Wat doen ze dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Ruzie of sex?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.quote:
Schrokken ze van je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.
Nja.
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.quote:
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Ik mag het niet hopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Mijn oogverblindende lach bedoel je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.
Gebruik je Prodent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn oogverblindende lach bedoel je.
Nee, schuurpapier.quote:
Niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |