Dat dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Van de andere kant is het wel belachelijk dat ze niet per mail bereikbaar zijn. Het is geen 1995 meer.
Ik zou mijn gegevens mbt de BD niet over de mail willen hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Van de andere kant is het wel belachelijk dat ze niet per mail bereikbaar zijn. Het is geen 1995 meer.
Ach. Ik heb niet zoveel met die (in mijn ogen overdreven) privacy. Niemand kan er iets mee. 'Ze' mogen best weten dat ik 500 euro terug krijg hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou mijn gegevens mbt de BD niet over de mail willen hebben.
Mwoah, zeker met dit soort dingen maak ik me er niet zo druk om, wil alleen weten hoe het met mn geld isquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou mijn gegevens mbt de BD niet over de mail willen hebben.
Dat laat je iemand thuis toch even bellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, zeker met dit soort dingen maak ik me er niet zo druk om, wil alleen weten hoe het met mn geld is
Hier precies hetzelfde, voor allebei.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef DrMarten het volgende:
Geld is binnen![]()
Dus maar 4 dagen na dagtekening van de brief
Ach, als je ze al bereikt, dan word je toch van het kastje naar de muur gestuurd...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus geen zin om vanuit Tsjechië te gaan bellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, als je ze al bereikt, dan word je toch van het kastje naar de muur gestuurd...
Dat is toch wel lang hoor. Ik zou het maar eens navragen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:09 schreef raymarfab het volgende:
wij hebben het ook nog niet ontvangen met de dagtekening 20 mei raar dat er mensen zijn met een latere dagtekening die het al hebben mogen ontvangen
naja geluk er mee wij moeten maar weer gedult hebben
Groetjes
Maximale tijd is gewoon 2 weken. Dus heeft weinig zin om al te gaan navragen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Dat is toch wel lang hoor. Ik zou het maar eens navragen.
Normaal krijg je die brief, en heb je het binnen een paar werkdagen op je rekening.
Of heb je Postbank ofzo?![]()
Het postbank verhaal is een fabeltje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Dat is toch wel lang hoor. Ik zou het maar eens navragen.
Normaal krijg je die brief, en heb je het binnen een paar werkdagen op je rekening.
Of heb je Postbank ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |