Moest iemand spreken over inkomstenbelasting alleen duurde het enkele dagen voordat ik iemand aan de lijn had.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef Xhermes het volgende:
Wiezo? Stampede gaat het dit jaar niet worden voor ons. Misschien dan toch in Juni. 650 euro!
Dat is een behoorlijke wachttijd...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
Moest iemand spreken over inkomstenbelasting alleen duurde het enkele dagen voordat ik iemand aan de lijn had.
Ja had een nummer doorgekregen, maar die werkte niet. Bel ik het oude nummer op blijft het eindeloos overgaanquote:Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke wachttijd...
En daar reageerde ze nog wel een beetje? Of moest je nog een paar dagen wachten?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja had een nummer doorgekregen, maar die werkte niet. Bel ik het oude nummer op blijft het eindeloos overgaanFax reageerde ze ook niet op, maar uiteindelijk een ander nummer gebeld.
Ik bleef gewoon praten zodat ze me niet konden doorverbindenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
En daar reageerde ze nog wel een beetje? Of moest je nog een paar dagen wachten?
Minor, maar puur gedaan voor de mogelijkheid. Het is ook niet verdiepend ofzo, als ik het vakkenpakket bekijk is het een beetje hetzelfde als wat ik m'n eerste twee studiejaren heb gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef fs180 het volgende:
Tof! Is het als stage of echt onderdeel van je studie, of gewoon gedaan om de mogelijkheid?
Zit je op U of T? Docent van mij heeft daar lesgegeven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Minor, maar puur gedaan voor de mogelijkheid. Het is ook niet verdiepend ofzo, als ik het vakkenpakket bekijk is het een beetje hetzelfde als wat ik m'n eerste twee studiejaren heb gehad.
Appartement en school zitten echt midden in het centrum en in een stad als deze is dat echt super. Gaat echt geweldig worden hier
Neen, Ryerson.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:33 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Zit je op U of T? Docent van mij heeft daar lesgegeven.
Ah, ok. Mij onbekend. Ik wil het daar ook allemaal nog een keer zien. Het is onderhand 16 jaar geleden dat ik in Toronto was, en was toen nog vrij jongquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:00 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Neen, Ryerson.
Liep vandaag langs dat complex van UT, schitterend! Lijkt wel een hele stad, de gebouwen zijn allemaal 'oud' gebouwd op een stijlvolle manier.
Quote uit Verenigde Staten van Amerika - Deel 29, misschien wel interessant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:24 schreef klaasdj het volgende:
Vroeger was ik wel 'ns eerder in dit topic geweest met vage berichten dat ik in de tweede helft van 2012 naar de VS vertrek (tijdelijk; 5 maanden). Over twee jaar is het zover. Uiteraard ga ik mijn best doen om in 2013 een master in de VS (of anders Canada) kan doen en daarna bij de eerste mogelijkheid mij in Canada, VS, Australie of NZ te vestigen, maar dat is natuurlijk afhankelijk van werkgelegenheid.
Is een study permit niet voldoende? Ik had 'm voor die 5 maanden niet nodig, maar het schijnt bepaalde zaken toch wat makkelijker te maken (zoals bijv. immigratie, had een boekwerk mee aan onderbouwing voor m'n periode hier, maar hoefde niks te laten zien, kreeg alleen de vraag waarom en waar).quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:52 schreef popolon het volgende:
Ook Canada kom je tegenwoordig niet zomaar in. Hoe ga je dat doen?
Studentenvisum om te beginnen. (voor master), maar die ga ik waarschijnlijk in VS doen, maar dat ligt er maar net aan. En dan proberen op werkvisum of in ieder geval working holiday. Ik overweeg om als tweede studie Natuurkunde te gaan doen, gewoon omdat het makkelijker is voor een visum.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:52 schreef popolon het volgende:
Ook Canada kom je tegenwoordig niet zomaar in. Hoe ga je dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |