Ik ook! Irene is mooi en slim. Barrr is geen partij -- game, set & match Irene. Martijn vindt de aandacht daarentegen wel fijn, en is best wel een goedzakkige womanizer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik begin het nu al klote te vinden voor de vrouw van Martijn.. Bar*zucht*
Geef je gelijk. Ik ben gewoon pro-Irene. Ze lijkt soms wat hard maar ze is volgens mij de enige die normaal mens is. Kan me voorstellen dat ze argwanend is tegenover Barbara en Martijn. Zoals Bar gister Martijn ook omhelsde, sloerie!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik ook! Irene is mooi en slim. Barrr is geen partij -- game, set & match Irene. Martijn vindt de aandacht daarentegen wel fijn, en is best wel een goedzakkige womanizer.
Toch vind ik de scenes met Dex en Ronja best leuk, vooral door Dex. Voor het overige gebeurde er 3x niks.
Ja, fuck. Na zijn eerste reactie dacht ik yes yes yes, komt zij ineens hier mee aankakken en hij gaat er weer in trappen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Hoe kon ik je nou daarmee belasten?" Yeah right.
Gisteren een sloerie, en vandaag een echte zoldersnol... een omhelzing bij de deur, een zoen op de wang, nog meer gehang, wat gaan drinken... Barrrr en boos. En Wout laat het zich maar allemaal aanleunen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:16 schreef vencodark het volgende:
Zoals Bar gister Martijn ook omhelsde, sloerie!![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Gisteren een sloerie, en vandaag een echte zoldersnol... een omhelzing bij de deur, een zoen op de wang, nog meer gehang, wat gaan drinken... Barrrr en boos. En Wout laat het zich maar allemaal aanleunen.![]()
Hij krijgt het voor elkaar om -- eerlijk als hij is -- doodleuk aan Irene te melden:
"Ik ben met Barbara naar bed geweest. Ze had het nodig en drong erg aan. Maar het stelde verder niets voor, het was puur therapeutisch."
Ik ook.quote:
hehehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Gisteren een sloerie, en vandaag een echte zoldersnol... een omhelzing bij de deur, een zoen op de wang, nog meer gehang, wat gaan drinken... Barrrr en boos. En Wout laat het zich maar allemaal aanleunen.![]()
Hij krijgt het voor elkaar om -- eerlijk als hij is -- doodleuk aan Irene te melden:
"Ik ben met Barbara naar bed geweest. Ze had het nodig en drong erg aan. Maar het stelde verder niets voor, het was puur therapeutisch."
Boeiend. Zullen er weinig zijn die haar missen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Jennifer Bouwmeester stopt met rol in GTST !!!
Schokkends nieuws !
Echt !
Hou je vast voor je verder leest.
Sinds 2005 heeft Jennifer Bouwmeester een contract op recurring basis bij Goede tijden Slechte tijden. Zij speelt namelijk de rol van Sophie, de receptioniste van hotel de Rozenboom. Maar aan al het goede komt een einde..
Zo ook aan de rol van Sophie. Vandaag had Bouwmeester haar laatste opnames op de set van Neerlands langstlopende soapserie. Naar verluidt zal Sofie in de cliffhangerweek voor het laatst op de beeldbuis te bewonderen zijn.
Ik heb nu nog geen idee wie die Sophie isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Boeiend. Zullen er weinig zijn die haar missen.
De enige receptioniste die boeiend was, dat was Hanny.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Schokkends nieuws !
Echt !
Sinds 2005 heeft Jennifer Bouwmeester een contract op recurring basis bij Goede tijden Slechte tijden. Zij speelt namelijk de rol van Sophie, de receptioniste van hotel de Rozenboom. Maar aan al het goede komt een einde..
Zo ook aan de rol van Sophie. Vandaag had Bouwmeester haar laatste opnames op de set van Neerlands langstlopende soapserie. Naar verluidt zal Sofie in de cliffhangerweek voor het laatst op de beeldbuis te bewonderen zijn.
Omdat het toen nog Aukje wasquote:
jammer.. was wel leuke chickquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Schokkends nieuws !
Echt !
Ow nee toen vond ik Charlie echt verschrikkelijk.quote:
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Martijn, kus kus, kwijl kwijl
En dan komt ie thuis en heeft ie nog commentaar op haar snijkunsten ook. Ik had het mes tussen zijn ribben geparkeerd
Zou ik ook doen in deze situatie.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |