abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76962837
Wiezo? Stampede gaat het dit jaar niet worden voor ons. Misschien dan toch in Juni. 650 euro!
Volg mijn blog! http://my-365.com/
pi_76967045
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef Xhermes het volgende:
Wiezo? Stampede gaat het dit jaar niet worden voor ons. Misschien dan toch in Juni. 650 euro!
Moest iemand spreken over inkomstenbelasting alleen duurde het enkele dagen voordat ik iemand aan de lijn had.
pi_76967353
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef tevebe het volgende:

[..]

Moest iemand spreken over inkomstenbelasting alleen duurde het enkele dagen voordat ik iemand aan de lijn had.
Dat is een behoorlijke wachttijd...
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_76970034
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Dat is een behoorlijke wachttijd...
Ja had een nummer doorgekregen, maar die werkte niet. Bel ik het oude nummer op blijft het eindeloos overgaan Fax reageerde ze ook niet op, maar uiteindelijk een ander nummer gebeld.
pi_76974429
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja had een nummer doorgekregen, maar die werkte niet. Bel ik het oude nummer op blijft het eindeloos overgaan Fax reageerde ze ook niet op, maar uiteindelijk een ander nummer gebeld.
En daar reageerde ze nog wel een beetje? Of moest je nog een paar dagen wachten?
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_76976438
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

En daar reageerde ze nog wel een beetje? Of moest je nog een paar dagen wachten?
Ik bleef gewoon praten zodat ze me niet konden doorverbinden
pi_85787134
Zo. Uberkick!

Ben eergisteren in de avond aangekomen in Toronto. Ga hier een half jaar studeren.
Vanaf 1 september kan ik in m'n appartement, tot die tijd even hotels/hostels.
Nu weet ik niet wat écht Canadees is, maar ik krijg het idee dat Toronto in heel weinig lijkt op Canada. Veel Aziaten (Paki's, Indiërs, Jappen, Chinesen en Koreanen) en de taal is wat Amerikaans. Ik hoop dat het wb de taal niet heel anders wordt. Kreeg ik de vraag of ik een tas wilde. Bag...de manier hoe ze het uitsprak kan ik niet eens nadoen _O-
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:00:16 #258
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85787359
Tof! Is het als stage of echt onderdeel van je studie, of gewoon gedaan om de mogelijkheid?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:00:17 #259
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85787361
Ja inderdaad flinke kick.... de Canadezen zijn een beetje stil de laatste tijd. :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85788083
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef fs180 het volgende:
Tof! Is het als stage of echt onderdeel van je studie, of gewoon gedaan om de mogelijkheid?
Minor, maar puur gedaan voor de mogelijkheid. Het is ook niet verdiepend ofzo, als ik het vakkenpakket bekijk is het een beetje hetzelfde als wat ik m'n eerste twee studiejaren heb gehad.

Appartement en school zitten echt midden in het centrum en in een stad als deze is dat echt super. Gaat echt geweldig worden hier :7
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 01:33:42 #261
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85796354
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Minor, maar puur gedaan voor de mogelijkheid. Het is ook niet verdiepend ofzo, als ik het vakkenpakket bekijk is het een beetje hetzelfde als wat ik m'n eerste twee studiejaren heb gehad.

Appartement en school zitten echt midden in het centrum en in een stad als deze is dat echt super. Gaat echt geweldig worden hier :7
Zit je op U of T? Docent van mij heeft daar lesgegeven.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_85798242
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:33 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Zit je op U of T? Docent van mij heeft daar lesgegeven.
Neen, Ryerson.

Liep vandaag langs dat complex van UT, schitterend! Lijkt wel een hele stad, de gebouwen zijn allemaal 'oud' gebouwd op een stijlvolle manier.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:30:30 #263
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85806223
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 03:00 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Neen, Ryerson.

Liep vandaag langs dat complex van UT, schitterend! Lijkt wel een hele stad, de gebouwen zijn allemaal 'oud' gebouwd op een stijlvolle manier.
Ah, ok. Mij onbekend. Ik wil het daar ook allemaal nog een keer zien. Het is onderhand 16 jaar geleden dat ik in Toronto was, en was toen nog vrij jong ;) .
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:27:18 #264
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85820181
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:24 schreef klaasdj het volgende:
Vroeger was ik wel 'ns eerder in dit topic geweest met vage berichten dat ik in de tweede helft van 2012 naar de VS vertrek (tijdelijk; 5 maanden). Over twee jaar is het zover. Uiteraard ga ik mijn best doen om in 2013 een master in de VS (of anders Canada) kan doen en daarna bij de eerste mogelijkheid mij in Canada, VS, Australie of NZ te vestigen, maar dat is natuurlijk afhankelijk van werkgelegenheid.
;)
Quote uit Verenigde Staten van Amerika - Deel 29, misschien wel interessant. ;)
Washington, DC, Chicago.
  zondag 29 augustus 2010 @ 04:52:57 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85824884
Ook Canada kom je tegenwoordig niet zomaar in. Hoe ga je dat doen?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_85825189
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:52 schreef popolon het volgende:
Is een study permit niet voldoende? Ik had 'm voor die 5 maanden niet nodig, maar het schijnt bepaalde zaken toch wat makkelijker te maken (zoals bijv. immigratie, had een boekwerk mee aan onderbouwing voor m'n periode hier, maar hoefde niks te laten zien, kreeg alleen de vraag waarom en waar).
Zelfs dat ik met een enkeltje het land binnenkwam boeide ze blijkbaar niet.

Net naar Toronto FC geweest, was tof :D
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:46:03 #267
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85827469
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:52 schreef popolon het volgende:
Studentenvisum om te beginnen. (voor master), maar die ga ik waarschijnlijk in VS doen, maar dat ligt er maar net aan. En dan proberen op werkvisum of in ieder geval working holiday. Ik overweeg om als tweede studie Natuurkunde te gaan doen, gewoon omdat het makkelijker is voor een visum. :P Bovendien heb je als single nog de kans dat je er later als spouse 'dr in kan.
Washington, DC, Chicago.
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:08:17 #268
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85857649
Dat laatste werkt soms wel ja. :+
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:25:29 #269
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85858204
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:08 schreef popolon het volgende:
Dat laatste werkt soms wel ja. :+
http://www.russianbridesa(...)mpaign=GooglePPC-Men

Alleen dan op zijn Amerikaans/Canadees. :P
Washington, DC, Chicago.
pi_85895783
Heb ik mijzelf toch nog even een Ajax gevoel kunnen bezorgen hier:

O+
pi_87349397
Het hockey seizoen is ook weer begonnen zeg..
Face-Off night @ Dundas Sq. was echt een chaos. Had jammer genoeg geen tickets, maar wat een gekkenhuis _O_

Kan niet wachten om de Maple Leafs te zien at ACC.
pi_90043688
Hey Ajax! Dat is erg dichtbij! Ik woon in Courtice naast Oshawa!

Verder las ik alle immigratie verhalen hier! De mijne was binnen twee maanden geregeld! Na goedkeuring even de grens over naar NY state. Omkeren en klaar was ik. Geen enkel probleem totdat TNT in NL ging staken en wat post m.b.t. mijn rijbewijs credentials van de RDW dus niet aangekomen is. Ik mag dus niet meer rijden....

Verder hoe meer je de stad uit gaat hoe minder, Aziaten, Paki's e.d. je tegenkomt! Vooral Markham is extreem qua Chinese immigranten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ebethron op 17-12-2010 15:03:26 ]
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:14:44 #273
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_90045291
Ik ben trouwens in augustus in Ontario.. :s) (En Illinois, Indiana, Michigan, New York, Pennsylvania, Maryland, D.C., Delaware en New Jersey :o )
Washington, DC, Chicago.
pi_90448079
Beste FOK!ers in Canada/ met Canada ervaringen,

Nu zit ik te dromen om in de toekomst, nadat ik ben afgestudeerd (wat nog een tijdje duurt :D), naar een leuk, niet fuckdup, te wennen (want je komt immers uit NL vandaan), mooi (natuur en mensen) en niet té extreem weer bevattend land te emigreren. Canada zit in het lijstje met mogelijke bestemmingen, vooral omdat het een prachtig stuk uitgestrekt land met ongerept natuur is.

Laatst hoorde ik van kenissen dat je niet al te moeilijk in Canada kan komen wat betreft werk (i.t.t. VS), dat het klimaat hard zuigt, dat je lange afstanden moet reizen om naar publieke gebouwen te gaan etc. Het waren vooral negatieve punten.

Nu lees ik op wikipedia dat steden als Vancouver en Victoria (de zuidelijk gelegen steden) een mildere klimaat hebben t.o.v. andere gebieden. Dit lijkt me wel goed.

De emigratie, het papierwerk en alle andere fomele gedoe laat ik rusten en zal ik later in de toekomst een keer bekijken. Wat ik me wel afvraag: hoe is de kwaliteit van het leven in steden als Vancouver/Victoria (die vooral aan mijn klimaateis voldoen), gezien uit de ogen van geëmigreerden. Hoe zwaar is de cultuurshock, vooral in termen als rondkomen en het stadsbestaan. Hoe raden jullie Canada aan?
pi_91060453
Ik zit er ook aan te denken om volgend jaar vanaf september een semester in Canada te studeren. Mijn univesiteit heeft een contract met Queen's University, weet iemand daar iets meer van? Dat is in Kingston (ik dacht altijd dat er maar 1 Kingston was, in Jamaica.. ;) ), iemand die me daar wat meer over kan vertellen?

Hoe zit het met OV in Canada? Ik heb geen rijbewijs en ik zou toch wel graag wat van het land willen zien dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')