Dat moet je dan maar accepteren, hoe krom het ook is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:07 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja ze hadden gewoon een vergunning moeten vragen. Tolerant als men daar voor andersdenkenden is, hadden de autoriteiten dat onmiddellijk toegestaan..![]()
Het is inderdaad een kleine poging in de hoop van de vele pogingen om van Rusland nog iets te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen is het nogal symptoombestrijding om vanuit 'het Westen' de aandacht op homo-emancipatie te richten in een bananenrepubliek als Rusland.
Ja.. alleen als puntje bij paaltje komt haakt hij af. Had niet anders verwacht. Amsterdammers met een grote mond die daar wel even de boel komen veranderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Heeft ie gezegd dat ie mee zou lopen dan?
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Heeft ie gezegd dat ie mee zou lopen dan?
Wie heeft jou geleerd dat je niet zelf moet nadenken, maar dat de overheid het beter weet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar accepteren, hoe krom het ook is.
En als je dat niet doet moet je ook niet gaan miepen als je een paar tikken krijgt.
Lijkt me nogal een geldige reden om dan alsnog niet mee te lopen, toch? Zeker gezien er ook andere Nederlanders opgepakt zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja.
http://www.nu.nl/achterkl(...)omodemonstratie.html
Nou ja, vantevoren had ie ook wel wel geweten dat het gevaarlijk is te demonstreren in Rusland.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een geldige reden om dan alsnog niet mee te lopen, toch?
In Iran gelden ook andere normen en waarden en wat daar gebeurd vinden we hier ook niet prettig. Respect voor die homo's dat ze ondanks een zeker pak slaag door de politie toch gingen demonstreren, maar in Rusland hoef je van vrijheden niet al te veel te verwachten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In Rusland gelden nou eenmaal andere normen en waarden dan hier. Wie ben jij om daarover te oordelen?
Lees de tweede zin nog eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wie heeft jou geleerd dat je niet zelf moet nadenken, maar dat de overheid het beter weet?
Het is niet dat ie afhaakt met de woorden 'ah joh, fuck it, laat maar, ik ga wel bier drinkeeeehhh!'. Nee, hij haakt af op streng advies van de organisatie. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, vantevoren had ie ook wel wel geweten dat het gevaarlijk is te demonstreren in Rusland.
Ik vind degenen die het wél doen dapper.
Eerst in de media roepen dat je meeloopt en op het laatste moment afhaken komt op mij over alsof het vooral om de aandacht te doen is (wat bij Gordon helaas wel vaker het geval is).
Ja. En nu?quote:
Waar jij vandaan komt zitten vrouwen nog met een ketting achter het aanrecht, plukken de negers nog altijd katoen, en mogen de katholieken alleen stiekum een mis houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar accepteren, hoe krom het ook is.
En als je dat niet doet moet je ook niet gaan miepen als je een paar tikken krijgt.
Alsnog, roep het dan niet eerst in de bladen. Had ie vantevoren vast ook wel geweten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is niet dat ie afhaakt met de woorden 'ah joh, fuck it, laat maar, ik ga wel bier drinkeeeehhh!'. Nee, hij haakt af op streng advies van de organisatie. Dat is heel wat anders.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Waar jij vandaan komt zitten vrouwen nog met een ketting achter het aanrecht, plukken de negers nog altijd katoen, en mogen de katholieken alleen stiekum een mis houden.
Misschien, misschien niet. Ik heb de pech dat ik niet in andermans hoofden kan kijken, en dat ook nog eens terug in de tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Alsnog, roep het dan niet eerst in de bladen. Had ie vantevoren vast ook wel geweten.
Als je weet dat een bepaalde organisatie geweld gebruikt is het op de een of andere manier okay of zo. En moet je niet ' gaan huilen' dat je een waterslang in je reet krijgt of een brandende autoband om je nek.,.. want je wist toch dat ze dat doen?quote:
Rusland wordt ook iets. Poetin heeft het beste met Rusland voor en ik ben niet cynisch. Echter, in tegenstelling tot veel zichzelf op de borst kloppende Nederlandse moraalridders (of Belgen/Duitsers/Fransen voor mijn part) weet Poetin wél hoe complex het is om grote veranderingen in Rusland, dat groter is dan alle landen van de Europese Unie bij elkaar en nog nooit een echte democratie heeft gehad, succesvol te laten zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kleine poging in de hoop van de vele pogingen om van Rusland nog iets te maken.
Helloooo Staphorst!?quote:
De reptilian illuminatie met aluminium hoedjes van de NWO zaten er waarschijnlijk ook wel achter!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk net zo lang met de organisatie gebeld en gevraagd of ze zijn veiligheid wel kunnen garanderen (wat ze niet kunnen natuurlijk) tot ze hem een negatief advies moesten geven. Mooie bailout voor Gordon.
Die Poetin vertrouw ik voor geen meter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rusland wordt ook iets. Poetin heeft het beste met Rusland voor en ik ben niet cynisch. Echter, in tegenstelling tot veel zichzelf op de borst kloppende Nederlandse moraalridders (of Belgen/Duitsers/Fransen voor mijn part) weet Poetin wél hoe complex het is om grote veranderingen in Rusland, dat groter is dan alle landen van de Europese Unie bij elkaar en nog nooit een echte democratie heeft gehad, succesvol te laten zijn.
Cultuurrelativisme alert! Vrouwenbesnijdenis ? Ach, erg ingewikkeld, stammencultuur, eer van de man enzovoort.. moffel moffel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rusland wordt ook iets. Poetin heeft het beste met Rusland voor en ik ben niet cynisch. Echter, in tegenstelling tot veel zichzelf op de borst kloppende Nederlandse moraalridders (of Belgen/Duitsers/Fransen voor mijn part) weet Poetin wél hoe complex het is om grote veranderingen in Rusland, dat groter is dan alle landen van de Europese Unie bij elkaar en nog nooit een echte democratie heeft gehad, succesvol te laten zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die Poetin vertrouw ik voor geen meter.
Wat is daar 'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |