Marokkanen zitten op kickboksenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:09 schreef cheqy het volgende:
Omdat je daar alleen maar negers en marokkanen mee aantrekt.
En dat willen we nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:09 schreef cheqy het volgende:
Echt hè. Kijk op maandag naar It's Showtime ofzo en je ziet in iedere partij een Mocro.quote:
kickboksscholen zijn inherent aan het immigratiecijferquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:09 schreef cheqy het volgende:
Kan mij het nou schelen, zolang ze mij maar niet voor m'n voeten lopen.quote:
Vechtsport en Racesport zijn de enige volwaardige echte sporten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:17 schreef MervinMinky het volgende:
Altijd die paupermarokkanen die aan vechtsport doen want tja je moet natuurlijk wat hé als allochtoon als je geen fatsoenlijke sport kunt beoefenen
Heu, van voetballen kan je tegenwoordig een hartaanval krijgen hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:22 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Vechtsport en Racesport zijn de enige volwaardige echte sporten.
Waarom?
Omdat je bij deze 2 als het ware de dood als je tegenstander hebt.
Voetbal en basketbal en dergelijke zijn geen sporten, dat zijn spelletjes.
Wel leuk hoor.
Karate vind ik nu helemaal niks. Ik heb ook een aantal lesjes gehad maar het kon me niet echt boeien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Boksen komt me zo debiel over. Beetje elkaar voor de bek slaan.![]()
Nee, dan Krav Maga of desnoods karate dan. Da's veel praktischer en sierlijker.
Krav Maga dat is echt bullshidoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Boksen komt me zo debiel over. Beetje elkaar voor de bek slaan.![]()
Nee, dan Krav Maga of desnoods karate dan. Da's veel praktischer en sierlijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |