Nee, dat blijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Zeker niet alles gezien en gelezen????
Koffers, creme spoeling, shampoo en dousch gel.
broodjes ei (heel mooi opgemaakt) champagne en koeken dacht ik.
peuken, peuken,peuken,peuken,peuken en geloof peuken.
wijn en koffie en heus, ik zal nog wel wat vergeten zijn.
Geheid, dit kost haar ook credit`s....van mij hoeft ze niet meer, ze stond op nummer 1 maar nu onderaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind deze opdracht teveel één persoon voortrekken,
Dit persoon sterkt nu enorm aan... Moreel, lichamelijk... dat pak je niet meer af.
Ja, dat het een opdracht is. Wat een gemekker om niets zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeker niet alles gezien en gelezen????
Koffers, creme spoeling, shampoo en dousch gel.
broodjes ei (heel mooi opgemaakt) champagne en koeken dacht ik.
peuken, peuken,peuken,peuken,peuken en geloof peuken.
wijn en koffie en heus, ik zal nog wel wat vergeten zijn.
Laten we het hopen: alle ballen op Marielinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet ik niet, even proeven van luxe en daarna weer terug naar af, dat hakt er volgens mij ook wel in. Daarnaast wordt ze nu de eenling binnen de groep, dat krijgt ze ook terug op haar bordje. Alles heeft een keerzijde
Ja, dat concept van "samen naar de eindstreep" is wel losgelaten. Ik had ook liever gezien dat frictie tussen personen op een natuurlijke wijze zou zijn ontstaan. Maar goed, dit is misschien wel niet de juiste groep voor natuurlijke frictie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had ook veel leuker gevonden dat ze samen opzoek zouden gaan naar het positieve en dat belonen.
Nu is het slechts een spelletje van etteren geworden. 1 krijgt privileges, de ander krijgt straf.
Nee hoor, de opdracht is dat ze alles MAG vragen, niet dat ze alles MOET vragen. Het ligt maar net aan je karakter, hoe je met die opdracht omgaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, dat het een opdracht is. Wat een gemekker om niets zeg.
Dat je niet tevreden bent met haar aard kan ik begrijpen. Maar om dat veranderen in een paar weken lijkt me onmogelijk. Te meer omdat positief gedrag niet beloond wordt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had ook veel leuker gevonden dat ze samen opzoek zouden gaan naar het positieve en dat belonen.
Nu is het slechts een spelletje van etteren geworden. 1 krijgt privileges, de ander krijgt straf.
Nee zo werkt het niet. Een nicotineverslaafde die gewoon kan roken functioneert normaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Een (rook) verslaving heeft behalve nadelen.. ook één groot voordeel en dat wordt vaak vergeten in de peuken discussie.
Een echte verslaafde heeft niets nodig behalve zijn/haar verslaving...
Geef een verslaafde de dope en verder kun je er dan mee doen wat je wilt....
Voordeel is dus dat zolang die dope (peuken) verstrekt worden... kun je meer hebben dan normale mensen omdat je verslaving de bevrediging geeft. Anderen hebben dat niet.
Juist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Een (rook) verslaving heeft behalve nadelen.. ook één groot voordeel en dat wordt vaak vergeten in de peuken discussie.
Een echte verslaafde heeft niets nodig behalve zijn/haar verslaving...
Geef een verslaafde de dope en verder kun je er dan mee doen wat je wilt....
Voordeel is dus dat zolang die dope (peuken) verstrekt worden... kun je meer hebben dan normale mensen omdat je verslaving de bevrediging geeft. Anderen hebben dat niet.
nee hoor staat in de ijskast voor zo als ze weer trek krijgtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:25 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg van de computer maar het lijkt erop dat Marielin echt alles heeft opgegeten? Knap!
Er staat nog een deel in de koelkast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:25 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg van de computer maar het lijkt erop dat Marielin echt alles heeft opgegeten? Knap!
Maar ze vroeg het wel via de camera, en toen er geen fanmail was, heeft ze lopen roepen dat iedereen haar fanmail moet sturen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
fanmail krijgt iedereen vandaag en gisteren had ze de fanmail nog tegoed van de poll van eergisteren.
Sterker nog, er is geen enkele frictie meer. Deze groep gaat in voleledige harmonie naar de eindstreep. Maar ook dat is de keus van de kijker door Peter eruit te stemmen ipv Pim of Eline.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat concept van "samen naar de eindstreep" is wel losgelaten. Ik had ook liever gezien dat frictie tussen personen op een natuurlijke wijze zou zijn ontstaan.
Ahquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee hoor staat in de ijskast voor zo als ze weer trek krijgt
Hier zien we dus hetware karakter van marilin!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, de opdracht is dat ze alles MAG vragen, niet dat ze alles MOET vragen. Het ligt maar net aan je karakter, hoe je met die opdracht omgaat.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:27 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb eerder aan gegeven, opdracht oke, maar dit slaat gewoon door, ze voelt zich er echt niet ongemakelijk bij, van groepsgevoel heeft zij niet gehoord, ze stelt zich te hebberig op, is niet sociaal, klaagd ook nog af en toe, en ik denk echt dat dit averechts op haar gaat werken, dat dit haar credit`s en stemmen gaat kosten.
Bullshit. Ze heeft zware soloopdrachten gehad, ze heeft dit gewoon verdient. Vinden de anderen blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Groepsgevoel was geweest dar ze niets bestelde... (behalve peuken)
Omdat er 1 idioot is die meent anderen een spiegel voor moet houden. En zich ondertussen al een paar keer te pletter heeft gezopen met idiote gevolgen. Gevolgen waarop de redactie zelfs besluit dat de hele groep moet bloeden door meteen alle drank de bunker in te gooien zonder de redenen kenbaar te maken of zelfs maar een tipje van de sluier op te lichten. Nee, ze gaan voor 0.00 naar bed en de streamers blijven achter met nietszeggende streams. We hadden toch op een feestje gestemd?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat concept van "samen naar de eindstreep" is wel losgelaten. Ik had ook liever gezien dat frictie tussen personen op een natuurlijke wijze zou zijn ontstaan. Maar goed, dit is misschien wel niet de juiste groep voor natuurlijke frictie?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Een nicotineverslaafde die gewoon kan roken functioneert normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |