Mijn vrouw was dus al een maand of 10 zwanger. Wij zijn zwanger yaaay.
Toen was uiteindelijk het moment daar, na al die tijd:: de toppers waren op televisie bij het songfestival.
Terwijl ik aan het kijken was en me groen en geel ergerde aan die dikke vetklep, begon mijn vrouw ineens te puffen en een hele emmer water op de vloer te creeëren. Plotseling scheurde het kruis van mijn vrouw haar broek open en 2 paar rode ogen staarden mij aan......
Ik haastte me met mijn vrouw naar de auto, gooide haar erin, ging nog eventjes snel startkabels voor mijn auto bij de buurman halen, ben naar het ziekehuis geraced, onderweg nog eventjes gestopt bij Shell om een busje pringles te kopen, verder gegaan naar de ziekenhuis, en daar mijn vrouw op de bevallings-afdeling gedumpt.
Na een aantal uren wachten, die tergend langzaam voorbij gingen, aangezien mijn pringles al op waren, kwam er een dikke zuster naar buiten geholt die vroeg of ik de vent van Lente was, want zo heet mijn vrouw. Ik zei Ja. Toen moest ik mee naar de benen-spreid-kamer, en het stonk er zoals meestal bij die kamertjes.
Ik kreeg een bundeltje dekens toegeworpen. Alsjeblieft, voor jou, daar is je kind. Zei de dikke zuster.
Dus ik maak het pakje open, kijk erin, en gooi het van afschuw terug naar mijn vrouw.
Wat daar in dat pak dekens lag was geen baby (gelukkig) maar een mol.
Wat dus betekent dat mijn vrouw met haar kut boven een mols-hoop heeft gehangen....
Klacht + Samenvatting-iets:: Vrouw heeft mol gebaard
Klacht 2 Vrouw rommelt met mollen
Klacht 3:: Dikke zuster
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop