experimenterenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Na een aantal jaar is die spanning in de slaapkamer er af. Dat gebeurt gewoon. En er zijn mensen die daar genoegen mee nemen en nergens naar zoeken. Er zijn er echter meer die het dus buiten de deur zoeken.
En dan ga je niet een gelukkige relatie (want dat kan je ook hebben zonder seks) op het spel zetten. Dus dan kan hij dat niet bij jou krijgen.
Jij hebt al zoveel relatie gehad hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eeeeh! Wrong.
Blijkbaar is je relatie dan toch niet zo sterk.
Het was even een out-of-the-blue opmerking?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij (of iemand anders) het niet heeft meegemaakt
Ook dat is na een paar jaar voorbij hoorquote:
Ja omdat het vaak zo isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was even een out-of-the-blue opmerking?
En dat heeft er wat mee te maken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel relatie gehad heEn zoveel meegemaakt met relaties en vriendinnen dat je nu uit ervaring spreekt he
Dit zegt al genoegquote:
Niet erg, maar waar leg je de grens dan? In die gedachtengang is het een vrijbrief voor de man om te doen en laten wat hij wil, zolang hij het maar niet verteld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat is erg?
Of wat moet ik daaruit opmaken?
(Het klopt ook niet, maar dat maakt niet uit)
ben trots op jequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Dan ben ik maar raar dat ik nooit de behoefte heb gehad om vreemd te gaan begrijp ik...ook niet in een relatie van 4,5 jaar.
Dan maar raar en ouderwets
Is niet raar. En is niet ouderwets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Dan ben ik maar raar dat ik nooit de behoefte heb gehad om vreemd te gaan begrijp ik...ook niet in een relatie van 4,5 jaar.
Ik vind het normaal. En veelzeggend over wie je bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Dat zegt toch niemand?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Zou het ook goed zijn geweest als je al 20 jaar bij elkaar had geweest?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens klopt dat niet altijd Tally, ik heb 8,5 jaar een relatie gehad en de sex bleef goed, tot op het laatst. Nooit behoefte gehad aan meer of andere sex in die tijd. (of vreemdgaan btw)
alleen aan een andere relatie dus
Blijkbaar hoor je mee te gaan met de tijd en maar rond te neuken, achter iemand rug om met een ander te flikflooien, etc.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Iedereen is toch anders. Ik kan me idd niet voorstellen dat je die gevoelens niet hebt. Maar ik begrijp het wel. Lijkt me ook erg fijn voor je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
zo ben jij ook weer op de hoogte van de stand van zakenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar hoor je mee te gaan met de tijd en maar rond te neuken, achter iemand rug om met een ander te flikflooien, etc.
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet erg, maar waar leg je de grens dan? In die gedachtengang is het een vrijbrief voor de man om te doen en laten wat hij wil, zolang hij het maar niet verteld.
(die gedachtengang die je neerzette heeft geen betrekking op je eigen? of uit wiens oogpunt heb je dan getypt?)
Ik doe toch wat ik wil dus niet nodigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo ben jij ook weer op de hoogte van de stand van zaken
aah vandaar dat je hier ook zo vaak opstandig bentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe toch wat ik wil dus niet nodig![]()
Geen idee, maar het heeft in 8,5 jaar nooit verveeld, ik heb geen idee wanner dat wel het geval geweest zou zijn, ik kan me voorstellen dat dat gewoon niet zou gebeurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Zou het ook goed zijn geweest als je al 20 jaar bij elkaar had geweest?
Zo'n zelfde out-of-the-blue opmerking als ik maakte. Alleen met andere woorden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voordat we elkaars normen en waarden als juist of onjuist bestempelen. Ieder heeft zijn eigen kijk op zaken en dat is niet per definitie fout of goed.
O zeker. Uitzonderingen zijn er altijd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het heeft in 8,5 jaar nooit verveeld, ik heb geen idee wanner dat wel het geval geweest zou zijn, ik kan me voorstellen dat dat gewoon niet zou gebeuren
(natuurlijk gebeurt het meestal wel, maar uitzonderingen zijn er om de regel te bevestigen he)
niemand die dat zegt.. iedereen verkondigt nu gewoon hun eigen standpunt en gevoel bij joeys kwestiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voordat we elkaars normen en waarden als juist of onjuist bestempelen. Ieder heeft zijn eigen kijk op zaken en dat is niet per definitie fout of goed.
Dus in de ene relatie zuo je het wel willen weten en in de andere dus niet? (dat hij vreemd zou gaan)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.
Ik had die gedachtengang, maar ja, zei al, in verschillende relaties is dat standpunt ook verschillend.
Ik heb dat ook nooit gehad tijdens een relatiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is toch anders. Ik kan me idd niet voorstellen dat je die gevoelens niet hebt. Maar ik begrijp het wel. Lijkt me ook erg fijn voor je.
Oh dat kan best maar ik heb nog wel m'n normen en waarden met betreft dat soort dingen. Bepaalde dingen flik je gewoon niet punt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aah vandaar dat je hier ook zo vaak opstandig bent
Ik ga daar even niet verder op in,okee?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus in de ene relatie zuo je het wel willen weten en in de andere dus niet? (dat hij vreemd zou gaan)
dat zat ik me ook al af te vragen.. wel heel lullig om er via fok achter te komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me nu af vraag.. Kent de vriendin van JoeyT zijn nick op fok?
is goed. Gaat mij ook niet om jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga daar even niet verder op in,okee?
Jammer maar als je een relatie op zulke dingen baseerd vind ik dat je gewoon beter verdient.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.
Ik had die gedachtengang, maar ja, zei al, in verschillende relaties is dat standpunt ook verschillend.
fijne aaf nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er weg van trouwens,ik moest al eerder gaan eigenlijk...
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me nu af vraag.. Kent de vriendin van JoeyT zijn nick op fok?
Ik vind sluw hier meer gepast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu al.
Daarom zeg ik... Ik ben niet dom, sterker nog ik ben erg slim.
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu al.
Daarom zeg ik... Ik ben niet dom, sterker nog ik ben erg slim.
Engelquote:
Wat trek je aan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooooohhhhhhhh heerlijk!Zometeen met een vriendin de stad in en afgesproken dat we er een heeeeeuuuuuuule foute avond van gaan maken
whoehoe!
Ik was ook al aan het spittenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?
Zit ze ooit achter je pc? Wis je alle geschiedenis, heb je je username en wachtwoord niet opgeslagen?
Ik ken de trucs.. Op zich is het heel simpel. IE onder een andere naam opstarten met de rechtermuisknop, en dan standaard de geschiedenis wissen. Of zelfs helemaal niet op laten slaan.quote:
Als het bij de eerste 2 gebleven was, had ik gesnapt dat het fout was..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zwarte boxer, bruine sokken, bruine broek, blauwe polo en mn bordeelsluiperslippers
geloof me, onze acties gaan fout worden... en ik zie er sexy uit vandaag al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het bij de eerste 2 gebleven was, had ik gesnapt dat het fout was..
Geen hawaiibloezen of zo? Waarom fout dan?
Altijd toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof me, onze acties gaan fout worden... en ik zie er sexy uit vandaag al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |