Goed ideequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef ijswater het volgende:
Zo , ik heb er maar eens even een telefoontje aan gewaagt...
19 mei, ik moest er van uit gaan dat het er binnen 5 dagen was, zondagen etc niet meegerekent, en hemelvaart ook niet... dus vandaag of morgen zou het er op komen te staan....
morgenmiddag nog niet ontvangen , dan maar weer bellen
in dat geval vind ik een telefoontje best op zijn plaats.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:39 schreef Pien85 het volgende:
Bericht al eind april gehad. Maar nu nog steeds geen geld terugDuurt lang!
Op zondag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef iamredleader het volgende:
Eergisteren de brieven ontvangen (vrouwlief en ik), nog geen geld, maar dat komt dan binnenkort
Ik zit in Tsjechië nuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dat geval vind ik een telefoontje best op zijn plaats.
Laten controleren of er niets verrekend is, rekeningnummer controleren. Als daar de oorzaak niet in zit hun een onderzoek laten doen hoe het kan dat jij de betaling nog niet hebt.
ow ja is ook zo... is duur bellen uit tjechiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit in Tsjechië nuIk bel wel als ik over 4 weken weer thuis ben dan
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Jannuk het volgende:
Yeahhh ik heb ut! Hoefde ik niet eens nog een keer te bellen vandaag
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Wat is ongeveer de gemiddelde tijd waarin het is overgemaakt na het ontvangen van de brief? Die van mij heeft dagtekening 23 mei.
Uiteraard is niet de hele kwoot voor jouquote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou gewoon bellen.... dan hoor je vast en zeker dat het er met spoed op wordt gezet en dat jij niet de 2 week hoeft te wachten dat het normaal maximaal kan duren
Je haat de belastingdienst omdat jij te cheap bent om te bellen vanuit het buitenland, terwijl je daar geheel vrijwillig zit? Logsich..quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:01 schreef Pien85 het volgende:
Echt ik haat de belastingdienst. Ik kan ze niet bellen, want ik zit in Tsjechië, dat wordt me te duur en mailen met de belastingdienst is niet mogelijk
Van de andere kant is het wel belachelijk dat ze niet per mail bereikbaar zijn. Het is geen 1995 meer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je haat de belastingdienst omdat jij te cheap bent om te bellen vanuit het buitenland, terwijl je daar geheel vrijwillig zit? Logsich..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |