niet alitjd, skylar was verreweg de lekkerste ooit, en die heeft ie niet gehadquote:Op zondag 31 mei 2009 15:27 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat Barbara. Die kneusjes ''de vrienden''
Vicky en Noud allemaal opdonderen.
Die Noud klopt sowieso geen reet van.
Hij krijgt altijd het lekkerste wijf in zijn leeftijds categorie.
Zou die nu wel weer met nieuwe mokkel gaan rond die leeftijd.
Ey wacht eens kwam die Lucas niet
Nou ja, tegenover iemand die tevens 'collega' is... vind dat Martijn er wel héél erg panisch over deedquote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Inca het volgende:
Jack mag wel iets grotere overhemden kopen
quote:
Die lelijke Wies is dat die ene van Plien en Bianca?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:11 schreef Canisfire het volgende:
Die tijdelijke slechteriken zijn altijd het beste
iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:37 schreef Roscovitch het volgende:
Maxime zal waarschijnlijk wel iets zieks willen, dat Nina verlamd blijft ofzo, zodat zij Nina kan behandelen als dr eigen barbypop.
Ey niet fucken Irene is een tof mens daar moeten ze gewoon meer mee doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Kiwinho het volgende:
Het is nu hopen op het moment dat bij een poging om haar prinsesje te helpen Maxime overreden wordt door de scootmobiel van hare koninklijke hoogheid. Of beter nog, zowel Maxime als Barmens die beide van een wilde nacht met Wout genieten, Irene die ze betrapt en vervolgens gewoon vermoord. Maxime en Bar diep onder de grond en Irene in de cel en plaats maken voor wél interessante vrouwelijke karakters in de categorie 30-50.
whehe, ja inderdaadquote:
quote:
Klopt, maar zolang ze van de schrijvers haar huis niet eens uit mag komen hebben we er helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey niet fucken Irene is een tof mens daar moeten ze gewoon meer mee doen.
Dat is in lijn met het gtst beleid van nu, ouderen zijn 'supporting characters' geworden, die maken niks mee of heel weinig en dienen slechts ter ondersteuning van de jongeren die zogenaamd allemaal een wild leven lijden waarin 'hèt' gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:07 schreef warezguy05 het volgende:
het is eigenlijk wel sneu om te zien hoe weinig zowel irène als martijn in één jaar hebben meegemaakt...
Gewoon per direct uit GTST schrijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:42 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja > nekschot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:00 schreef Michellee het volgende:Waar heb je dat gelezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janine is echt een enorme zeikerd. Ze snapt echt niets van Jack en sowieso...andermans beleving en omgang met dingen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 03:24 schreef Perico het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat als Jack iedere dag een uur langs ging bij Prinses Lieverd, haar overlaadde met geschenken en enorm attent deed, en ieder uur zei dat hij spijt had, dat Janine dan nog iets te zeuren had in de trant vanvan:
"Je gaat nu wel iedere dag bij haar langs en brengt kado's mee, maar schuldgevoel kun je niet afkopen.. volgens mij voel je niet echt wat je Nina hebt aangedaan."
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Michellee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:37 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij niet, ik zoek het even naquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die lelijke Wies is dat die ene van Plien en Bianca?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:37 schreef Starlie het volgende:
[..]same thought here..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik zoek het even na
edit: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wies.xml
Jef toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een moeilijke vraag weer: Wie is de vader van Rikki.
quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een moeilijke vraag weer: Wie is de vader van Rikki.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Michellee het volgende:
[..]Ze willen hem dus geen vast contract gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Net als Jack, duidelijk dus dat ze een dergelijk personage daarmee ook niet serieus nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze willen hem dus geen vast contract geven
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik zoek het even na
edit: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wies.xml
Dat waren pas controversiële verhaallijnenquote:Wies is vreselijk jaloers en wil diezelfde schoenen hebben. Op die manier denkt ze aandacht van Simon te krijgen. Als ze de schoenen in een winkel ziet staan, blijken ze veel te duur. Wies heeft helemaal niet zoveel geld. Maar dan herinnert ze zich de kas van de dokterspraktijk. Ze pakt het geld uit de kas en koopt de schoenen.
warempel, inderdaad, binnenkort start de verhaallijn hoe fysio Wouw Zevenaar is getransformeerd in huisarts Martijn Huygensquote:Op donderdag 4 juni 2009 06:12 schreef Perico het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xml
Tis notabene ook nog eens precies dezelfde verhaallijn nu, fantasieen incluis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |