteen af zal knappen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw...deh
Ik zei nog zo, doe nou een foto van je gezicht maar nee jij zet wat anders erop
Jeuj!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, je verwacht dus dat ik een oerlelijke kutkop heb en dat als ik die op mijn FoBo plaats hij meteen af zal knappen.
Nee, de meeste manen kijken alleen maar naar voorgevelsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, je verwacht dus dat ik een oerlelijke kutkop heb en dat als ik die op mijn FoBo plaats hij meteen af zal knappen.
Of! je hebt geen lelijke rotkop en dan kom je helemaal niet mer van Snuit afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of! je hebt geen lelijke rotkop en dan kom je helemaal niet mer van Snuit af
Volgens mij is snuit evengoed al aardig hardnekkigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of! je hebt geen lelijke rotkop en dan kom je helemaal niet mer van Snuit af
quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is snuit evengoed al aardig hardnekkig
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flauw! Waar ga je uit, dan maak ik hem zelf wel
H'lo.quote:
Hallo.quote:
Het IS droog hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
Volgens buienradar gaat het ergens binnen een kwartier stoppen met regenen.
Hier niet.quote:
en dan ga jij naar buiten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
Volgens buienradar gaat het ergens binnen een kwartier stoppen met regenen.
Verrektquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met je vleugeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |