Bij mij doet hij ook een beetje raar. Soms heb ik meteen weer 15 euro, soms moet ik heel lang wachten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Overigens staat die bij mij nog steeds op 0,0
Weet je zeker dat die uitspraak niet komt doordat je fanatiek anti-roken bent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:43 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me sterk als fase 3 ruimte laat voor sigaretten.
Dat staat dan synoniem voor van Bobbejaanland naar de Apenheul
Dat zou nog 15 minuten zijn, en dan moet ze weer aanpassen, hopelijk alle extra's uit de bunker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht tot 12 uur maar ik weet het niet
dus om van het gezeur af te komen wil je toegeven aan het geklaag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dan maar geen peuken dus meer na half 3 als de opdracht klaar is kijken hoelang je het gezeur om peuken dan leuk vind om aan te horen ...
Bart vroeg hen wat ze van fase drie verwachten in het iso gesprek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij doet hij ook een beetje raar. Soms heb ik meteen weer 15 euro, soms moet ik heel lang wachten.
Ze weten dat Fase III eraan komt, is dat ze gisteren verteld? (zat gisteren zonder internet, telefoon en tv, heb nu alleen internet tot minimaal maandagavond)
ik ben niet zo fanatiek anti-roken, in het algemeen dan. Maar in de bunker vind ik het een luxe die ze misschien incidenteel kunnen verdienen, geen dagelijkse standaardportie. Gewoon, net als de anderen de basic shit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die uitspraak niet komt doordat je fanatiek anti-roken bent?
Dankjewel, helemaal gemist omdat ik gisteren geen internet had.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Bart vroeg hen wat ze van fase drie verwachten in het iso gesprek.
Zoals eerder gezegd... de keuze geven om haar te laten stoppen... positiviteit belonen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dan maar geen peuken dus meer na half 3 als de opdracht klaar is kijken hoelang je het gezeur om peuken dan leuk vind om aan te horen ...
dagelijkse standaard portie vind ik nog wel oke, maar ze hebben zovaak extra sigaretten gehad, dat Marielin gewoon de een na de ander opsteekt, dus zal straks drie op een dag wel hard aankomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben niet zo fanatiek anti-roken, in het algemeen dan. Maar in de bunker vind ik het een luxe die ze misschien incidenteel kunnen verdienen, geen dagelijkse standaardportie. Gewoon, net als de anderen de basic shit.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En nu weer zeuren over een vuile BH terwijl ze net haar hele koffer heeft gekregen...
Zelden zo'n ondankbaar kutkind gezien!
[TBO COS #211] Eline's vaatdoekjes met spermageurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:43 schreef blomst het volgende:
Marielin haar opdracht duurt tot ongeveer half drie???
de keuze geven ? ze wil helemaal niet stoppen ze wil niet eens een poging doen ... elke keer als er peuken binnenkomen is het niet genoeg dan is ze 5 minuten blij en zegt ze dat ze er de hele dag mee kan doen als het dan binnen 8 uur op is gaat ze klagen smeken om peuken ... en rokers pesten hun zijn zo dom om gelijk hele peuken te roken paar haaltjes nemen elke keer lijkt me slimmer als je zo weinig heb ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd... de keuze geven om haar te laten stoppen... positiviteit belonen...
Iig niet makkelijk willen scoren door elke keer de rokers te pesten.
Waarom sluit de poll dan 13.00 uur al? Laat dan mensen lekker nog stemmen tot 16.00 uur ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
[TBO COS #211] Eline's vaatdoekjes met spermageur
rond 15:19 kreeg ze de opdracht. dus rond 15:20 vandaag is-ie afgelopen.
dank je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
[TBO COS #211] Eline's vaatdoekjes met spermageur
rond 15:19 kreeg ze de opdracht. dus rond 15:20 vandaag is-ie afgelopen.
ze merkt op dat haar bh vies is. niet elke opmerking is zeuren hoor. ik zeg ook weleens 'het regent'. Dat wil niet zeggen dat ik dan echt loopt te kankeren op het weer, maar puur dat ik opmerk dat het regent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En nu weer zeuren over een vuile BH terwijl ze net haar hele koffer heeft gekregen...
Zelden zo'n ondankbaar kutkind gezien!
Verschil zit hem in hoe vaak zoiets uitgesproken wordt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ze merkt op dat haar bh vies is. niet elke opmerking is zeuren hoor. ik zeg ook weleens 'het regent'. Dat wil niet zeggen dat ik dan echt loopt te kankeren op het weer, maar puur dat ik opmerk dat het regent.
Als ik zeg dat er een vlek in mijn shirt zit bedoel ik niet dat mijn vrouw beter moet wassen, maar puur dat ik opmerk dat er een vlek in mijn shirt zit.
Als ik (stel dat ik nog zou roken) zeg dat ik wel trek heb in een peuk is dat niet om te zeuren. Als ze allemaal zeggen dat ze trek hebben in patat is het goed, maar als iemand zegt trek te hebben in een peuk is het zeuren.
Peter zeurde. Die huilde om een paar sokken. Dat is wel een heel andere orde dan marielin imo...
ze heeft een wat zware stem. dat zegt niets over haar gemoedstoestand imo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik dacht eerder altijd dat Marielin door omstandigheden zo sjagrijnig klinkt, maar gek genoeg hoor ik nog altijd die harde sjagrijnige toon in haar stem. Ze klinkt gewoon chronisch sjagrijnig en ontevreden
Vergrootglas enzo...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ze merkt op dat haar bh vies is. niet elke opmerking is zeuren hoor. ik zeg ook weleens 'het regent'. Dat wil niet zeggen dat ik dan echt loopt te kankeren op het weer, maar puur dat ik opmerk dat het regent.
Als ik zeg dat er een vlek in mijn shirt zit bedoel ik niet dat mijn vrouw beter moet wassen, maar puur dat ik opmerk dat er een vlek in mijn shirt zit.
Als ik (stel dat ik nog zou roken) zeg dat ik wel trek heb in een peuk is dat niet om te zeuren. Als ze allemaal zeggen dat ze trek hebben in patat is het goed, maar als iemand zegt trek te hebben in een peuk is het zeuren.
Peter zeurde. Die huilde om een paar sokken. Dat is wel een heel andere orde dan marielin imo...
Roomservicequote:
Ik zeg ook niet dat ze sjagrijnig en ontevreden is, maar zo klinkt het wel!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ze heeft een wat zware stem. dat zegt niets over haar gemoedstoestand imo.
welkom in de wereld van de roker. ze heeft geen peuken, in het begin is ze gezegd dat als ze iets willen ze dat moeten communiceren zodat de streamer kan bepalen het ze wel of niet te gunnen. Het enige wat ze doet is die 'opdracht' uitvoeren in de hoop peuken te krijgen. Ik zie werkelijk niet wat daar nou zo raar aan is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Verschil zit hem in hoevaak zoiets uitgesproken wordt.
Allemaal zeggen ze wel eens zin te hebben in een patatje, dat hoor je 1 keer in de 3 dagen, als mevrouwtje niet kan roken horen we dat 1 keer per 3 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |