ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Maisvader het volgende:
Oke er is dus onlangs even door onze gemeente besloten een asielzoekerscentrum te plaatsen in een voormalig hotel. Mijn vader woont er twee huizen naast, en heeft regelmatig last van onze gasten. En dat niet geheel onterecht. Binnen de eerste twee weken dat ze er zaten, zijn er acht gearresteerd door de politie. (voornamelijk diefstal en overlast) Kortom, de buurt is hier niet blij mee en hebben dat ook laten weten na meerdere klachten ingediend te hebben.
Afijn, shit happens doe je niks aan.
Maar nu las ik net wat reacties van de buurt eromheen, en volgens onze gereformeerde medemens, zeggen wij dit alleen maar omdat ze allochtoon zijn. Nou ga er zelf eens wonen dan... Natuurlijk is niemand blij met het bericht dat er tweehonderd asielzoekers naast je komen wonen. Dus, jullie zijn gewoon een stelletje hypocriete gristenhonden.
Dat linkse boeventuig ook he... ik krijg er gewoon de kriebels van!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
Over welk dorp/stad gaat het trouwens?
Nou geloof me, dit is proffesioneel geluidsoverlast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:39 schreef cultheld het volgende:
Meestal zijn die minimaal voor de helft gevuld met oorlogsnegers die niets te verliezen hebben en dus geen angst kennen.
Tot je er zelf naast woont.... dan praat je wel anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
Ook de slachtoffers van burgeroorlogen zijn niet te vertrouwen. Die kunnen op een dag zo maar doorslaan en dan is het vaak te laat. Gelukszoekers zijn lang niet zo erg als de echte vluchtelingen, die allerlei trauma's met zich meedragen. De gasten die die jongen neerstaken, kwamen uit Somalië en hadden een heftige burgeroorlog meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:
[..]
je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.
Natuurlijk heb je er ook boefjes bij, maar die zijn er ook gewoon in nederland. Ik heb zelf tot enkele weken terug een jaar lang gewerkt op een azc waar asielzoekers de eerste opvang krijgen tot hun interview. En er is zeker ook een deel wat niet uit angst hierheen komt, maar gewoon gelukszoekers, gezinshereniging oid. Maar over het algemeen op een enkeling na zijn ze absoluut niet slecht.
Nooit echt grote problemen gehad op het azc, kan misschien ook wel komen door het strenge beleid wat we er hadden
Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Ik heb gezinnen gezien (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen.
Mensen die overlast veroorzaken zijn bijna per definitie niet aan te spreken. Laat staan dat ze begrip tonen en het rustiger aan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren.
Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:
[..]
je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.
Natuurlijk heb je er ook boefjes bij, maar die zijn er ook gewoon in nederland. Ik heb zelf tot enkele weken terug een jaar lang gewerkt op een azc waar asielzoekers de eerste opvang krijgen tot hun interview. En er is zeker ook een deel wat niet uit angst hierheen komt, maar gewoon gelukszoekers, gezinshereniging oid. Maar over het algemeen op een enkeling na zijn ze absoluut niet slecht.
Nooit echt grote problemen gehad op het azc, kan misschien ook wel komen door het strenge beleid wat we er hadden
Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Gezin (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen. Jammer dat er alleen zoveel vooroordelen zijn.
Oh, nou als het terecht is moet ie ook niet zeuren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Maisvader het volgende:
Mijn vader woont er twee huizen naast, en heeft regelmatig last van onze gasten. En dat niet geheel onterecht.
Puur menselijk als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?
Nee die zitten hier omdat hier het meeste geld is.
En op welk azc heb jij gewerkt als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:
[..]
Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Gezin (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen. Jammer dat er alleen zoveel vooroordelen zijn.
Probleem is dat ze dat nogal eens nalaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Puur menselijk als je het mij vraagt..
En als ze achteraf moeite doen om zich dan aan het land en cultuur aan te passen, waarom niet?
Helemaal mee eens. Er zullen er best zijn die het echt slecht hebben, maar het merendeel komt gewoon voor de centen en niet anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?
eindhovenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En op welk azc heb jij gewerkt als ik vragen mag?
Dat is idd wat we vaak zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Probleem is dat ze dat nogal eens nalaten.
Ja, als je in je eigen land in de shit zit en een ander land wil je opvangen, dan ben je daar als het goed is blij om en ga je geen rotzooi trappen. Maar dat zal in het omgekeerde Nederland wel weer aan mij liggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Sowieso zouden asielzoekers DIRECT moeten worden uitgezet zodra ze ook maar iets uitvreten. Niks oppakken en weer loslaten, gedraag je, of rot op!
Ah ja. Daarom gaan ze zodra het er weer veilig is ook meteen weer naar terug he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:
Een enkeling? Volgens een onderzoek had 85% van de "asiel"zoekers economische belangen.quote:Natuurlijk heb je er ook boefjes bij, maar die zijn er ook gewoon in nederland. Ik heb zelf tot enkele weken terug een jaar lang gewerkt op een azc waar asielzoekers de eerste opvang krijgen tot hun interview. En er is zeker ook een deel wat niet uit angst hierheen komt, maar gewoon gelukszoekers, gezinshereniging oid. Maar over het algemeen op een enkeling na zijn ze absoluut niet slecht.
Nee, op het AZC zal je ook geen problemen tegenkomen nee. Daaromheen wel.quote:Nooit echt grote problemen gehad op het azc, kan misschien ook wel komen door het strenge beleid wat we er hadden
Jammer dat er telkens een groep is uit dezelfde hoek is die het weer voor de goedbedoelenden verpest.quote:Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Gezin (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen. Jammer dat er alleen zoveel vooroordelen zijn.
En laat dat nou net het probleem zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En als ze achteraf moeite doen om zich dan aan het land en cultuur aan te passen, waarom niet?
Probleem is dat het de meest kanlozen zijn die hierheen gaan, de mensen die niks te verliezen hebben verlaten het land. Zie ook de instroom van Polen, dat is de onderlaag van de mensen daar. De gemiddelde Pool is al kansloos voor Nederlandse begrippen en dat soort volk komt nu hierheen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je niets te verliezen heb dan verkas je wel. Iemand die niets op zijn kerfstok heeft hoeft ook niet te vluchten. En wat ik dan niet snap als het om echte asielzoekers gaat, op het moment dat de situatie weer veilig is in eigen land blijven ze allemaal hier. Of ja, ik snap het wel, maar dan ben je dus geen asielzoeker meer maar gewoon een economische vluchteling.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:17 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Probleem is dat het de meest kanlozen zijn die hierheen gaan, de mensen die niks te verliezen hebben verlaten het land. Zie ook de instroom van Polen, dat is de onderlaag van de mensen daar. De gemiddelde Pool is al kansloos voor Nederlandse begrippen en dat soort volk komt nu hierheen.
Dan zijn we het eens....quote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je niets te verliezen heb dan verkas je wel. Iemand die niets op zijn kerfstok heeft hoeft ook niet te vluchten. En wat ik dan niet snap als het om echte asielzoekers gaat, op het moment dat de situatie weer veilig is in eigen land blijven ze allemaal hier. Of ja, ik snap het wel, maar dan ben je dus geen asielzoeker meer maar gewoon een economische vluchteling.
Ik zie niet in waarom ze die hele heisa weer zouden moeten gaan doen..quote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je niets te verliezen heb dan verkas je wel. Iemand die niets op zijn kerfstok heeft hoeft ook niet te vluchten. En wat ik dan niet snap als het om echte asielzoekers gaat, op het moment dat de situatie weer veilig is in eigen land blijven ze allemaal hier. Of ja, ik snap het wel, maar dan ben je dus geen asielzoeker meer maar gewoon een economische vluchteling.
Zie het geval van Taida Pasic. Mevrouw is hier illegaal, ouders verlaten het land met een oprotpremie, vervolgens wordt flink gejankt omdat mevrouw zonodig hier haar studie af wil maken. Na belachelijk veel media aandacht wordt ze dan toch uitgezet. Ondanks de oprotpremie komt ze een paar maanden daarna weer terug om hier een andere studie te volgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:28 schreef RemcoDelft het volgende:
En de overheid staat dat fijn toe... Asielzoekers zouden standaard tijdelijk hier moeten zijn, nooit vast! En een fokverbod zolang ze hier zijn, dat voorkomt die huilgevallen waarbij ze met 1 kind komen en terugmoeten als ze er al 8 hebben.
Ja, hoezo "geen aanzuigende werking"?quote:Verder heb ik meer begrip voor economische vluchtelingen dan voor de rest, juist als ze hun eigen land verzieken met een burgeroorlog, is het wat mij betreft simpelweg eigen schuld.
Sinds Rita Verdonk geen minister meer is, gaan we langzaamaan weer terug naar de oude problemen met bijbehorende instroom...
Heel simpel: omdat dat de afspraak was die ons jarenlang door links is voorgehouden. We zouden tijdelijk onderdak geven aan die arme, zielige mensen. Zodra de situatie in eigen land dat toeliet zouden ze meteen weer teruggaan. En de enkeling die zou blijven zou een waardevolle aanwinst zijn voor de Nederlandse cultuur.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:42 schreef Sk00p het volgende:
Ik zie niet in waarom ze die hele heisa weer zouden moeten gaan doen..
Betekend: Ik moet weer opnieuw beginnen..
Een mens verlaat niet voor niks z'n thuisland.
kun je eigenlijk met dit voorbeeldje vergelijken..quote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie het geval van Taida Pasic. Mevrouw is hier illegaal, ouders verlaten het land met een oprotpremie, vervolgens wordt flink gejankt omdat mevrouw zonodig hier haar studie af wil maken. Na belachelijk veel media aandacht wordt ze dan toch uitgezet. Ondanks de oprotpremie komt ze een paar maanden daarna weer terug om hier een andere studie te volgen.
[..]
Ja, hoezo "geen aanzuigende werking"?
[..]
Heel simpel: omdat dat de afspraak was die ons jarenlang door links is voorgehouden. We zouden tijdelijk onderdak geven aan die arme, zielige mensen. Zodra de situatie in eigen land dat toeliet zouden ze meteen weer teruggaan. En de enkeling die zou blijven zou een waardevolle aanwinst zijn voor de Nederlandse cultuur.
Nu, 30 jaar later, blijkt er van dat linkse gelul niets meer overeind te staan. Na drie generaties weigeren sommigen nog steeds aan te passen. Ze trappen rotzooi en houden de hand op. Inmiddels tientallen miljarden aan onnozele subsidieprojectjes om de linkse leugen te verhullen verder, draait links als klap op de vuurpijl de hele zaak om en noemt iedereen die hen op hun leugens betrapt asociaal en een racist.
Die linkse leugen zal me altijd blijblijven. Vuilakken zijn het.
Er zat geen causaal verband tussen mijn beide replies. Zoek dat dan ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:00 schreef Sk00p het volgende:
[..]
kun je eigenlijk met dit voorbeeldje vergelijken..
"Nog zoveel goede complimenten ontvangen, maar zit er 1 slechte tussen, dan zal vooral die ene slechte compliment de persoon bijblijven"
Jammer... maar vrij logischDie kleine groep relschoppers neemt de overhand..
wat gewoon belachelijk is
Ik heb ook wel eens mensen gezien die naar een buurland vluchtten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dus de 'bad guys' hielden pas op met achtervolgen vanaf... 10.000 kilometer? Ik tel namelijk meer dan 1 land tussen, noem eens wat, Somalie en Nederland.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mensen gezien die naar een buurland vluchtten.
Waar ze alsnog een manchete in hun hoofd kregen omdat de bad guys gewoon achter de vluchtelingen aan de grens over waren gelopen.
Je weet toch dat de "bad guys" net zo hard op het vliegtuig richting Schiphol stappen?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mensen gezien die naar een buurland vluchtten.
Waar ze alsnog een manchete in hun hoofd kregen omdat de bad guys gewoon achter de vluchtelingen aan de grens over waren gelopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Des te meer reden om het hele zooitje te weigeren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je weet toch dat de "bad guys" net zo hard op het vliegtuig richting Schiphol stappen?
Dat verklaart al veel.quote:
En wat is daar fout aan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er zullen er best zijn die het echt slecht hebben, maar het merendeel komt gewoon voor de centen en niet anders.
Hun beweegredenen zijn wel te begrijpen natuurlijk. Maar daaruit volgt verre van automatisch dat ze dus maar toegelaten moeten worden. Er zijn al genoeg etnisch, cultuur- en religieus getinte problemen in dit land.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat is achteraf allemaal..buitenlanders zijn eenmaal eerder geneigd om alles maar direct te doen, zonder erbij na te denken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hun beweegredenen zijn wel te begrijpen natuurlijk. Maar daaruit volgt verre van automatisch dat ze dus maar toegelaten moeten worden. Er zijn al genoeg etnisch, cultuur- en religieus getinte problemen in dit land.
Een multiculti-samenleving is dan ook verre van 'puur menselijk' en past niet bij de menselijke natuur die gericht is op ons kent ons en herkenning binnen de groep.
Alles, aangezien ze dan geen enkele reden hebben om hier te zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |