Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
Bianco e azzurro è il tuo colore,
bianco e azzurro Lazio nel cuore
Lazio da sola noi gente laziale
non ti lasceremo mai! oh no, oh no..
E quando qualcuno poi ti ferisce,
hai a fianco la Nord che non tradisce
In alto i cuori, noi in campo con le voci e
Forza Lazio! Forza Lazio! Forza Lazio!
Non mollare mai, non mollare mai,
non mollare mai, non mollare mai.
Forza Lazio alè, forza Lazio alè
Forza Lazio alè, forza Lazio alè!
A Roma la Lazio
C'è solo la Lazio!
A Roma la Lazio
C'è solo la Lazio!
inter and lazio CURVA NORD
Om te janken.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn neger neefje van 8 op hyves.
Polls
vind je mij mooi
ja
ja
ja
ja
ja
ja
Er zijn te weinig foto's van het gezicht om daar een oordeel over te geven.quote:
Ja negers he, die hebben geen zelfkritiek.quote:
Ja Utrecht.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Had je je nou al ingeschreven voor een uni S_a?
Ja maar ik bedoelde qua lichaam. De meesten kunnen hun hoofd beter weglaten.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn te weinig foto's van het gezicht om daar een oordeel over te geven.
quote:
Suuzepluus of zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde qua lichaam. De meesten kunnen hun hoofd beter weglaten.
Yup. Je ging toch naar A'dam? Waarom Utrecht opeens?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja Utrecht.Hoor in juli of ik ingeloot ben, anders ga ik naar Nimwegen denk ik. En jij, Leiden?
Utrecht is dichterbij dan Nijmegen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja Utrecht.Hoor in juli of ik ingeloot ben, anders ga ik naar Nimwegen denk ik. En jij, Leiden?
Bohhh ja weet niet. A'dam wordt het iig niet meer. Als ik ingeloot ben blijf ik gewoon in Utrecht denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Yup. Je ging toch naar A'dam? Waarom Utrecht opeens?
Ja Utrecht is overal opzich wel dichtbij. Dat vind ik wel een groot voordeel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Utrecht is dichterbij dan Nijmegen.
En ja, Leiden. Alleen wel de hogeschool.
Dan kunnen we tijdens een pauze toch nog seksen!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja Utrecht is overal opzich wel dichtbij. Dat vind ik wel een groot voordeel.
Hahahaha ja. Ergens op Utecht cs.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kunnen we tijdens een pauze toch nog seksen!
Kan ook met mij ZH. Da's maar 5 minuutjes lopenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kunnen we tijdens een pauze toch nog seksen!
In de Bruna daar.quote:
Maar jij hebt een piemoltje.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kan ook met mij ZH. Da's maar 5 minuutjes lopen
Me.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft er iemand Angels & Demons al gezien?
Bios, heb je het boek gelezen, was het wat?quote:
Psychologie!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben alleen nog niet helemaal zeker over rechten.
Ik twijfel of ik hem moet bekijken.quote:
Bios, heb het boek niet gelezen. Mwao redelijk vermaak. Niet super. Maar ik heb het boek niet gelezen dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bios, heb je het boek gelezen, was het wat?
Wat zou je anders willen doen?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben alleen nog niet helemaal zeker over rechten.
DOE HETquote:
Ik twijfel of ik hem moet downloaden of moet bezoeken in de bios.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bios, heb het boek niet gelezen. Mwao redelijk vermaak. Niet super. Maar ik heb het boek niet gelezen dus ik kan het niet vergelijken.
Mên, jankzak.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en ik hoef geen stomme groepsmail te krijgen, REMMIE!!!!11
Denk dat bios beter is met die effectsquote:Op zondag 17 mei 2009 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem moet downloaden of moet bezoeken in de bios.
Ik bedoel die K3 fan van sbs6 fans.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vroeg me al af hoe lang dat naaktpics topic open zou blijvenen het was nog wel zo dolletjes.
Maar het zijn dus wel jouw tieten?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vroeg me al af hoe lang dat naaktpics topic open zou blijvenen het was nog wel zo dolletjes.
Haha ja Biels stuurde me al een pm met die fotoquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedoel die K3 fan van sbs6 fans.
[ afbeelding ]
zij dus.
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedoel die K3 fan van sbs6 fans.
[ afbeelding ]
zij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |