Heb je helemaal gelijk in. Maar op 1 of andere manier kan ik mezelf gewoon niet stoppen. Het boeit me gewoon geen zak op dat moment. Sterker nog ik ben dan overtuigd van de juistheid.quote:
Is blijkbaar nodig om "erbij" te horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
Jemig die meets allemaal
Is dat het nieuwe ding nu hier?
Maar wees dan iig eerlijk tegen je vriendin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Maar op 1 of andere manier kan ik mezelf gewoon niet stoppen. Het boeit me gewoon geen zak op dat moment. Sterker nog ik ben dan overtuigd van de juistheid.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wees dan iig eerlijk tegen je vriendin.
Nee ik wil haar niet kwijt. En ik vind mn vriendin nog steeds helemaal leuk...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wees dan iig eerlijk tegen je vriendin.
Ja, want dat is een goede reden om vreemdgaan te verzwijgen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik wil haar niet kwijt. En ik vind mn vriendin nog steeds helemaal leuk...
Tsja als je nooit in de situatie hebt gezeten dan valt het ook niet te begrijpen. Zelfde als je tegen een alcoholist zegt dat hij gewoon dat biertje moet laten staan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, want dat is een goede reden om vreemdgaan te verzwijgen...
Nee maar wel om het juist niet te doen, zou ik doen dan in iedergeval.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, want dat is een goede reden om vreemdgaan te verzwijgen...
Bull, dat soort dingen zitten tussen je oren, dan ben je gewoon mentaal niet sterk genoeg om daar tegenin te gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je nooit in de situatie hebt gezeten dan valt het ook niet te begrijpen. Zelfde als je tegen een alcoholist zegt dat hij gewoon dat biertje moet laten staan.
Ik ben ook mentaal niet sterk genoeg om vrouwen te weerstaan. Je moet begrijpen dat ik dit het toppunt van het leven vind. Mooiste wat er is. Meisje leren kennen, kriebels etc...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bull, dat soort dingen zitten tussen je oren, dan ben je gewoon mentaal niet sterk genoeg om daar tegenin te gaan.
Behalve dat jij nu een grapje maakt van je vriendin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je nooit in de situatie hebt gezeten dan valt het ook niet te begrijpen. Zelfde als je tegen een alcoholist zegt dat hij gewoon dat biertje moet laten staan.
ik heb ook weinig respect voor een alcoholist die zijn probleem onderkent (want op dat punt zit jij nu wel blijkbaar) maar er gewoon niets mee doet en denkt ach en nog een flesje bier open maaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zie jij zo. Maar behalve dat ik wat loop te tongen met een ander, heb ik een hele leuke relatie. Het ligt ook niet aan haar. Ik heb het idee dat ik nooit een monogame relatie kan hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve dat jij nu een grapje maakt van je vriendin.
Hij mag ook doen wat hij wil van mij, maar hij misbruikt (het vertrouwen van) zijn vriendin, en dat kan ik niet hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef JonKeL het volgende:
Laat die kerel gewoon joh. Het is zijn leven, zijn vriendin en zijn neukertje.
Dat snap ik. Maar dat 'probleem' is ook niet een probleem in de zin van dat het mijn dagelijkse leven lastig maakt. Het enige is dat omdat anderen het lullig vinden, ik zelf het gevoel heb dat ik het ook lullig zou moeten vinden. Maar ik vind het gewoonweg niet lullig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook weinig respect voor een alcoholist die zijn probleem onderkent (want op dat punt zit jij nu wel blijkbaar) maar er gewoon niets mee doet en denkt ach en nog een flesje bier open maakt
Ik snap best dat je het niet lullig vindt, behalve dat je dat wel vindt, want je durfde het el te vertellen tegen je vriendin als je het niet lullig zou vinden. Zeg niet dat je niet doorhebt dat je iets ergs hebt gedaan terwijl je dat wel doorhebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat 'probleem' is ook niet een probleem in de zin van dat het mijn dagelijkse leven lastig maakt. Het enige is dat omdat anderen het lullig vinden, ik zelf het gevoel heb dat ik het ook lullig zou moeten vinden. Maar ik vind het gewoonweg niet lullig.![]()
Ik snap wel dat het lullig is, maar het voelt niet zo... Snap je t nog
Het is net alsof je een bank binnen loopt. Het 1 miljoen mee krijgt en niemand zegt er verder wat van, b ehalve lullig joh. Dus er is geen 'time'.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
Je vertelt het niet omdat je weet dat je iets doet waarvoor ze je niet zal vergeven. Daar had je dan eerder over na moeten denken. Don't do the crime if you can't do the time.
maar je weet het welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat 'probleem' is ook niet een probleem in de zin van dat het mijn dagelijkse leven lastig maakt. Het enige is dat omdat anderen het lullig vinden, ik zelf het gevoel heb dat ik het ook lullig zou moeten vinden. Maar ik vind het gewoonweg niet lullig.![]()
Ja hoor. Je bent gewoon een eikel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt wel, die time komt als je het opbiecht...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is net alsof je een bank binnen loopt. Het 1 miljoen mee krijgt en niemand zegt er verder wat van, b ehalve lullig joh. Dus er is geen 'time'.
Oeh een nieuwe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja hoor. Je bent gewoon een eikel.![]()
tvp
Maar dat doe ik niet. Dus dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Echt wel, die time komt als je het opbiecht...
Dat heet een excuus zoeken, als iemand het echt rot vind bijv. dat diegene geld steelt dan zou die het niet gedaan hebben en om hulp gevraagd hebben. Zelfde gaat in dit geval ook op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar je weet het wel
denkje dat een alcoholist zich er rot over voelt als ie bv weer eens geld jat van zn zus of zo? nee hij weet wel dat het lullig is en dat ie het zo moet vinden en zo maar voelt het niet
daarom heb je een probleem, en dat weet je, en daarom zou je er eens wat aan moeten doen
maar oke
ik ga een boek lezen of zoiets semi zinnigs
quote:
Daarom zeg ik. Ik vind het niet rot. Maar ik vind het afentoe wel rot dat ik het niet rot vindt. Ik snapo best dat dit niet hoort.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heet een excuus zoeken, als iemand het echt rot vind bijv. dat diegene geld steelt dan zou die het niet gedaan hebben en om hulp gevraagd hebben. Zelfde gaat in dit geval ook op.
Moet je haar even vastbinden aan jequote:
Help je me dan even?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je haar even vastbinden aan je
is het ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel tof dat we eindelijk deze discussie kunnen hebben als volwassenen.
Ja hoor, maar daarna laat ik je wel alleenquote:
Ik ga vreemd vanaf mn 18e. Ben nu 29...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen dat soort dingen wel uit.
Ja hallo wat dacht je danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar daarna laat ik je wel alleen
nee hoorquote:
Ow gelukkigquote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben me toch een partij naar de klote![]()
!!
Dat wil ik niet eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo wat dacht je dan![]()
Dan je mee mocht doen?
Naja ik ben morgen in Studio (Hlem)... Jij ook?quote:
Tenminste.. tot het moment dat Sedan mij natuurlijk de deur uit schoptquote:
Ben ik ook niet. Het is gewoon een feit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dat is dus niet iets om trots op te zijn.
Krijg ik een ballon ?quote:
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens
Hoogstens kijken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik ben morgen in Studio (Hlem)... Jij ook?
Schop onder je hol kun je krijgen.quote:
Is dat een ja?quote:
Nicequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Dat mag hoor
Schopt?! wat moet ze wel niet van me denken zeg![]()
Alhoewel![]()
Hallo!quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tenminste.. tot het moment dat Sedan mij natuurlijk de deur uit schopt
Doe eens lief tegen de KufFokkerquote:
Jullie zijn echt erg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Schopt?! wat moet ze wel niet van me denken zeg![]()
Alhoewel![]()
Ja, zo doe ik altijd als ik ja zeg.quote:
Aw, vertel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen de KufFokker![]()
Ik voel me wel een beetje klote
Ok goed om te horen dan. Ben er vanaf een uurtje of 11.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik altijd als ik ja zeg.![]()
Levert soms vreemde taferelen op straat op, kan ik je vertellen.
Jullie?quote:
Gewoon opletten waar je een fel licht ziet, daar is ze danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok goed om te horen dan. Ben er vanaf een uurtje of 11.
Oke, oke, jij niet. Kusje erop?quote:
quote:
*meld*quote:
Het is echt een vaag iets...quote:
Is goed hoor, wat jij wilt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok goed om te horen dan. Ben er vanaf een uurtje of 11.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon opletten waar je een fel licht ziet, daar is ze dan
Amsterdamquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yohoho. Was weer gezellig in amsterdam, nu terug treinen.
Hey Qquote:
dan is het niet exclusief meerquote:
Aw, meid wat is er?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm kan ze gebruiken.. zit in een tering diep dip
Het afkicken komt hard aan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm kan ze gebruiken.. zit in een tering diep dip
Niet zo hebberig he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, daar heb ik al copyright op
behoorlijk jaquote:
Doorzettenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
op dit moment heb ik er behoorlijk spijt van dat ik begonnen ben met stoppen
is heul kut ja maar doorzetten is het allerbeste...als je door de zure appel heen bent ben je trots en blij dat je doorgezet hebt.quote:
rrrr lekkerquote:
in eerste instantie rustig afbouwend 2mg per week maar dat werkte ook niet dus daarna van 14 mg naar 8 gegaan en paar dagen naar 0 mg wilde liever kort en kut dan lang en kutquote:
nja het is niet dat ik behoefte heb aan die shit... het is niet verslavend maar ik ben heel gevoelig voor medicijnen dus ontwennen ook heul naar...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is heul kut ja maar doorzetten is het allerbeste...als je door de zure appel heen bent ben je trots en blij dat je doorgezet hebt.
I know...ik ben zonder afbouwen ineens gestopt met Paroxetine. Slim? Nee...Lastig? Ja. Maar na een weekje was ik blij iig dat ik niet meer behoeftig was
citalopram, antidepressivaquote:
Hey KZquote:
erm zie vorige paginaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey KZ
Was net de posts van Joey aan het lezen
Hoest met u?
Ik ken hem verder niet, maar dat lijkt me verstandig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm zie vorige pagina
posts van joey zijn altijd degene die ik oversla
ik ken hem we en hij probeert mij altijd te pakken op mijn uiterlijk... dus negeer ik hem nu maar gewoon...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar dat lijkt me verstandig.
daarom ben jij ook zo lief... je betn andersquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom ben jij ook zo lief... je betn anders
moahquote:
I'll passquote:
Goed nummer.quote:
Ook goeieavond Sedan, ja ik lees ze extra aandachtig.quote:
zwaar kut! daarom ben ik nog wakker...quote:
Owquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zwaar kut! daarom ben ik nog wakker...
Hoi MNRquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ook goeieavond Sedan, ja ik lees ze extra aandachtig.
Even doorzetten meisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zwaar kut! daarom ben ik nog wakker...
quote:
Kings of Leonquote:
Ik zeg niemand gedag vandaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ook goeieavond Sedan, ja ik lees ze extra aandachtig.
nog een kusje van je? liefquote:
Lege batterij. Ja, zag dat je gebeld had.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik probeerde je nog te bellen maar je telefoon stond uit denk ik...
Midden in de nacht? De avond is net begonnen man!quote:
Hehe, bijdehandjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niemand gedag vandaar
En het is nacht inmiddels
Ow, andere tijdzone zeker ? ik moet morgen weer om 8 uur opstaan....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Midden in de nacht? De avond is net begonnen man!
Ok, ik hoor het nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Lege batterij. Ja, zag dat je gebeld had.
Ja dat moet je ook niet doen op zaterdag!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef djayzz het volgende:
Ow, andere tijdzone zeker ? ik moet morgen weer om 8 uur opstaan....
Tja, mijn broer is er, dus dat betekent klussen morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen op zaterdag!
DJayzz?quote:
Die heb jij wel vakerquote:
Ach, niet mijn favoriete bezigheid, maar het kan best gezellig zijn met mijn broer.quote:
Ik weet niet precies wat je van me verwacht, maar het gaat prima met me en ik weet wat ik je moet laten horen?quote:
Nou ik vond je sms een beetje verontrustend vanmiddag, dus ik wilde graag weten hoe het met je ging...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je van me verwacht, maar het gaat prima met me en ik weet wat ik je moet laten horen?
het is fok... what do u think?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef JonKeL het volgende:
Blegh wat een saaie avond zeg. Valt er hier nog wat te beleven?
Thnx, voor straks...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is fok... what do u think?
@djayzz trusten
Slecht excuusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef djayzz het volgende:
Tja, mijn broer is er, dus dat betekent klussen morgen
Helemaal niks zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is fok... what do u think?
@djayzz trusten
Heej!quote:
Wedden dat je oven of broodbak machine het brood bakt en niet jij!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej!en zelfgebakken brood met ei om 8 uur. dat is ook erg lekker!
Ik bak niks, dat doet inderdaad het broodbak machien! Bijdehandjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wedden dat je oven of broodbak machine het brood bakt en niet jij!
Anoukquote:
Bijdehandje? Zo klein ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik bak niks, dat doet inderdaad het broodbak machien! Bijdehandje
[..]
Anouk![]()
Die had ik per ongeluk naar jou gestuurd, die was eigenlijk voor iemand anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ik vond je sms een beetje verontrustend vanmiddag, dus ik wilde graag weten hoe het met je ging...
Maar als het nu prima met je gaat is dat alleen maar goed
Rainbows & pots of gold is tofferderquote:
ik ben meer van de hooverphonicquote:
En wat krijgen we ervoor terug? Helemaal niks!quote:
Deze stond toevalling in m'n media center playlistquote:
we hebben best smaak hierquote:
Ja, zo'n idee had ik al, maarja....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Die had ik per ongeluk naar jou gestuurd, die was eigenlijk voor iemand anders.
Goed zoquote:Ja, bij vriendin geweest en de hele avond over die ene leuke kerel gekletstGelukkig zie ik hem maandag weer
quote:
en bashnummer waar haar man aan heeft meegewerkt... hij zit in die clip.... en het nummer vind ik overigensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:02 schreef Tegan het volgende:
Pink is zo stom. Scheidt ze eerst van haar man, schrijft een bashnummer over hem (So What), is ze na het innen van dat geld daarvan ineens weer terug bij die 'lul' (haar woorden dus).
Nou zo stom is ze niet als ze daar mee kan innenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:02 schreef Tegan het volgende:
Pink is zo stom. Scheidt ze eerst van haar man, schrijft een bashnummer over hem (So What), is ze na het innen van dat geld daarvan ineens weer terug bij die 'lul' (haar woorden dus).
Wat wil je ervoor terug hebben dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat krijgen we ervoor terug? Helemaal niks!
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin maar wat![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ik wilde een liedje voor je opzetten, maar er staat niet in je FoBo wat je leuk vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin maar wat
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Truste Cuequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Met al die muziek is het voor mij tijd om te gaan
Nee helaas, dan maar wat andersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde een liedje voor je opzetten, maar er staat niet in je FoBo wat je leuk vindt.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Met al die muziek is het voor mij tijd om te gaan
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:08 schreef JonKeL het volgende:
Die luciferdoosjes worden steeds groter he. Vroeger pasten ze nog in mijn broekzak
toffe vrouwenautoquote:
hoe perversquote:
quote:
dies ook leuk... maar niet in "hard" moodquote:
En ik dan?quote:
ik vind dat nummer best leukquote:
Dat kloptquote:
wil ze echt es op een festival meemakenquote:
Foo Fighters fuck yeah.quote:
Oke, deze voor jou dan:quote:
Dan komen al die nieuwequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wil ze echt es op een festival meemaken
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wil ze echt es op een festival meemaken
en k's choicequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Foo Fighters, en Skunk Anansie
Stiekem vind ik die nu best leuk. Alcohol.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, deze voor jou dan:
Veel plezier ermee.![]()
Ja, die ook.quote:
Straks sterft de Singles-reeks nog uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
Jemig die meets allemaal
Is dat het nieuwe ding nu hier?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ontwijk me maar, je begint het al te leren
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet nog in paniek rondjes te rennen als een kip(je) zonder kop
ik heb nog nooit de neiging gehad mijn tv te slaan maar tijdens dit kwam het ineens heel sterk in me op...wat een verwaand kutwijf is dat zegquote:
neen maar ze kan soort van ook in het echt zingen!quote:
das een ander verhaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog nooit de neiging gehad mijn tv te slaan maar tijdens dit kwam het ineens heel sterk in me op...wat een verwaand kutwijf is dat zeg
Gemaakt en verneukt door de industrie, zoals zoveel van die eendagsvliegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog nooit de neiging gehad mijn tv te slaan maar tijdens dit kwam het ineens heel sterk in me op...wat een verwaand kutwijf is dat zeg
zingen? het sloeg echt nergens opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen maar ze kan soort van ook in het echt zingen!
Ik vind het een beetje saai.quote:
zeg toch ook soort vanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zingen? het sloeg echt nergens op![]()
gepruts met haar oortje ook...net of het wat uitmaakte
Het zou dan beter zijn als ik dan getraumatiseerd in een hoekje ineen zou zakken en mijn polsen zou doorsnijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, meer als "added effect" dan lijkt het nog wat
Daar zijn andere topics voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het zou dan beter zijn als ik dan getraumatiseerd in een hoekje ineen zou zakken en mijn polsen zou doorsnijden.
Je staat op een baby?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:37 schreef dawg het volgende:
Ik heb zin om rond te springen op In Flames en Tiesto![]()
![]()
, maar hier recht onder me ligt een baby te maffen, dus toch maar niet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het zou dan beter zijn als ik dan getraumatiseerd in een hoekje ineen zou zakken en mijn polsen zou doorsnijden.
Nee, er zit nog wat gewapend beton tussen. Of weet ik wat ze tegenwoordig voor bouwmaterialen gebruiken. Iets.quote:
Trouwens, ik heb de hele avond in jouw woonplaats doorgebrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:38 schreef Sinceria het volgende:
Een ieder z'n fetish.quote:
Oh wow. Je hebt een favoriet tiësto nummer.quote:
Echt? Waar was je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb de hele avond in jouw woonplaats doorgebracht
nja ong enige die ik leuk vindquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh wow. Je hebt een favoriet tiësto nummer.
Als ik de verhalen moet geloven hebben ze bij jullie karton gebruiktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, er zit nog wat gewapend beton tussen. Of weet ik wat ze tegenwoordig voor bouwmaterialen gebruiken. Iets.
Je hebt een baby ingemetseld in je vloer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, er zit nog wat gewapend beton tussen. Of weet ik wat ze tegenwoordig voor bouwmaterialen gebruiken. Iets.
amsterdam! omdat we zo graag van repareren houdenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven hebben ze bij jullie karton gebruikt
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je hebt een baby ingemetseld in je vloer?![]()
Dan is het geen favoriet maar èèn nummer van Tiësto dat je niet verkeerd vind.quote:
Nee, dat was tegenover mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven hebben ze bij jullie karton gebruikt
Gegeten bij Novecento met 4 collega'squote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar weer proberen te slapen...
Ik hoop dat je lekker 12 uur achter elkaar wegmaft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank je lieverdquote:
ik settel wel voor 10... 12 uur word je ook zo gaar vanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lekker 12 uur achter elkaar wegmaft.
Klinkt goed! Ik ben er nog nooit geweest maar ken het wel.quote:
sterktequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
Oke, oke iets te enthousiast misschien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank je lieverd
[..]
ik settel wel voor 10... 12 uur word je ook zo gaar van
dank dawg..quote:
Waarom niet?quote:
Het was veel! En goed, voor heul weinig!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:47 schreef Sinceria het volgende:
Klinkt goed! Ik ben er nog nooit geweest maar ken het wel.
Zou je het aanraden?
Nee, Gierstraat, zijstraat van de Grote Houtstraat, uit mijn hoofd. Vlakbij Houtplein iig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
Nog nooit van gehoord, en kom ook wel geregeld daar.
Grote markt ergens zeker?
Why not?quote:
Dat is lief, kutmutsquote:
Allerlei links naar remixes en tiësto bende.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was veel! En goed, voor heul weinig!Ja dus
[..]
Nee, Gierstraat, zijstraat van de Grote Houtstraat, uit mijn hoofd. Vlakbij Houtplein iig.
[..]
Why not?
Dat krijg je met een SC. Oh wacht, dit is geen SC.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Allerlei links naar remixes en tiësto bende.
Tevens is het hier een inteeltparadijs. Zelfde users iedere dag. Alsof ik de KLB slowchat binnenwandel. Iek.
Ah ok, alles zit bij elkaar zon beetje daarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee, Gierstraat, zijstraat van de Grote Houtstraat, uit mijn hoofd. Vlakbij Houtplein iig.
[..]
Why not?
Dan moet ik het misschien ook maar eens uitproberen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan moet ik het misschien ook maar eens uitproberen.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Allerlei links naar remixes en tiësto bende.
Tevens is het hier een inteeltparadijs. Zelfde users iedere dag. Alsof ik de KLB slowchat binnenwandel. Iek.
[flauwe modus]quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:59 schreef kwaakvaak het volgende:
kwaakvaak wil ook slapen maar een telefoon doet af en toe beepbeep hier
Klopt, Haarlem is niet grootquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok, alles zit bij elkaar zon beetje daar
Ja, zou ik zeker doen. Wij waren 120,- kwijt met 5 manquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:01 schreef Sinceria het volgende:
Dan moet ik het misschien ook maar eens uitproberen.
Sorry, geen zin nu. Doe het morgen, kee?quote:
Ik spreek voor mezelf als ik zeg: onzin uitkramen.quote:
+1.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf als ik zeg: onzin uitkramen.
Daar ben ik goed in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf als ik zeg: onzin uitkramen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |