quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Jennifer Bouwmeester stopt met rol in GTST !!!
Schokkends nieuws !
Echt !
Hou je vast voor je verder leest.
Sinds 2005 heeft Jennifer Bouwmeester een contract op recurring basis bij Goede tijden Slechte tijden. Zij speelt namelijk de rol van Sophie, de receptioniste van hotel de Rozenboom. Maar aan al het goede komt een einde..
Zo ook aan de rol van Sophie. Vandaag had Bouwmeester haar laatste opnames op de set van Neerlands langstlopende soapserie. Naar verluidt zal Sofie in de cliffhangerweek voor het laatst op de beeldbuis te bewonderen zijn.
Omdat het toen nog Aukje wasquote:
jammer.. was wel leuke chickquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Jennifer Bouwmeester stopt met rol in GTST !!!
Schokkends nieuws !
Echt !
Hou je vast voor je verder leest.
Sinds 2005 heeft Jennifer Bouwmeester een contract op recurring basis bij Goede tijden Slechte tijden. Zij speelt namelijk de rol van Sophie, de receptioniste van hotel de Rozenboom. Maar aan al het goede komt een einde..
Zo ook aan de rol van Sophie. Vandaag had Bouwmeester haar laatste opnames op de set van Neerlands langstlopende soapserie. Naar verluidt zal Sofie in de cliffhangerweek voor het laatst op de beeldbuis te bewonderen zijn.
Ow nee toen vond ik Charlie echt verschrikkelijk.quote:
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Martijn, kus kus, kwijl kwijl
En dan komt ie thuis en heeft ie nog commentaar op haar snijkunsten ook. Ik had het mes tussen zijn ribben geparkeerd
Zou ik ook doen in deze situatie.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.
niet alitjd, skylar was verreweg de lekkerste ooit, en die heeft ie niet gehadquote:Op zondag 31 mei 2009 15:27 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat Barbara. Die kneusjes ''de vrienden''
Vicky en Noud allemaal opdonderen.
Die Noud klopt sowieso geen reet van.
Hij krijgt altijd het lekkerste wijf in zijn leeftijds categorie.
Zou die nu wel weer met nieuwe mokkel gaan rond die leeftijd.
Ey wacht eens kwam die Lucas niet
Nou ja, tegenover iemand die tevens 'collega' is... vind dat Martijn er wel héél erg panisch over deedquote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Inca het volgende:
Jack mag wel iets grotere overhemden kopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |