Je moeder is ongesteldquote:
Goeie manquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:50 schreef Stali het volgende:
[..]
"kijk mij eens een interessante afwijkende mening hebben"
Van je pa zeker?.
Wat heeft Wilders met illusie te maken? Illusie gaat echt alleen over iedereen en de hele wereld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan over Wilders ivm illusie?
Niet over nagedacht? Gewoon lukraak trollen?
Dus je vereert Wilders niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat heeft Wilders met illusie te maken? Illusie gaat echt alleen over iedereen en de hele wereld.
Daarnaast zijn al mijn posts waarin ik Wilders vereer inderdaad lukraak trollen. Tis leuk hoor
Laat gaan man. Die gasten zijn puur op troll acties uit. Heb die Ryan nauwelijks en dat mokkeltje gewoon géén bijdrage aan dit topic zien leveren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat heeft Wilders met illusie te maken? Illusie gaat echt alleen over iedereen en de hele wereld.
Daarnaast zijn al mijn posts waarin ik Wilders vereer inderdaad lukraak trollen. Tis leuk hoor
Dronkaard !quote:
"kijk mij eens een interessante afwijkende mening hebben"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:53 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Laat gaan man. Die gasten zijn puur op troll acties uit. Heb die Ryan nauwelijks en dat mokkeltje gewoon géén bijdrage aan dit topic zien leveren.
Nu is het een soort bash/NB topic dus fuck it
Begrijpend lezen is niet moeilijk, maar blijkbaar gaat het begrijpend schrijven je moeilijk af?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen is moeilijk.
Is het überhaupt fysiek mogelijk voor jouw inhoudelijk te reageren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Constatering van feiten , komt verder geen mening aan te pas gleuf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik stel dat al mijn posts waar ik Wilders vereer lukraak trollen is, dan kan je zelf ook wel bedenken of ik hem vereer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet moeilijk, maar blijkbaar gaat het begrijpend schrijven je moeilijk af?
Dit is wel een biertopic he? Wat een schijn van een verkapte huillie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Maar beste Ryan omdat je nogal een obsessie aangaande Wilders schijnt te hebben.... Wilders is idd een schim , een passant en zijn doelstellingen zijn grotendeels gronwettechnische illusies dus in zekere zin ja.
Maak je dan voor de verandering eens wél nuttig en ga bier halen !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel een biertopic he? Wat een schijn van een verkapte huillie.
"kijk mij eens een interessante afwijkende mening hebben"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Constatering van feiten , komt verder geen mening aan te pas gleuf.
Dit is jouw hele achtergrond wrs.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:00 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Maak je dan voor de verandering eens wél nuttig en ga bier halen !
Als trollen voor jou betekent precies het tegenovergestelde beweren van wat je vindt dan niet. Als trollen voor jou betekent de boel een beetje opjutten dan wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als ik stel dat al mijn posts waar ik Wilders vereer lukraak trollen is, dan kan je zelf ook wel bedenken of ik hem vereer.
Jaaaaa, ga nou maar bier halen. Je hond moet waarschijnlijk ook nog uit? Zijn de bitterballen al klaar? Ksssstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is jouw hele achtergrond wrs.
Zonde voor je.
Weet je nog wel dat WFT 1 van de leukste subfora was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef popolon het volgende:
WFL
Normaal een discussie voeren zonder krachttermen wordt steeds moeilijker.
Ok en dat heb je nu 3 x gezegd...jouw bijdrage is ook enigszins discutabel aan het worden......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef popolon het volgende:
WFL
Normaal een discussie voeren zonder krachttermen wordt steeds moeilijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |