Of je drinkt gewoon wel en neem 2 paracetamol en een flinke teug water voor het slapen.quote:
Iets met niet icm met alcohol gebruikenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je drinkt gewoon wel en neem 2 paracetamol en een flinke teug water voor het slapen.
Dus jij hebt heel weinig water gedronken voor het slapengaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef Biogarde het volgende:
Daarom veel water drinken voor je gaat slapen. Zo drogen je hersenen () niet uit en heb je de volgende dag nergens last van.
Vertel ze niet over het natte ondergoed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef Biogarde het volgende:
Daarom veel water drinken voor je gaat slapen. Zo drogen je hersenen () niet uit en heb je de volgende dag nergens last van.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus jij hebt heel weinig water gedronken voor het slapengaan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Netsplitter het volgende:
Tjsa, had je nu maar een poes gehad he.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan de kans lopen om jou tegen te komen???quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Zero17 het volgende:
Had je maar naar zo'n Fris! feest moeten gaan met veel fanta, cola en 14 jarige meisjes.
Of naar een lan party, krijg je limonade.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan de kans lopen om jou tegen te komen???
Dan maar die kater.
Fuck ik heb geen katerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:40 schreef Leanne het volgende:
ik heb gehoord dat een goeie blow job helpt tegen een kater
Toch maar naar een andere gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of naar een lan party, krijg je limonade.
Een blow job ontvangen hoop ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:40 schreef Leanne het volgende:
ik heb gehoord dat een goeie blow job helpt tegen een kater
Leanne is geen manquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof er hier een man is die jou wil BJ-en
Ik dacht je me altijd al had willen meeten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan de kans lopen om jou tegen te komen???
Dan maar die kater.
Wat scheelt het??quote:
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik dacht je me altijd al had willen meeten?![]()
Of niet dan, precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef Geerd het volgende:
Waarom hebben mensen altijd katers dan je weet na 2x toch wel een keer hoeveel je kan hebben of niet dan.
Ik bouw het al mijn hele leven opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:52 schreef Monoxide het volgende:
[..]
Of niet dan, precies.![]()
Oefening baart kunst, dus je moet het opbouwen.
Er sterven niet minder hersencellen door, je voelt je enkel wat minder brak.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef Biogarde het volgende:
TS heeft geen hersenen, dus dat zal wel geen verschil maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef Biogarde het volgende:
Zijn die niet gewoon van je ouders?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:09 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik heb ook een kater en hij heet Boris. Ik heb ook 2 poezen sam en maks.
Nee want ik heb ze zelf gekocht dus wat doe je nou stoer alof je alles weet.quote:
Ik urineer op je katers voor ontbijt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Nee want ik heb ze zelf gekocht dus wat doe je nou stoer alof je alles weet.
Maar ik woon nog wel thuis maar ze zijn wel lief.
Ik urineer op je gehandicapte vader.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik urineer op je katers voor ontbijt.
Dus je betaalt ook hun voedsel en alle dierenartskosten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Nee want ik heb ze zelf gekocht dus wat doe je nou stoer alof je alles weet.
Maar ik woon nog wel thuis maar ze zijn wel lief.
Ja ik werk als vakkenvuller bij de Jumbo, en daar koop ik ook meteen het voedsel. Soms koop ik iets extras zoals een katten snoepje of een stukje vlees. Dat vinden ze heel lekker en als dank gaan ze dan snorren en kopjes geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus je betaalt ook hun voedsel en alle dierenartskosten?
Lees dit eens door. Interessant stuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef RickoKun het volgende:
Hoeveel moet je dan in godsnaam opzuipen wil je dat dat effect heeft?
Volgens mij boeit dat vrij weinig en kan je beter tussen het bierdrinken, water drinken
Beste Dirk1990,quote:
Bedankt, ik doe ook mijn best om er bij te horen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Beste Dirk1990,
Bedankt voor je inhoudelijke reactie, je inbreng wordt zeer op prijs gesteld.
Met vriendelijke groet,
3lmo
Omg, just perfectquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:30 schreef Elmostyle het volgende:
TS kan er niet mee omgaan![]()
[ afbeelding ]
Daar zit nog wat in ookquote:
Je bed ook niet?...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
Ik drink altijd een aantal glazen water voordat ik naar bed ga als ik gedronken heb. Nooit ergens last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |