Als friends het grappigste is wat je kent, dan ben je toch wel een treurig gevalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Niets is grappiger dan friends en zeker seinfeld niet!
mee eens is.. tis wel grappig hoor... maar haalt t bij verre na niet als George weer eens zo nodig z'n eigen invalide toilet moet... Friends blijft toch een beetje een wijven serie!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Als friends het grappigste is wat je kent, dan ben je toch wel een treurig geval
probeer the soup nazi, the shower of the merv griffith set isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:53 schreef Agiath het volgende:
SeinfieldValt voor mij in de categorie The Cosby Show en Roseanne, oude kankermeuk waar echt geen hol aan is
Nee gewoon Scrubs, Friends, Family Guy en South Pakr kijken, meer heb je niet nodig
Seinfeld vergelijken met The Cosby Show, ga je mond eens spoelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:53 schreef Agiath het volgende:
SeinfieldValt voor mij in de categorie The Cosby Show en Roseanne, oude kankermeuk waar echt geen hol aan is
Nee gewoon Scrubs, Friends, Family Guy en South Pakr kijken, meer heb je niet nodig
Ik ook niet. Maar ik heb sowieso meestal zo'n uitdrukking alsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Acinonyx het volgende:
Seinfeld.... heb nooit de nooit de humor kunnen ontdekken
Hoezo, dat klop toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik weet wel hoe ik de Seinfeld-fans hier tegen elkaar op kan zetten![]()
George is véél grappiger dan Kramer!!
Iedereen die het hier niet mee eens is heeft het nooit een kans gegevenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt nietquote:
UKquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:39 schreef solyaris het volgende:
The Office
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |