Inderdaad, ik heb laatst maar wat cd-doosjes voor m'n gezetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef Froop het volgende:
Seinfeld. Comedy die tijdloos is. Geniaal. Maar waar ik me dan toch wel aan erger is die ondertiteling. De aanwezigheid van deze ondertiteling is niet erg, maar wel als het een halve minuut achterloopt.
quote:
Ongelooflijkquote:In 1998, Seinfeld earned $267 million, surpassing fellow "Seinfeld" collaborator and second-ranked Larry David, who took in $242 million, Forbes said. Both Seinfeld and David benefited from the $1.7 billion sale of "Seinfeld" into syndication.
quote:In March 2009, it was announced that Jerry and the entire cast of Seinfeld will be appearing on Larry David's HBO original series Curb Your Enthusiasm.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef TubewayDigital het volgende:
het is iig grappiger dan friends
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Niets is grappiger dan friends en zeker seinfeld niet!
Als friends het grappigste is wat je kent, dan ben je toch wel een treurig gevalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
mee eens is.. tis wel grappig hoor... maar haalt t bij verre na niet als George weer eens zo nodig z'n eigen invalide toilet moet... Friends blijft toch een beetje een wijven serie!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Als friends het grappigste is wat je kent, dan ben je toch wel een treurig geval
probeer the soup nazi, the shower of the merv griffith set isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:53 schreef Agiath het volgende:
SeinfieldValt voor mij in de categorie The Cosby Show en Roseanne, oude kankermeuk waar echt geen hol aan is
Nee gewoon Scrubs, Friends, Family Guy en South Pakr kijken, meer heb je niet nodig
Seinfeld vergelijken met The Cosby Show, ga je mond eens spoelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:53 schreef Agiath het volgende:
SeinfieldValt voor mij in de categorie The Cosby Show en Roseanne, oude kankermeuk waar echt geen hol aan is
Nee gewoon Scrubs, Friends, Family Guy en South Pakr kijken, meer heb je niet nodig
Ik ook niet. Maar ik heb sowieso meestal zo'n uitdrukking alsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Acinonyx het volgende:
Seinfeld.... heb nooit de nooit de humor kunnen ontdekken
Hoezo, dat klop toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik weet wel hoe ik de Seinfeld-fans hier tegen elkaar op kan zetten![]()
George is véél grappiger dan Kramer!!
Iedereen die het hier niet mee eens is heeft het nooit een kans gegevenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt nietquote:
UKquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:39 schreef solyaris het volgende:
The Office
quote:
Inderdaad. De eerste paar afleveringen moest ik er even inkomen, omdat het toch een hele andere soort komedie is dan Seinfeld. Maar wat een briljante serie - kan niet wachten op de nieuwe afleveringen in septemberquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef 2dope het volgende:
Oh, en ga ajb curb your enthusiasm kijken TS, nog vele malen genialer.
A vacation from ourselves.quote:
Het leidt wel af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:59 schreef 2dope het volgende:
Als je alleen de ondertiteling leest ipv luistert naar wat ze daadwerkelijk zeggen krijg je de goeie grappen niet mee zoals ze bedoelt zijn.
Ondertiteling.
Ach... Seinfeld moet je kunnen snappen. Wees juist blij dat het niet tè mainstream is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:16 schreef Min-e het volgende:
Seinfeld![]()
Mensen die dat niet leuk vinden sporen niet.
Jawel, jijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Bijna helemaal eens, alleen Seinfeld zou je niet zozeer " behoeven" te snappen. Elk mens met een redelijk gevoelsleven, sociale feeling en een dosis zelfspot, zou dit moeten waarderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ach... Seinfeld moet je kunnen snappen. Wees juist blij dat het niet tè mainstream is.
Seinfeld weet soms de diepere gevoelens, pijnlijke situaties en alledaagse maar vreemde omstandigheden op een lachwekkende en luchtige manier te brengen.
Precies, het is juist leuk omdat het zo ontzettend herkenbaar is allemaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ach... Seinfeld moet je kunnen snappen. Wees juist blij dat het niet tè mainstream is.
Seinfeld weet soms de diepere gevoelens, pijnlijke situaties en alledaagse maar vreemde omstandigheden op een lachwekkende en luchtige manier te brengen.
Je hebt gewoon geen gevoel voor humor, of je kan geen Engels.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:57 schreef Sjibble het volgende:
Seinfeld, met zijn slechte grappen..
Zo vaak gekeken, zo vaak gebaald dat ik mijn tijd er in stopte..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Timquote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Kennen jullie Home Improvement trouwens? Is bij lange na niet zo diepgaand, maar hoe die gozer omgaat met de problemen in z'n relatie is echt geweldigHij zegt altijd precies wat ie niet zou moeten zeggen
Ik down Curb....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef PimD het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste paar afleveringen moest ik er even inkomen, omdat het toch een hele andere soort komedie is dan Seinfeld. Maar wat een briljante serie - kan niet wachten op de nieuwe afleveringen in september
Tja, als iets populair is kunnen de makers vragen wat ze willen. Ze boden Seinfeld ook nog eens 100 miljoen voor een tiende seizoen, maar dat heeft hij afgeslagen.quote:Op zondag 17 mei 2009 08:34 schreef LintuxCx het volgende:
Het is soms wat flauw misschien, maar over het algemeen toch een coole serie...
En Friends, kom op, dat is gewoon het schoolvoorbeeld van ongrappigheid.
Maar vijf miljoen voor een aflevering? En dat ook nog eens zo'n tien jaar geleden? Dat gaat toch nergens meer over man...
Haha, ik merk echt bij zulke series dat Nederland best vaak voorkomt. In Friends had je hele afleveringen over een Nederlands meisje, of Nederlandse buren waar Ross een huis van wilde kopen, en Gunther was ook Nederlands etc. Terwijl je over andere Europese landen nooit wat hoort. En ook bij andere series zoals Seinfeld, Joey, etc.quote:
Een van de producers van Friends heeft Nederlandse familie, dus dat verklaart de vele referenties in Friends en Joey. Dat van Seinfeld is volgens mij gewoon een algemeen stukje onwetendheid wat de Amerikanen betreft.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:44 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Haha, ik merk echt bij zulke series dat Nederland best vaak voorkomt. In Friends had je hele afleveringen over een Nederlands meisje, of Nederlandse buren waar Ross een huis van wilde kopen, en Gunther was ook Nederlands etc. Terwijl je over andere Europese landen nooit wat hoort. En ook bij andere series zoals Seinfeld, Joey, etc.
Heeft Nederland de grootste fanbase ofzo dat 'we' er zo vaak in voorkomen?
oow myn god! ik heb net de eerste afl. gekekenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef PimD het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste paar afleveringen moest ik er even inkomen, omdat het toch een hele andere soort komedie is dan Seinfeld. Maar wat een briljante serie - kan niet wachten op de nieuwe afleveringen in september
Murphy en O'Brien!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik moest echt lachen over dat hele Hitler gedoe in de auto.. en alles gaat mis heerlijk!!
eeh ik heb t over Curb your enthousiasmquote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Murphy en O'Brien!![]()
Seinfeld op z'n best was dat.
jajaja die was ook echt geniaal hahaha !!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef KirkLazarus het volgende:
Hmmm.. dacht dat je het over die aflevering had waarin George en Jerry op het vliegveld iemand anders beweren te zijn om zo gratis met een limousine naar huis gereden te worden, blijkt later dat de persoon voor wie ze zich uitgeven een neo-Nazi is die een speech moet geven bij Madison Square Garden..
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Cudles het volgende:
"Isn't she something?!!!!"
"Yeah....She sure is something...."
En dan met die smoel die hij er ook bij trekt als ie dat zegt. Te grappig.
Als George overspannen belt ook altijd: "Whoo is thissss?"
Welke ep is dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef KirkLazarus het volgende:
Hmmm.. dacht dat je het over die aflevering had waarin George en Jerry op het vliegveld iemand anders beweren te zijn om zo gratis met een limousine naar huis gereden te worden, blijkt later dat de persoon voor wie ze zich uitgeven een neo-Nazi is die een speech moet geven bij Madison Square Garden..
Hmm, ik ken `m niet. Maar ik lig nu al dubbel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef KirkLazarus het volgende:
Hmm, ik vond em niet heel spannend.. Volgens mij is het 319quote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Hmm, ik ken `m niet. Maar ik lig nu al dubbel.
Inderdaad, The Limo, was er gister opquote:Op zondag 17 mei 2009 19:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm, ik vond em niet heel spannend.. Volgens mij is het 319
"Uncle Leo?"quote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Cudles het volgende:
Als George overspannen belt ook altijd: "Whoo is thissss?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |